micqo kirjoitti:Sauniksen puoli tuntuu saavan kiitosta laitteiden toimituksesta, mutta Elisan yrityspuolelle kiitosta ei heru. Snadi hatutus päällä kun oma luuri ei tullutkaan vaikka aspan täti lupasi, että luuri toimitetaan sitten käteen 26 pvä. PYH! Eka kerta kun iPhone ei ole julk.pvä kädessä - aina ollut, not today *hajoilee
Hmm, outoa. Itse tilasin Elisan yritysmyynnistä sunnuntai- tai maanantai-iltana (en tosiaan muista kumpana) hopean iPhone 6 16GB:n, eilen alkoivat toimittamaan ja tänään hain luurin postista! Oli kyllä iloinen yllätys, kun olin tosiaan varautunut hakemaan sen ensi viikolla. Nyt tässä vaan on se ongelma, että uusi nano-sim tulee tosiaan vasta ensi viikon puolella... Noh, vanha 4 toimii vielä kuin junan vessa, mikäs tässä.
Mulle täti soitti 19 pvä aamu 8 ja tarjosi puhelinta toimitus käteen 26pvä - mutta eipä näkynyt mitään Edelleen tilassa "jälkitoimitus". Mitähän toi "jälkitoimitus" tarkoittaa. 1 pvä, 2 pvä, viikko, 2 vkoa? Tämä epätietoisuus on ärsyttävintä. Apple toimittais 5-7pvä. Tekisi mieli tilata sieltä... Olisi ainakin "varma" toimitusaika koska odottaa paketin saapumista. Nyt joutuu vaan arvuuttelemaan.
micqo kirjoitti:Sauniksen puoli tuntuu saavan kiitosta laitteiden toimituksesta, mutta Elisan yrityspuolelle kiitosta ei heru. Snadi hatutus päällä kun oma luuri ei tullutkaan vaikka aspan täti lupasi, että luuri toimitetaan sitten käteen 26 pvä. PYH! Eka kerta kun iPhone ei ole julk.pvä kädessä - aina ollut, not today *hajoilee
Hmm, outoa. Itse tilasin Elisan yritysmyynnistä sunnuntai- tai maanantai-iltana (en tosiaan muista kumpana) hopean iPhone 6 16GB:n, eilen alkoivat toimittamaan ja tänään hain luurin postista! Oli kyllä iloinen yllätys, kun olin tosiaan varautunut hakemaan sen ensi viikolla. Nyt tässä vaan on se ongelma, että uusi nano-sim tulee tosiaan vasta ensi viikon puolella... Noh, vanha 4 toimii vielä kuin junan vessa, mikäs tässä.
Mulle täti soitti 19 pvä aamu 8 ja tarjosi puhelinta toimitus käteen 26pvä - mutta eipä näkynyt mitään Edelleen tilassa "jälkitoimitus". Mitähän toi "jälkitoimitus" tarkoittaa. 1 pvä, 2 pvä, viikko, 2 vkoa? Tämä epätietoisuus on ärsyttävintä. Apple toimittais 5-7pvä. Tekisi mieli tilata sieltä... Olisi ainakin "varma" toimitusaika koska odottaa paketin saapumista. Nyt joutuu vaan arvuuttelemaan.
Apple storen kautta siis lähetetään se 5-7 päivän kuluessa + toimitus. Itse tilasin tänään aamulla ja arvioitu toimitusaika on 9.10 - 13.10.
Parisen viikkoa menee siis sitäkin kautta.
Apple storen kautta siis lähetetään se 5-7 päivän kuluessa + toimitus. Itse tilasin tänään aamulla ja arvioitu toimitusaika on 9.10 - 13.10.
Parisen viikkoa menee siis sitäkin kautta.
Okei, Ymmärsin että laite toimitetaan 5-7 pvä aikana.
micqo kirjoitti:
Elisan yritysmyynnistä ainakin sanoivat ja selvittivät että ensi viikolla on tulossa kaikkia malleja lisää ja samantien jakeluun. Myös sitä 128Gb mallia tulossa. Itsekin odottelen plussaa 128Gb hopeisena.
micqo kirjoitti:
Elisan yritysmyynnistä ainakin sanoivat ja selvittivät että ensi viikolla on tulossa kaikkia malleja lisää ja samantien jakeluun. Myös sitä 128Gb mallia tulossa. Itsekin odottelen plussaa 128Gb hopeisena.
