Apple id ja iän korjaaminen
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Apple id ja iän korjaaminen
Viesti Kirjoittaja piipula »
Onko mitään mahdollisuutta korjata apple id:hen liitettyä ikää? Ongelman muodostaa se että korjaisin syntymävuotta todelliseksi eli ns aikuinen onkin lapsi. Ja syy tähän tahallisen virheen korjaamiseen on perhejako jossa haluan lapsen olevan lapsen ikäinen ja lapsen rajoitetuin oikeuksin. Kun yritän mennä korjaamaan tietoja niin törmään juuri siihen että en voi muuttaa alaikäiseksi ilman holhoojaa. Ja mitään holhoojaa ei tietenkään ole määritelty missään 

-
Re: Apple id ja iän korjaaminen
Viesti Kirjoittaja Machist »
-
Viesti Kirjoittaja einob »
Minä en kyllä sieltä löydä ja sama tilanne itsellänikin kuin alkuperäisellä kysyjällä.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Pitää mennä kohtaan Salasana ja turvallisuus, vastata turvakysymyksiin ja sitten pääsee eteenpäin kohtaan jossa sivun alareunassa on syntymäaika.
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
-
Toimisi varmaan jos aikuisen iällä varustettu korjaisi ikänsä edelleen aikuisen ikään. Mutta jos yrittää vaihtaa kuten minä yritän niin ei anna muuttaa "1995" syntynyttä 2002 syntyneeksi.. Kysyin asiaa myös Apple-tuelta ja sieltä sama vastaus. Ehdottivat uuden appple idn luomista lapselle joka sitten liitettäisiin perhejakoon.Anniel kirjoitti:Pitää mennä kohtaan Salasana ja turvallisuus, vastata turvakysymyksiin ja sitten pääsee eteenpäin kohtaan jossa sivun alareunassa on syntymäaika.
-
Mulla onnistui vaihtamaan tytön syntymävuosi 1995 oikeaksi 2000 kunhan vaan muisti ne turvakysymyksien vastaukset tovit otti mut nyt ihan OK.
-
Hyvä niin että onnistuit. Itse en onnistunut turvakyselyidenkään kanssa koska olisin tehnyt uudesta iästä alaikäisen. Raja on 13 vuotta ja jos on syntynyt oikeasti 2002 niin jää alaikäiseksi. Korjaus syntymävuodeksi 2000 onnistuisi kyllä.einob kirjoitti:Mulla onnistui vaihtamaan tytön syntymävuosi 1995 oikeaksi 2000 kunhan vaan muisti ne turvakysymyksien vastaukset tovit otti mut nyt ihan OK.
-
Joo näin joudun tekemään muillekkin lapsille ja pitää vaan muistaa kerran vuodessa muuttaa ikää
-
Itse päädyin korjaamaan lapsen syntymävuoden 1995 vuotten 2001. Se meni vielä läpi, mutta perhejaossa saan jo valittavaksi "pyydä ostamaan"-toiminnon. Alkuperäisellä ""syntymävuodella" olisi ollut ns aikuinen ja ostamista en saanut pyytämisen taakseeinob kirjoitti:Joo näin joudun tekemään muillekkin lapsille ja pitää vaan muistaa kerran vuodessa muuttaa ikää

-
Viesti Kirjoittaja Marshal »
Loistavaa, tässä olikin eiliseen pulmaan osittainen ratkaisu. Mulle nyt on ihan sama onko 7 vuotiaan tytön ikä tilillä 13 vai 7, kunhan saan sen muutettua nykyisestä aikuisesta lapseksi. ISO KIITOS!
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka