Lisää...engee kirjoitti:DNAlla palstalla näin...
"Erillisiä ilmoituksia ennakkotilaukseen liittyen ei lähetetä. Mikäli tilasit puhelimen 19.9.2014 aamupäivän aikana riittävän ajoissa, tilauksesi lähtee meiltä 26.9.2014. Saat ilmoituksen, kun puhelin on noudettavissa postista.
DNA WELHO Liisi palveluneuvoja
Hei!
Ikävä kyllä emme pysty ottamaan kantaa muiden operaattoreiden toimitusaikatauluihin. DNA aloittaa iPhone 6/6+ -mallien toimitukset perjantaina 26.9.2014.
DNA WELHO Ida S palveluneuvoja"
Mä sain kyllä sieltä äsken ilmoituksen ja postin seurantakoodin. Niin sitä tässä mietiskelen, että voiskohan se olla sit jo perjantaina siellä postissa...?
Näin kysyin asiaa Dna tuesta:
Minä: Kun sen seurantakoodin tekstiviestinä jo sain, niin tarkoittaako tämä nyt sitä että laite on minulla perjantaina noudettavissa postista? Kun nämä vastaukset täällä on että "tilauksesi lähtee meiltä 26.9.2014" ja "DNA aloittaa iPhone 6/6+ -mallien toimitukset perjantaina 26.9.2014". Tämäkö siis tarkoittaa että että puhelin ei ole missään nimessä postissa noudettavissa perjantaina?
Ei vastausta mun viestiin, kysyin uudestaan tänään:
Minä: Palveluneuvoja voisi vielä vastata tuohon mun viestiin. Eli postitetaanko tänään, jos on saanut jo postinkin seurantatunnuksen?
AP: Postin seurantatunnuksella voi Postin omilta sivuilta seurata lähetyksen kulkua. iPhone 6:n toimitukset alkavat 26.9.
DNA WELHO Maria palveluneuvoja
Soitin vielä asiakaspalveluun ja väänsin rautalangasta tän kysymyksen:
Minä: Postitetaanko laite tänään vai huomenna, olen saanut postin seurantakoodin.
AP: Jos olet saanut postin seurantakoodin, laite on postissa.
Minä: Tieto tulevasta lähetyksestä on saapunut Itellalle. Eikö tämä tarkoita ettei laite ole vielä postilla vaan teillä?
AP: Laite on postilla.
Minä: Kiva, kiitos, moi.
Mutta puhelinhan on vielä DNAlla, koska pakettia ei ole kirjattu fyysisesti Lahden toimipaikkaan, eikä siis näin ollen ole postissa! En siis edelleenkään saanut vastausta tuohon yksinkertaiseen kysymykseen: POSTITETAANKO LAITE TÄNÄÄN VAI HUOMENNA. Miten ne ei tiedä tai viitsi kertoa!?! Huoooh!