AMA-EDIT: Ketju lohkaistu omaa mieltäni pahoittamatta uusia iPhone-puhelimia käsitelleestä ketjusta omakseen, joku saattaa silti tästäkin mielensä pahoittaa. Pahoitteluni siitä.
Viesti Kirjoittaja Mxptlk »
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Viesti Kirjoittaja pulseproto »
???Mxptlk kirjoitti:Tässäkin ketjussa tullaan tähän juntti-suomalaisten tuijotetaan tehoja ja koneen rautaa kalansilmillä ja hengittämättä. Itse toivon ettei Apple ikinä ota enempää kuin 1Gt ram:ia, koska se vaivaa Android-faneja. Maksan mielellään enemmän Omena-tuotteista, koska Apple satsaa tuotekehitykseensä isoja summia rahaa ja saamme nauttia kauniista ja ennen kaikkea toimivista ja laadukkaista laitteista.
Viesti Kirjoittaja iTorsti »
Hulvattomin lause ikinäMxptlk kirjoitti:Itse toivon ettei Apple ikinä ota enempää kuin 1Gt ram:ia, koska se vaivaa Android-faneja.
Viesti Kirjoittaja Aletzi1 »
http://nouvelledimension.files.wordpres ... canvas.pngMxptlk kirjoitti:Tässäkin ketjussa tullaan tähän juntti-suomalaisten tuijotetaan tehoja ja koneen rautaa kalansilmillä ja hengittämättä. Itse toivon ettei Apple ikinä ota enempää kuin 1Gt ram:ia, koska se vaivaa Android-faneja. Maksan mielellään enemmän Omena-tuotteista, koska Apple satsaa tuotekehitykseensä isoja summia rahaa ja saamme nauttia kauniista ja ennen kaikkea toimivista ja laadukkaista laitteista.
Viesti Kirjoittaja jakovski »
pulseproto kirjoitti:???Mxptlk kirjoitti:Tässäkin ketjussa tullaan tähän juntti-suomalaisten tuijotetaan tehoja ja koneen rautaa kalansilmillä ja hengittämättä. Itse toivon ettei Apple ikinä ota enempää kuin 1Gt ram:ia, koska se vaivaa Android-faneja. Maksan mielellään enemmän Omena-tuotteista, koska Apple satsaa tuotekehitykseensä isoja summia rahaa ja saamme nauttia kauniista ja ennen kaikkea toimivista ja laadukkaista laitteista.
eiköhän tässä ole kyse ihan vaan huolestumisesta, miksi moisessa säästetän... ( vähän sama kuin autokauppias yrittäs myydä sulle bemaria jossa olis vaan 200 din hv väittäen et - tää kyl vääntää "ihan tarpeeks".. - mut tos olis kyl myös sulle audi samaan rahaan jossa on 400hv..) !?
edit: tarinan opetus - audi on jo mennyt bemarin ohi
Viesti Kirjoittaja Paula88 »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Mxptlk »
Viesti Kirjoittaja Matkamies »
Siksi, että Apple ei seuraisi monen muun yrityksen, viimeisimpänä Nokia, jälkiä. Minä tahdon hyviä tuotteita jatkossakin, enkä minimiratkaisuja, jotka saadaan vielä hyvän brandin ansiosta myytyä miljoonille. Hyvä liiketulos pitäisi saada loistavien tuotteiden ansiosta eikä nuukailemalla. Kun katse kääntyy kulujen minimoinnin puolelle alkaa peli olla menetetty. Nokian puhelimet olivat tässä hyvä esimerkki.Mxptlk kirjoitti:Itselläni kännykkänä Nokia N9. En vain pysty käsittämään näitä Android-huutelijoita. Miksi I-Phone 6 rikkoo kaikki aikaisemmat ennakkomyyntitilastot koskaan jos Apple tekee heikkoja puhelimia? Miksi I-Phone voittaa lähes kaikki testit älypuhelin vertailuissa (lue Tekniikan Maailma vertailuja ja esim i-Phone 5S testivoittaja!). Miksi pitää itku kurkussa valittaa aina?
