Juu, taitavat vaan olla kaikki postitettavat ilman Plus -merkintääHS86 kirjoitti:Saunikselta tuli juuri tekstari, että iphone 6 64gb space gray lähti postiin. Tilausaika oli 19.9. 10:48. Eli eiköhän ne sieltä ala tippumaan muillekin 19.9. aamusta eteenpäin tilanneille.
iPhone 6 ja 6 Plus -puhelinten saapumisen odottelua
-
Re: iPhone 6 ja 6 Plus -puhelinten saapumisen odottelua
Viesti Kirjoittaja Pudeman »
-
Viesti Kirjoittaja HS86 »
Pudeman kirjoitti:Juu, taitavat vaan olla kaikki postitettavat ilman Plus -merkintääHS86 kirjoitti:Saunikselta tuli juuri tekstari, että iphone 6 64gb space gray lähti postiin. Tilausaika oli 19.9. 10:48. Eli eiköhän ne sieltä ala tippumaan muillekin 19.9. aamusta eteenpäin tilanneille.
Saunalahden verkkokauppaan on ainakin muuttunut aamun kuluessa myös 6 64:n ohella 6+ 64gb varastotilanteeksi "reilusti varastossa". Eli ilmeisesti plussamalliakin 64 gigabittistä on saapunut ainakin jonkin verran.
-
Viesti Kirjoittaja mickeyyy »
Ei ole itelle tullut vielä ainakaan. Space Gray 64Gb iPhone 6 tilattu 19.1. 00.01. Verkkokaupan mukaan Silveriä myyty eilen ainakin 5 kpl ja 2kpl:tta Goldia eilen ja tänään. En tiedä mistä ovat tulleet.Levzu kirjoitti:Onko kukaan muu vielä saanut noutoilmoitusta iphone 6 64gb verkkokauppa.comista?
-
Viesti Kirjoittaja Leadzep »
Joo, mulle tuli eilen siinä seittemän jälkeen ilmoitus, että iP6 64gb silver odottaa noutajaansaLevzu kirjoitti:Onko kukaan muu vielä saanut noutoilmoitusta iphone 6 64gb verkkokauppa.comista?

-
Viesti Kirjoittaja MTO »
-
Samoin siellä on edelleen tuo teksti "Toimitusjonosta johtuen saatavuustietoväri on virheellinen."HS86 kirjoitti:Saunalahden verkkokauppaan on ainakin muuttunut aamun kuluessa myös 6 64:n ohella 6+ 64gb varastotilanteeksi "reilusti varastossa". Eli ilmeisesti plussamalliakin 64 gigabittistä on saapunut ainakin jonkin verran.
Myöskään ne toimitusviikot tekstissä ei muutoksia.
-
Viesti Kirjoittaja Ollifi »
-
Viesti Kirjoittaja ljanne »
-
Apple
iPhone 6 Plus 64 Gt Kulta 19.09.2014 07:41
postitettu Saunalahdelta.
-
Viesti Kirjoittaja ismo99 »
iPhone 6 Plus 16 Gt Avaruusharmaa 21.09.2014 16:10
-
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Niin, ja tietysti saa sitten kuitenkin todeta kun tuonkin saa, ettei tuotakaan voi pitää taskussa.
-
Viesti Kirjoittaja llisu »
Jee, tosiaan eilen olin jo tilaamassa pienemmällä kapasiteetilla et sais jo pian uuden puhelimen. Mut mitä vielä, tänään tuli mullekin tekstari. Tilattu tosiaan 23.9 joskus klo 16 aikaan. Tosin tuo mun seurantakoodi ei toimi vielä, mutta eiköhän se kohta ole postissa.llisu kirjoitti:Ärsyttää nyt niin paljon että Sauniksen 64gb'n toimitus viivästynyt taas. Melkein tekis mieli tilata 16gb - ollaan sillä ennenkin pärjätty.
Ainoa vaan, et mulla on vielä micro sim eli sekin pitäis käydä vaihtamassa.
