rhaavisto kirjoitti:Jos itellan sivuilla lukee: tieto tulevasta lähetyksestä on saapunut itellalle ja paikkana joku TOIJALA! millä ihmeellä se kerkee huomiseksi espooseen?
Mulla on sama juttu tällä hetkellä, luulisin että ehtii perille koska viime kerralla kun tein Soneralta tilauksen niin oli seuraavana päivänä perillä täällä Turussa. Uskon että noin tunnin sisällä saattaa jo näyttää että paketti on lajiteltu.
Elättelin suuria toiveita, että luuri olisi tänään päässyt lajitteluun...Shitella näytti jälleen kyntensä! Klo 7.25 saapui tieto tulevasta lähetyksestä, siinä tilassa ollaan ilmeisesti vielä maanantainakin. Saunalahdelta tilasin. Olen lievästi sanottuna kypsynyt Itellan/Postin/what the fuck ever toimintaan! Ei mulla muuta, jatkakaa.
rhaavisto kirjoitti:Jos itellan sivuilla lukee: tieto tulevasta lähetyksestä on saapunut itellalle ja paikkana joku TOIJALA! millä ihmeellä se kerkee huomiseksi espooseen?
Helposti, Toijalassa on Soneran oma varasto Itellan palveluvaraston tiloissa, eli heti kun lähetys on kerätty varastosta, pakattu ja päälle liimattu osoitekortti, se on valmis lajitteluun ja tämän jälkeen lähtemään kohti Vantaan logistiikkakeskusta. Soneran ei siis tarvitse huolehtia varsinaisesta lähetysprosessista laisinkaan, ne ovat jo automaattisesti Itellan jakeluverkoston sisällä. Seuraava ilmoitus tullee yön aikana lajittelusta ko. lähetyksen osalta, viimeistään aamuvarhaisella ja aamupäivällä se haetaan logistiikkakeskuksesta ja viedään postitoimipaikkoihin noin puolen päivän jälkeen, viimeistään joskus kello 15-16 paikkeilla.
Voinkin sen verran kehua että, pidin tuossa noin tunti sitten kädessä perus kutosta kädessä kun kävin kyseleen kodinkoneliikkeestä että tuliko heille puhelimia vai ei. No oli tullu! Myyjä juuri otti esittelykoneen paketista ja huomenna on sit näytillä. On muuten sitten tyylikkäin iponen tähän mennessä. Mutta ei olleet saaneet plussaa eikä ees arviota millon niitä olis tulossa. Parikymmentä oli tullu ja varauslista kokolailla samanmittanen. No oon ykkösenä plussien listassa. Nyt siis ootellaan.
Babitzin kirjoitti:Elättelin suuria toiveita, että luuri olisi tänään päässyt lajitteluun...Shitella näytti jälleen kyntensä! Klo 7.25 saapui tieto tulevasta lähetyksestä, siinä tilassa ollaan ilmeisesti vielä maanantainakin. Saunalahdelta tilasin. Olen lievästi sanottuna kypsynyt Itellan/Postin/what the fuck ever toimintaan! Ei mulla muuta, jatkakaa.
Sama tilanne täälläkin, mutta elättelen kyllä toivoa että puhelin olisi huomenna noudettavissa. Nuo seurannat kun päivittyvät joskus aikamoisella viiveellä ja sinne voi kerralla ilmestyä parikin merkintää. Kokemusta on!
mika_t kirjoitti:
Puhuuko tuossa ylempänä nyt henkilö, joka valittaa jos ei saa luuriinsa asennettua niitä 500 jb-ohjelmaa joita ilman elämä on hukassa ja laitetta ei yksinkertaisesti voi vain käyttää?
JEp, breikattu omppu on kelvannut jo 4 vuotta.. kolmospuhelimeks erään androidin hajottua nostin naftaliinista noksun 7110i jossa vuoden 2001 akut tuntuu ottavan hyvin latausta.. lisäks voi keskittyä oleelliseen toimintaan ( ei nettiä, appseja, kaikenmaailman härpäkkeitä) puheluiden vastaanotto ! - Näyttääkin sopivan retrolta, luurihan on nykysuuntauksen mukaisesti valmiiks "kaarelle taivutettu"
Kaikki applen rauta lempattu jo vuosia sit... Ok, skideillä ja äidil iphonet jatkaa elämää.. ja pari watchia
Mika73 kirjoitti:Onko kukaan saanut ilmoitusta 6+ 128GB mallista?
Nope. Mikäli yhtään ennustan oikein, on verkkokauppa.comin varastolla töissä oleva kaveri huomannut, että tilasin tuollaisen turboahdetuimman 6+ 128gb kapulan ja on ihan vattuillakseen dropannut tilaukseni jonnekin hännille
Noh, aika sama. Kyse on hei kuitenkin vain elektroniikasta.
Mika73 kirjoitti:Onko kukaan saanut ilmoitusta 6+ 128GB mallista?
Muutamia kultaisia ainoastaan havaittu menevän asiakkaille. Kävin tänään kierroksella ja ilmeisesti kukaan ei ole saanut keskusvarastoihin mustaa tai hopeista 128gb mallia, ei normia eikä plussaa.
Babitzin kirjoitti:Elättelin suuria toiveita, että luuri olisi tänään päässyt lajitteluun...Shitella näytti jälleen kyntensä! Klo 7.25 saapui tieto tulevasta lähetyksestä, siinä tilassa ollaan ilmeisesti vielä maanantainakin. Saunalahdelta tilasin. Olen lievästi sanottuna kypsynyt Itellan/Postin/what the fuck ever toimintaan! Ei mulla muuta, jatkakaa.
Sama tilanne täälläkin, mutta elättelen kyllä toivoa että puhelin olisi huomenna noudettavissa. Nuo seurannat kun päivittyvät joskus aikamoisella viiveellä ja sinne voi kerralla ilmestyä parikin merkintää. Kokemusta on!
Tämähän olisi postin lajittelijallekin oiva paikka tehdä hiukan kiusaa. Kun siinä koko päivän käsittelee toisille meneviä tonnin puhelimia, voi saada tyydytystä siitä että jonkun kärryn käsittely vahingossa venähtääkin seuraavaan päivään.
Hetken jo luulin. Tuli nimittäin verkkokaupasta tekstari, että tilaus odottaa noutamista.
Pöh. Applen nahkainen kotelo kuutoselle. No, ovat ainakin saaneet niitä jo nyt.