Täällä myös yksi pettynyt elisan yrityspuoleen. Viimeviikolla soittivat ja lupailivat että on julkaisupäivänä kourassa puhelin. Pask#nmarjat.
Kaverit ottivat soneran kautta ja tuolla ne nyt leveilee uusien plussiensa kanssa...
Vähän raastaa kyllä.
Hyllyssä: iPhone | iPhone 3G | iPhone 3GS | iPhone 4 | iPhone 4S 16Gb White | iPhone 5 64Gb black | iPhone 6+ 64Gb gold | iPhone 6 64Gb space gray|||| Käytössä: iPhone 12 PRO MAX 512Gb gold | Watch 4 sport gold/midnight blue
En tuota leveilyä kyllä oikein ymmärrä. Jokainen saa puhelimen jossakin vaiheessa ja minusta on ok olla iloinen tuotteesta, mutta itse koitan välttää turhaa vouhattamista ulkopuolisille kaikin tavoin.
Viimeksi muokannut Mxptlk, 26.9.2014 klo 22.28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mxptlk kirjoitti:En tuota leveilyä kyllä oikein ymmärrä. Jokainen saa puhelimen jossakin vaiheessa ja minusta on ok olla iloinen tuotteesta, mutta itse koitan välttää turhaa vouhattamista ulkopuolisille kaikin tavoin.
Siis tuo "kaverit leveilee" oli lähinnä huumoria. Pointtina vain, että ystävät käyttivät soneraa->nillä on luuri. Minä käytin elisaa->minulla ei ole luuria. Se kismittää
Hyllyssä: iPhone | iPhone 3G | iPhone 3GS | iPhone 4 | iPhone 4S 16Gb White | iPhone 5 64Gb black | iPhone 6+ 64Gb gold | iPhone 6 64Gb space gray|||| Käytössä: iPhone 12 PRO MAX 512Gb gold | Watch 4 sport gold/midnight blue
Ainakin Oulussa oli Stockalla hieman halvempia luurit jos ottaa Soneran liittymän kylkeen. Esimerkiksi 16GB 580€. Muita ei ollut hyllyssä iltapäivällä.
temppy kirjoitti:Ainakin Oulussa oli Stockalla hieman halvempia luurit jos ottaa Soneran liittymän kylkeen. Esimerkiksi 16GB 580€. Muita ei ollut hyllyssä iltapäivällä.
.."hieman halvempia" ? Minusta 119 euron alennus on erittäin messevä - erityisesti näin avajaishässäkän aikaan. Itse kävin stadin Stockalla aamulla hieman ennen kymmentä - yksi oli ennen minua ja sai kutosista valita vapaasti värin ja 16/64 gigan välillä. Tyytyväinen olin Stockan palveluun/tarjontaan, jälleen kerran.
Heivasin verkkokaupan tilauksen ja hain viimeisen 6 plus 64gb soneran pop-upista. Erityisen isot kiitokset menee lapsen kanssa asioineelle annetusta hyvästä palveluksesta jonotuksen suhteen! Ei, en etuillut. Verkkokauppa taas levittelee käsiään ennakkoon myymiensä "ei oo":n kanssa. Kiitokset privalle vinkistä!
Kävin tänään kuuden maissa Myrtsin Elisalla sekä Hakaniemen DNA:lla. Elisa ei saanut yhtäkään puhelinta liikeeseen, DNA:lla enää Kaivopihan myymälässä 16-gigaista. Hakaniemen myyjä sanoi että uusia puhelimia tulee tiistaisin sekä perjantaisin, mahdollisesti myös iPhonea. Niitä voi kuulemma mennä kyselemään puolenpäivän aikoihin.
Mid-2010 MacBook Pro 15" i7 - iPad Mini Retina 32GB WiFi - iPad 3 WiFi 64 GB
iPhone 7 128 GB - iPhone 6S Plus 64 GB - iPhone 6 64 GB - iPhone 5 64 GB - iPhone 4 32 GB - iPhone 3GS 32 GB - iPod touch 16 GB 1st gen. - Apple TV 3 - Apple TV 4K
TranssiApina kirjoitti:Matkalla juuri kotiin hiplailemaan omaa 6+ 64Gb syntymäpäivälahjaani (itseltä itselle)
Laitteeni hain Soneran Kaivopihan pisteeltä Helsingistä, ja kuulemma vielä 16Gb laitteita vapaana. Puhetta ei ollut että normia vaiko plussaa. Nyt jos on ihan pakko joku saada, mallilla tai värillä väliä niin tuonne voisi suunnata. Löytyi myös Applen nahkasuojuksia, ja semmoinenkin tarttui mukaan
Jos menette, niin olkaa helliä kilteille myyjille. Heillä ollut suhteellisen toiminnantäyteinen päivä
Rupes yhtäkkiä tämä uusi iPhone himottamaan. Ei perhana vaan taida enää Oulusta löytyä 64GB versiota. 16 gigasia saattaisi ilmeisesti löytyä, mutta ei riitä itselleni. Vinkkejä otetaan vastaan, jos jollain on tiedossa, mistä vois Oulusta 64GB iPhone 6 löytyä. :-))
Tehy kirjoitti:Rupes yhtäkkiä tämä uusi iPhone himottamaan. Ei perhana vaan taida enää Oulusta löytyä 64GB versiota. 16 gigasia saattaisi ilmeisesti löytyä, mutta ei riitä itselleni. Vinkkejä otetaan vastaan, jos jollain on tiedossa, mistä vois Oulusta 64GB iPhone 6 löytyä. :-))
ruukeri kirjoitti:Eka kerran just rakastelin iPhone 6 / 64 SG:n kanssa! Tuntu paremmalta, ku iP5:n kanssa..
Molemmissa on identtinen Lightning-liitäntä, joten luulisi tuntuvan samalle? Ehkäpä se on uutuuden viehätystä, jolloin subjektiivinen totuus voi muuttua vaikka absoluuttinen totuus on edelleen sama. Vai hyväiletkö kuoriakin, eli et keskity pelkästään kytkentään?
Jos joskus alentuisin trokaamaan puhelinta niin varmaan itsekin jättäisin sen kauppaan roikkumaan ja odottamaan noutoa että oma riski minimoituisi mutta ehkä olisin valinnut halutumman mallin, isompimuistisempi plussa ehkä
Viikko sitten Elisalta tilattu iP6 16gt SG. Sain seurantatunnuksen ja aamusella ilahtuneena huomasin, että lähetystä kuljetetaan vastaanottajalle. Katsoin hetki sitten uudestaan ja seurantapalvelussa seisoo, että luovutettu vastaanottajalle. Aika salakavalasti on Itellan setä kyllä toimituksen tehnyt, sillä en sitä vielä kyllä ole mistään löytänyt... Postinumerokin on väärä, kaupunki sentään oikea. Mitähän ihmettä siellä kämmäillään? Saiko joku nyt ilmaisen puhelimen ja otti muina miehinä lähetyksen vastaan?
Itellan jakelija oli sitten jättänyt luurin postilaatikkoon kadun varteen, ja ilmeisesti ajanut konttorille ja kirjannut jälkikäteen, että vastaanottaja on kuitannut lähetyksen, ja tämä vielä väärälle postinumerolle. Toimitus tilattiin kotiovelle ja olin paikalla koko päivän. Jeesus mitä meininkiä... Mutta pääasia, että laite päätyi ehjänä perille. Kiitokset Elisalle ripeästä toimituksesta, Itellalle ei tästä juuri pisteitä heru.
Viikko sitten Elisalta tilattu iP6 16gt SG. Sain seurantatunnuksen ja aamusella ilahtuneena huomasin, että lähetystä kuljetetaan vastaanottajalle. Katsoin hetki sitten uudestaan ja seurantapalvelussa seisoo, että luovutettu vastaanottajalle. Aika salakavalasti on Itellan setä kyllä toimituksen tehnyt, sillä en sitä vielä kyllä ole mistään löytänyt... Postinumerokin on väärä, kaupunki sentään oikea. Mitähän ihmettä siellä kämmäillään? Saiko joku nyt ilmaisen puhelimen ja otti muina miehinä lähetyksen vastaan?
Itellan jakelija oli sitten jättänyt luurin postilaatikkoon kadun varteen, ja ilmeisesti ajanut konttorille ja kirjannut jälkikäteen, että vastaanottaja on kuitannut lähetyksen, ja tämä vielä väärälle postinumerolle. Toimitus tilattiin kotiovelle ja olin paikalla koko päivän. Jeesus mitä meininkiä... Mutta pääasia, että laite päätyi ehjänä perille. Kiitokset Elisalle ripeästä toimituksesta, Itellalle ei tästä juuri pisteitä heru.
Aika törkeää.. Laita ihmeessä itellalle palautetta tuosta jakajan toiminnasta, ei tosiaankaan saisi tehdä noin.