Viesti Kirjoittaja k@ke »
Naulankantaan!Paula88 kirjoitti:Täällä foorumilla tuntuu olevan kahdenlaisia ihmisiä. Räikeästi yksinkertaistettuna ja pikkaisen humorisoituna näin:
Ryhmä A) Kertoo mielipiteensä Applen tuotteiden vioista ja puutteista. Esittää parannusehdotuksia. Saattaa ostaa kilpailijan tuotteita, jos Apple ei tunnu antavan rahoille vastinetta.
Ryhmä B) Pitää Applen tuotteita täydellisinä sellaisina kuin ovat. Ei näe parannettavaa. Pitää kilpailijoiden tuotteita lähtökohtaisestikkin paskoina. Ostaa Applen tuotteen, hinta-laatusuhteesta välittämättä.
Jokainen voi itse miettiä, että kumpi ajattelutapa johtaa parempien tuotteiden kehittämiseen ja tarjontaan, paremmalla hinta-laatusuhteella.
Viesti Kirjoittaja iBeatsy »
Viesti Kirjoittaja k@ke »
Viesti Kirjoittaja Arthur »
Viesti Kirjoittaja PatrikSelin »
Paras perustelu ikinä? Katsotaan mitä mieltä toisella puoella ollaan ja ollaan vastaan.Mxptlk kirjoitti:Itse toivon ettei Apple ikinä ota enempää kuin 1Gt ram:ia, koska se vaivaa Android-faneja.
Ovathan nuo laitteet kauniita, esim iMac upea ja ihmiset ovat valmiita maksamaan designista.Mxptlk kirjoitti:Maksan mielellään enemmän Omena-tuotteista, koska Apple satsaa tuotekehitykseensä isoja summia rahaa ja saamme nauttia kauniista ja ennen kaikkea toimivista ja laadukkaista laitteista.
Itse olen erehtynyt lukemaan ja aika huonoja arvosteluja (toki tilanne on voinut muuttua). Engadgetin yms. osaavat keskittyä asioihin paremmin, toki heillä on kiinnostusta tehdä hommia.Mxptlk kirjoitti:(lue Tekniikan Maailma vertailuja ja esim i-Phone 5S testivoittaja!)
Play Store ja App Storesta löytyy 1,3 milj. sovellusta (Wikipedian mukaan). Jos ei päde pienestä kikkelistä, jolloin en lähtisi määrällä kehuskelemaan.Mxptlk kirjoitti:Miksi Applella on kaikista maailman puhelinvalmistajista eniten aplikaatioita?
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Viesti Kirjoittaja iBeatsy »
No tämähän oli jo oikein naurettavuuden huipentumak@ke kirjoitti:Mitä 64bittisyyteen tulee, niin ennen sitä 1Gb RAM riitti vielä safarilla.
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Eikö mielestäsi sivujen uudelleenlataaminen ole vika? Omassa puhelimessa on 1 Gt:n ram ja sulavasti pelittää. Myös esim pelit ja piirtosovellukset hyötyisivät suuremmasta muistista. Vaikka sinulle riittää se, että autolla pääsee eteenpäin, on myös niitä, jotka haluavat kääntyä.iBeatsy kirjoitti:No tämähän oli jo oikein naurettavuuden huipentumak@ke kirjoitti:Mitä 64bittisyyteen tulee, niin ennen sitä 1Gb RAM riitti vielä safarilla.
Ja siinä Oneplus Onessa on 32bittinen prosessori ja 3gigaa muistia, miksi? (vastaus: koska Android ei muuten toimi). Eli ihan turhaan laittoivat 3gigaa muistia ihan turhaan kun 1 olisi riittänyt
Se, että jossain on pahemmin ei ole mikään kunnollinen syy. Sivujen uudelleenlataamiselle löytyisi erittäin yksinkertainen ratkaisu, eikä se söisi Applen tuottoja.jakovski kirjoitti:Ja voin väittää, että jos teistä ramin valittajista palaisi hetkeksi vanhoihin luureihin, niin huomaisitte oikeasti, kuinka hyvin asiat meillä todellisuudessa onkaan.
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Viesti Kirjoittaja s1970 »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”