-
Viesti Kirjoittaja Kynot »
Milläs muistilla ja värillä oot tilannu Saunikselta?llisu kirjoitti:Jee, tosiaan eilen olin jo tilaamassa pienemmällä kapasiteetilla et sais jo pian uuden puhelimen. Mut mitä vielä, tänään tuli mullekin tekstari. Tilattu tosiaan 23.9 joskus klo 16 aikaan. Tosin tuo mun seurantakoodi ei toimi vielä, mutta eiköhän se kohta ole postissa.llisu kirjoitti:Ärsyttää nyt niin paljon että Sauniksen 64gb'n toimitus viivästynyt taas. Melkein tekis mieli tilata 16gb - ollaan sillä ennenkin pärjätty.
-
Ton nanosimminhän voi hakea valmiiksi. Aktivoi sen sitten OmaSaunalahden kautta, kun omppu on kourassa. Muistaakseni näissä tapauksissa se ollut myös veloitukseton. Tämä tietysti olettaen, että liittymäsi on Saunalahden.llisu kirjoitti:
-
Viesti Kirjoittaja llisu »
Iphone 6 64gb goldKynot kirjoitti:Milläs muistilla ja värillä oot tilannu Saunikselta?llisu kirjoitti:Jee, tosiaan eilen olin jo tilaamassa pienemmällä kapasiteetilla et sais jo pian uuden puhelimen. Mut mitä vielä, tänään tuli mullekin tekstari. Tilattu tosiaan 23.9 joskus klo 16 aikaan. Tosin tuo mun seurantakoodi ei toimi vielä, mutta eiköhän se kohta ole postissa.llisu kirjoitti:Ärsyttää nyt niin paljon että Sauniksen 64gb'n toimitus viivästynyt taas. Melkein tekis mieli tilata 16gb - ollaan sillä ennenkin pärjätty.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Aa hyvä tietää, just olinkin tutkimassa et voinko hakea sen jo! Cheers.Pudeman kirjoitti:Ton nanosimminhän voi hakea valmiiksi. Aktivoi sen sitten OmaSaunalahden kautta, kun omppu on kourassa. Muistaakseni näissä tapauksissa se ollut myös veloitukseton. Tämä tietysti olettaen, että liittymäsi on Saunalahden.llisu kirjoitti:
-
Viesti Kirjoittaja L-Janne »
Eipä ole nyt tilanne muuttunut mihinkään ja asiakaspalveluchatissä eivät osanneet antaa yhtään tarkempaa tietoa. Postistuspaperit on jo printattu, eli vaikka olen muuttamassa huomenna, ei osoitteenmuutos ollut enää mahdollinen, mutta silti itse laitteen sijainnista ei ole mitään tietoa, saati toimitusajankohdasta. Ja ilmeisesti siis Saunalahdelta myöhemmin tilanneille on noita laitteita lähetetty jo. Itse tilasin tuon 19.9. puolenpäivän tienoilla.micqo kirjoitti:Sama juttu täällä!L-Janne kirjoitti:Elisalta tilattu iPhone 6 näemmä muuttunut tilasta "jälkitoimituksessa" tilaan "odottaa toimitusta", eli tuohan saattaisi tarkoittaa laitteen saapuneen jo Suomeen ja lähtevän pian kohti pääkaupunkia
-
Viesti Kirjoittaja Legge »
Oho, tässähän Saunis vie kohta voiton Verkkiksestä ja Apple Storesta. Vedin ittekin huvikseen tonne tilauksen 24.9.llisu kirjoitti: Jee, tosiaan eilen olin jo tilaamassa pienemmällä kapasiteetilla et sais jo pian uuden puhelimen. Mut mitä vielä, tänään tuli mullekin tekstari. Tilattu tosiaan 23.9 joskus klo 16 aikaan. Tosin tuo mun seurantakoodi ei toimi vielä, mutta eiköhän se kohta ole postissa.
-
Viesti Kirjoittaja Jaska »
-
Viesti Kirjoittaja Blastbeat »
Eipä ole eilen tilaamani oma avaruusharmaa 64 gb kutonen lähtenyt tulemaan, vaikka reilusti varastossa näyttäisi tosiaan olevani. Mikäköhän logiikka tuossa saunalahden varastosaldoilmoittelussa on. Mahtaisikohan olla niin, että niitä on saapunut varastoon reilusti, mutta ne toimitetaan silti ennakkotilanneille ensin? Olisi jees jos saldo vastaisi oikeasti vapaiden ostettavien puhelinten määrää....Pudeman kirjoitti:Samoin siellä on edelleen tuo teksti "Toimitusjonosta johtuen saatavuustietoväri on virheellinen."HS86 kirjoitti:Saunalahden verkkokauppaan on ainakin muuttunut aamun kuluessa myös 6 64:n ohella 6+ 64gb varastotilanteeksi "reilusti varastossa". Eli ilmeisesti plussamalliakin 64 gigabittistä on saapunut ainakin jonkin verran.
