Terps,
Nyt kun on taas vähän aikaa kaikki toiminut kivasti niin pakkohan tässä on alkaa jotain säätämään; vaikkapa sitten uutta työpöytää. Itseasiassa mä olen jo löytänytkin mukavan editointiin käypäsen päydän, kukaan vaan ei ole kertonut mistä niitä saa joten kaipa myös vaihtoehdot kelvannetvat.
Päydällä tarvitsisi olla tilaa kahdelle näytölle, CRT ja isohko LCD + monitorointinäyttö. Olisi kiva, jos ei olisi alatasoja ja säädettävän korkuinen. Style täytyy olla ehdottomasti. Kouru erilaisille piuhoille olis kiva, mutta ton nyt voi aina räpätä itsekkin jos se on ainoa puute.
Ehdotuksia otetaan vastaan. Se mitä olen katsellut (mutten siis tiedä kenen tai mistä niitä saa) on semmoinen 2-3m leveä ja reunoista kaksi on puöristettyjä/kaarevia. Saa siis kivasti kulmaan. Tossa on liki teollisen harmaa pinnoitus eikä sinällänsä mitään ekstraa. Ei tuntunut olevan puuta.
Ei sattumalta olisi ehdotuksia?
Työpöytä
Sana on (melkein) vapaa.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Jos keksit jotain kivaa, niin ilmoittele tänne, jotta muutkin kuulee 
Itse olen mm. pitkään pohtinut mistä TV-tools mahtaa ostaa nuo editti-, monikamera ja muut työasemien pöydät. On nimittäin pirun hienoa designia ainakin ne mitä olen nähnyt ja erittäin käytännöllisiä. Aika pitkälti mittatilauksena nuo silti varmaan tehdään, mutta missä ja mihin hintaan![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

Itse olen mm. pitkään pohtinut mistä TV-tools mahtaa ostaa nuo editti-, monikamera ja muut työasemien pöydät. On nimittäin pirun hienoa designia ainakin ne mitä olen nähnyt ja erittäin käytännöllisiä. Aika pitkälti mittatilauksena nuo silti varmaan tehdään, mutta missä ja mihin hintaan
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
http://thekraken.ath.cx/jemma/desk.jpgjonesb kirjoitti:Itse haikaisin jonkun massiivipuun perään, ikää saisi olla ehdottomasti yli 80 vuotta.. Valitettavasti liikkuvat niissä hinnoissa että pysyttäydyn ikeassa
.
Itsellä on tällä hetkellä käytössä tällainen ikiwanha pöytä. Vähän entisöintiä kaipaisi. Oli mukava operaatio kantaa tämä neljänteen kerrokseen muutettaessa
-
Viesti Kirjoittaja BlueTide »
Aika kiva, mutta saisi olla ~30 senttiä syvempi. Toinen mikä oli mielessä oli se, että pöydän alla ei olisi paljoakaan lipastoja/mitään. Muissa tarpeistoissa mäkin olen tosin tykästynyt vanhaan puuhun.TheKraken kirjoitti:Itsellä on tällä hetkellä käytössä tällainen ikiwanha pöytä. Vähän entisöintiä kaipaisi. Oli mukava operaatio kantaa tämä neljänteen kerrokseen muutettaessa
Mun maailmassani on hauskempaa.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka