Itse harvemmin käytän tuota sanelua, niin onko tietoa saako sen siitä näppäimistön vasemmasta alareunasta pois mitenkään? tympii kun kirjoittaa ja vahingossa painaa sitä...
Muuten aika vähän uutta tässä päivityksessä minun mielestäni, mutta tietenkin kiva kun päivittävät ja saa näihin vanhempiinkin luureihin jotain pientä uutta
tegu kirjoitti:Hei, olen tässä nyt yrittänyt jo kaksi kertaa päivittää iPhoneani iOS 8-käyttöjärjestelmään ja on nyt pakko kysyä täältä, kun en muutakaan paikkaa keksi, Elikkäs:
Mikä voisi olla vikana tuossa puhelimessani, kun olen kaksi kertaa jo yrittänyt päivittää iPhoneani iOS 7:sta iOS 8:aan? Kun menen ohjelmistonpäivitys-osioon asetuksissa ja painan, että "Lataa ja asenna", niin puhelin alkaa tekemään työtään ihan normaalisti ja käynnistyy uudelleen, mutta hämmästyksekseni molemmilla kerroilla huomasin, että puhelin tuntuu palautuvan käynnistyksen jälkeen iOS 7:aan, sillä kun menen uudestaan (päivitysyrityksen jälkeen) sinne ohjelmistopäivityksiin, niin siellä on taas se sama päivitys odottamassa, eli minusta tuntuu, että puhelin ei jotenkin ota vastaan tuota päivitystä... Olen jo tulossa epätoivoiseksi ja kiitän kaikista vastauksista ja avuista jo etukäteen.
Kiitos!
Oli aikoinaan iOS 7:ssa saman kuuloista trabelia. Meni heittämällä lopulta sisään kun päivitti iTunesin kautta
"do you want to sell sugar water for the rest of your life or come with me and change the world" Steve Jobs to Pepsi-CO President
Pakko kyllä sanoa, että hieman kyllä närästää tuo iPadin Safari. Olen tykännyt pitää kirjanmerkkipalkissa suosikkejani, nyt palkki katoaa ja joko joutuu painamaan palkkia tai scrollaamaan sivua ylöspäin että palkki tulee esiin, ärsyttävää. Eikä eka näpäytys yläreunaan enää tuo sivua ylös vaan joutuu painamaan kaksi kertaa. Oh why? Noin muuten en ole bongannut mitään ihmeellistä.
En eilen onnistunut päivittämään ja nyt mietin, pitäiskö päivittää pelkästään iPadiin. Onko mitään suurta yhteensopivuushaittaa, jos laitteissa pyörii eri käyttikset? Mukava olisi kuula kokemuksia 8:sta 4S:ssä.
Minä päivitin illalla oman iphone5 ja ipad mini. Tällä hetkellä tuntuu, että isännälle en 4Sn laita päivitystä, tyttöjen 4St jää kans päivittämättä nyt. Poika saa 5Cn päivittää kunhan haluaa, mutta kaikkien muiden ipadit päivitetään.
En usko, että mitään suurempia yhteensopivuusongelmia tulee.
IOS 8 ipad 2 mallissa ja hieman hidastui. Katsotaan onko tämä vain pientä alkukankeutta. Liukas tämä edelleen on, mutta sanotaanko näin luottoluokituksen mukaisesti AAA->AA+.
..onko yhtäkään viestiä, mitä en ole joutunut muokkaamaan..
Piti oikein kahteen kertaan varmistaa, jotta oli iOS 8 asentunut, kun näin ei-niin-superkäyttäjänä eroa huomannut millään edelliseen päältäpäin. Dropbox ei toimi 4s+iOS 8:lla. 4ässällä monessa paikkaa ärsyttävää mikropykimistä eli mikään ei näytä toimivan sulavasti ja nopeasti.
pallo kirjoitti:Piti oikein kahteen kertaan varmistaa, jotta oli iOS 8 asentunut, kun näin ei-niin-superkäyttäjänä eroa huomannut millään edelliseen päältäpäin. Dropbox ei toimi 4s+iOS 8:lla. 4ässällä monessa paikkaa ärsyttävää mikropykimistä eli mikään ei näytä toimivan sulavasti ja nopeasti.
Kai asensit sen Dropboxin softan päivityksen joka tuli eilen?
Apple iPhone 6 Plus 64GB Space Gray (tulossa)
Apple iPhone 5S 16GB Space Gray
MacBook Air 11" / 256SSD / 8G RAM
Jännää miten ensin icloud varmuuskopiota ei voinut muka ottaa tilanpuutteen vuoksi ja kävin katsomassa että joo vaatis 6GB. Noh menin ja ostin tuon 20GB paketin kun ei se 0.99senttiä/kk nyt taloutta kaada mutta kun ostin ja se nyt sai otettua kopion niin tilaa menee muka vain 3GB ja 17GB on nyt vapaaana eli ilmainen 5GB riittäis vielä pitkälle omassa käytössä. Noh katsotaan tovi jos sinne alkaa menemään enemmän roinaa että tarviiko tuota 20GB pakettia pitää tai ei. Safarissa olen huomannut muutaman kerran bugin kun osoiterivi menee kellon alle ikään kuin. Sammuttamalla safari moniajosta korjaa tämän mutta ärsyttää kun se on nyt tapahtunut melko monesti. Helpoiten itselle esintyy kun toisesta ohjelmasta on linkki joka avautuu safariin.
pallo kirjoitti:Piti oikein kahteen kertaan varmistaa, jotta oli iOS 8 asentunut, kun näin ei-niin-superkäyttäjänä eroa huomannut millään edelliseen päältäpäin. Dropbox ei toimi 4s+iOS 8:lla. 4ässällä monessa paikkaa ärsyttävää mikropykimistä eli mikään ei näytä toimivan sulavasti ja nopeasti.
Sama homma oli iOS7 iPhone 4:lla. Seuraavaksi iOS9 nykii vitosella, iOS10 5S jne. Pikkuhiljaa pitää vain päivittää omia kamoja. Ei sinänsä haittaa. Tekniikka kehittyy ja sitä rataa
..onko yhtäkään viestiä, mitä en ole joutunut muokkaamaan..