temppy kirjoitti:Onko minkään operaattorin mahdollisia kytkytarjouksia näkynyt? Vai vieläkö sellasia ruukaa olla? iPhone5:n tullessa ainakin oli.
DNA ilmoitti ainakin twitterissä että puhelin ja liittymä myydään erikseen. Sonerasta en tiiä. Saunalahti/Elisa ei kiinnosta.
Ainakin Soneran nettikaupan hinata iPhone 5s 16G:lle on Kertamaksulla 24 kk sopimuksella 580,80 € 580,80 €. Applestoressa 599 euroa, joten käytännössä ei merkittävää etua ostaa Soneralta. https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/t ... nt=Monthly
Kuukausierissä maksettuna hinta on sama. Ehkä puhelinliittymäkytkyhinnoittelu on nykyisin EU:n säännösten vastaista?
Otathan huomioon että 5S maksoi 699€ viikko sit? Ja Soneralla tuo sama hinta myös silloin. Eli reilun satasen halvempi oli silloin Soneralla 24kk sopparilla.
5S 16 Gt näkyy olevan tuolla sivulla ilman liittymää 675Eur ja liittymän kanssa 580Eur, eli on tuossa pieni subventio.. Pöytälaatikkoliittymäksi tuota ei kannata ottaa, kun minimi kk veloitus vajaan kympin.. Sillä,maksaako luurin yhdessä vai 24 osassa, ei ole vaikutusta hintaan.
Viimeksi muokannut Istok, 18.9.2014 klo 12.05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuota asiaa yritin äsken valaistakin, itse kun olen soneran asiakas niin jos kuutonen maksaa myös tuon satkun verran vähemmän liittymällä niin luuri on mulle silloin ainakin halvempi kuin esim suoraan Applelta ostettuna. Muistaakseni iPhone 5 oli Soneralla kun se tuli niin 576€ 24kk sopparilla ja muualla kätesi kauppana 699€.
Sonera aloittaa rajatun ennakkomyynnin/varauksen yömyynnissä 00:01 seuraavana yönä
Hauskaa, vaikka olen ilmoittautunut heidän kiinnostuslistalle, ei sähköpostilla ole tullut mitään tietoa tästä. Enemmän ja enemmän alkaa tekemään mieli kääntyä kilpailijan puoleen.
weichmann kirjoitti:Onko kukaan aiempina vuosina Kuopiosta iluuriaan ostanu myyntiintulon aikoihin? Mitenkähän lie täällä ollut saatavuus eri operaattoreiden liikkeissä avauspäivänä? Onko mitään toivoa...
Kävin kiekan eri operaattoreilla, tulee olemaan myymälöissä myyjän mukaan "ihan hyvä erä". Sonera oli keskustasta muuttanut kokonaan Matkukseen niin sieltä en ole kysynyt. Mutta oman 4s:n kävin hakemassa iltapäivällä ekana myyntipäivänä ja sai mukaan heti.
crsh kirjoitti:Sonera aloittaa rajatun ennakkomyynnin/varauksen yömyynnissä 00:01 seuraavana yönä
Hauskaa, vaikka olen ilmoittautunut heidän kiinnostuslistalle, ei sähköpostilla ole tullut mitään tietoa tästä. Enemmän ja enemmän alkaa tekemään mieli kääntyä kilpailijan puoleen.
Mitä tämä yömyynti tarkoittaa, jos laittaa tilaukseen sieltä, niin millon sen puhelimen saa? Ja harmittaa ku ei vieläkää tiedän, että tuleeko nämä kytky puhelimet olemaan halvempia vai ei ja onko väliä sitten mistä sen ostaa, toisaalta osan firma maksaa puhelimesta koska tulee työpuhelimeksi, niin ei sillä kait väliä...
Okey, kiitti. Eipä ole sielä sitten tilanne kuitenkaan edenny eikä ole s.postiakaan tullu... Ärsyttää ku firma meni vaihtaa liittymät Elisalle, vaikka inhoan koko yritystä........................
Eipäse firmaa vaihtamalla aina parane, itellä kävi iPhone 5:n kanssa niin, ettei Sonerasta kuulunut ikinä ja sain heti ekana päivänä femman käteen kun varasin ennakkoon Elisalta/Saunalahdelta.
Viimeksi muokannut amanita, 18.9.2014 klo 18.12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Edeltävän viestin lainaus poistettu :=)
Macbook Air 13" (Mid 2013)
Macbook Pro 13" (Early 2015)
iPhone 8+ 64GB SG
Apple Watch Sport 42mm
Soneran ennakkomyynti siis TÄNÄ yönä alkaen 00.01? Siinä tapauksessahan varmaankin postittavat laitteet niin, että ehtisi perjantaiksi perille. Toivon mukaan (Toivo yleensä heikko tietolähde, mutta...)
iMac 21,5" i5 2,5 Ghz, Mid 2011 | AppleTV 3rd gen | iPhone 6 Plus 16 gb Space Gray
Mitenköhän tuo mahtaa toimia Verkkokauppa.comin kanssa. Jos tuon ennakkotilaa tuolta tulevana yönä, niin pystyykö sitten paikanpäällä perjantaina 26. päivä, kun menee itselleen varattua/tilattua puhelinta hakemaan, niin ottamaan kyseisen puhelimen sitten esim. Soneran/DNA:n/Saunalahden nimissä, ja mahdollisesti myös liittymän kanssa. Riippuen siitä, mikä näistä antaa parhaat tarjoukset. DNA:n kuuluvuus tosin on syrjäseudulla niin huono, että sitä tuskin ottaisin. Vai eikö tähän ennakkotilaukseen pysty liittämään tuota liittymää mitenkään? Verkkokauppa.com kuitenkin tarjoaa näitä kaikkia kolmea liittymää, sekä myös myy itse tuota iPhone 6:sta, joten onko nämä puhelimet muka korvamerkattuja aina tietylle liittymälle/itse kaupalle, joita tuonne toimitetaan.
Viimeksi muokannut Lasikuutio, 18.9.2014 klo 17.17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.