Myöskään ne toimitusviikot tekstissä ei muutoksia.
Mid 2009 13" MacBook Pro, 2.26 Ghz Intel Core 2 Duo, 8 GB DDR3, 160 GB HD, NVIDIA GeForce 9400M 256 MB |
iPhone 6 64 GB | AppleTV 2 gen
-
Viesti Kirjoittaja Legge »
No niinhän siellä selvästi lukee. Saapuneet luurit kirjataan systeemiin, jolloin saldo on hetkellisesti positiivinen, kunnes puhelimia lähetetään tilausjärjestyksessä. Jos eilen tilasit, niin toimitusarviohan on viikko 43.Blastbeat kirjoitti:Eipä ole eilen tilaamani oma avaruusharmaa 64 gb kutonen lähtenyt tulemaan, vaikka reilusti varastossa näyttäisi tosiaan olevani. Mikäköhän logiikka tuossa saunalahden varastosaldoilmoittelussa on. Mahtaisikohan olla niin, että niitä on saapunut varastoon reilusti, mutta ne toimitetaan silti ennakkotilanneille ensin? Olisi jees jos saldo vastaisi oikeasti vapaiden ostettavien puhelinten määrää....
-
Viesti Kirjoittaja Blastbeat »
Okei, nämä yksityiskohdat menivät täysin kyllä ohi. Varmaan olisi pitänyt tilata suoraan appleta jossa ilmoitetaan saatavuudeksi 7-10 arkipäivää -_-Legge kirjoitti:No niinhän siellä selvästi lukee. Saapuneet luurit kirjataan systeemiin, jolloin saldo on hetkellisesti positiivinen, kunnes puhelimia lähetetään tilausjärjestyksessä. Jos eilen tilasit, niin toimitusarviohan on viikko 43.Blastbeat kirjoitti:Eipä ole eilen tilaamani oma avaruusharmaa 64 gb kutonen lähtenyt tulemaan, vaikka reilusti varastossa näyttäisi tosiaan olevani. Mikäköhän logiikka tuossa saunalahden varastosaldoilmoittelussa on. Mahtaisikohan olla niin, että niitä on saapunut varastoon reilusti, mutta ne toimitetaan silti ennakkotilanneille ensin? Olisi jees jos saldo vastaisi oikeasti vapaiden ostettavien puhelinten määrää....
Mid 2009 13" MacBook Pro, 2.26 Ghz Intel Core 2 Duo, 8 GB DDR3, 160 GB HD, NVIDIA GeForce 9400M 256 MB |
iPhone 6 64 GB | AppleTV 2 gen
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Saunalahden nettikaupassa normikutosta 16- ja 64-gigaisina "reilusti varastossa".
-
Viesti Kirjoittaja Zeve »
Miksi pitää ottaa DNA liittymä? Minullekkaan ei myyty iphonea kun en suostunut ottamaan liittymää, ihme juttu.Anghorn kirjoitti:Itiksen Gigantissa on muutamia kappaleita normikutosta avaruusharmaana ja 16-gigaisena. Itiksen Expertillä 1kpl samanlaisia (DNA:n liittymä otettava). Itiksen DNA:lle kuulemma perjantaina tulossa "joitain malleja jossain värissä joitain kappaleita".
Saunalahden nettikaupassa normikutosta 16- ja 64-gigaisina "reilusti varastossa".
-
Viesti Kirjoittaja foeprkl »
-
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
Ei tule sieltäkään noin nopeasti.Blastbeat kirjoitti:Okei, nämä yksityiskohdat menivät täysin kyllä ohi. Varmaan olisi pitänyt tilata suoraan appleta jossa ilmoitetaan saatavuudeksi 7-10 arkipäivää -_-
Tilattu 26.9.2014
Delivery: 09 Oct, 2014 - 13 Oct, 2014
( 6+ 128GB Space Grey)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka