Mulle sanottiin, että tällä vkolla tulee kuormaa ja tänään sitten Posti-Pate toimitti mulle IP6 126GB käteenastro76 kirjoitti:Elisan yritysmyynnistä taas uutta tietoa, ettei tällä viikolla kuormaa tullutkaan vaan menee ensi viikkoon... ehkä... saa nähdä meneekö tää nyt tällaseksi, että joka viikko siirtyy viikolla. Kohtahan tuon tilauksen voi perua ja alkaa odottelemaan jo uutta versiota, iPhone seiskaa, jos tää näin kestää
Sinänsä ottaa nuppiin, kun ekojen tilaajien joukossa olin ja nyt joutuu odottelemaan toista lastia.
Vähän samaa monen muukin kalliimman (128Gb) plussan tai normin tilanneen olen ymmärtänyt kärsivän samasta asiasta.
iPhone 6 ja 6 Plus -puhelinten saapumisen odottelua
-
micqo
Re: iPhone 6 ja 6 Plus -puhelinten saapumisen odottelua
Viesti Kirjoittaja micqo »
-
nouspa
Viesti Kirjoittaja nouspa »
http://appleinsider.com/articles/14/10/ ... st-6-hours
Odotus vaan kasvaa jos Kiina päätetään laittaa etusijalle toimituksissa.
-
astro76
Viesti Kirjoittaja astro76 »
Ei tässä hermot ole piukeena, ainakaan itsellä - huomaa tekstissä pieni sarkasmi...JLuu kirjoitti:Kyllä on joillain hermot tiukalla kun joutuu vähän aikaa odottamaan...Pelle kirjoitti:Paskat se mitään myyntiin tullut, jos myydään eioota.Toivonen kirjoitti:Puhelin on tuli myyntiin 6 päivää sitten!astro76 kirjoitti:Kohtahan tuon tilauksen voi perua ja alkaa odottelemaan jo uutta versiota, iPhone seiskaa, jos tää näin kestää
Mihin tämä maailma on menossa
Tulee mieleen että kestäisi pitempään niin teillekin tulis malttia...
Veikkaan että omani saan 3 viikon sisään tästä hetkestä.
Miettikää oikeesti kuinka nopeasti 4 viikkoa meni kun katsotaan taaksepäin...
Odottavan aika on vaan pitkä.
-
astro76
Woot?! Noin mullekin sanottiin ja silti tilanne tämä... no, odotellaan nyt sitten lisää.micqo kirjoitti:Mulle sanottiin, että tällä vkolla tulee kuormaa ja tänään sitten Posti-Pate toimitti mulle IP6 126GB käteenastro76 kirjoitti:Elisan yritysmyynnistä taas uutta tietoa, ettei tällä viikolla kuormaa tullutkaan vaan menee ensi viikkoon... ehkä... saa nähdä meneekö tää nyt tällaseksi, että joka viikko siirtyy viikolla. Kohtahan tuon tilauksen voi perua ja alkaa odottelemaan jo uutta versiota, iPhone seiskaa, jos tää näin kestää
Sinänsä ottaa nuppiin, kun ekojen tilaajien joukossa olin ja nyt joutuu odottelemaan toista lastia.
Vähän samaa monen muukin kalliimman (128Gb) plussan tai normin tilanneen olen ymmärtänyt kärsivän samasta asiasta.
Näpelöi sitä minunkin puolesta
-
frankh
Viesti Kirjoittaja frankh »
Täysin turha näsäviisastelu/v*ttuilu kommentti, en tiedä onko huono päivä menossa mutta v*tuttaa lukea tän tyylisiä täysin turhia piikittelyjä jotka ei palvele ketään millään tavalla.Aslan kirjoitti:Mikähän erikoispainos sulla on jos siinä vain yksi nappi on?Pelle kirjoitti: Ajattelin, että kyllä tässä nyt pari viikkoa kärvistelee rikkinäisen (ainoa nappi ei toimi) luurin kanssa. Nyt alkaa olla parit viikot jo ajat sitten mennyt ja tilanne on edelleen täysin auki.
Minä ainakin ymärrän heti mikä nappi alkuperäisen kirjottajan puhelimessa on rikki ja niin varmasti kaikki muutkin, kaikkeen ei aina tarvitse tarttua.
-
Laterix
Viesti Kirjoittaja Laterix »
-
astro76
Miten sieltä on pystynyt tilaamaan kun herjaa heti että kaikki on loppu ja tyrkyttää sitten vain paria liikettä joissa saatavilla? Sulla on hyvä motari kun oot tuon herjankin ohi päässyLaterix kirjoitti:Omat kokemukseni eivät vastaa sitä, mitä olen täällä lukenut. Tilasin DNA:n verkkokaupasta eilen iPhone 6 64Gb mustan ja tänään sain hakea sen postista. En tiedä mitä ohituskaistaa tilaukseni sattu menemään, mutta 64Gb versio tuli päivässä käteen.
-
Laterix
Joo, jostain syystä eilen oli pieni väli kun tilaus onnistui. Aikaisemmin ja nyt taas ei näytä onnistuvan. Olin selvästi oikeaan aikaan liikkeellä.astro76 kirjoitti: Miten sieltä on pystynyt tilaamaan kun herjaa heti että kaikki on loppu ja tyrkyttää sitten vain paria liikettä joissa saatavilla? Sulla on hyvä motari kun oot tuon herjankin ohi päässy
-
nouspa
Viesti Kirjoittaja nouspa »
Kuulostaa sen verran epäuskottavalta että uskonLaterix kirjoitti:Joo, jostain syystä eilen oli pieni väli kun tilaus onnistui. Aikaisemmin ja nyt taas ei näytä onnistuvan. Olin selvästi oikeaan aikaan liikkeellä.astro76 kirjoitti: Miten sieltä on pystynyt tilaamaan kun herjaa heti että kaikki on loppu ja tyrkyttää sitten vain paria liikettä joissa saatavilla? Sulla on hyvä motari kun oot tuon herjankin ohi päässy
-
Manninen
Viesti Kirjoittaja Manninen »
-
Laterix
En oikeastaan edes tiedä, miksi vaivaudun todistamaan tämän ventovieraille, mutta jotenkin kalvaa ettei sanaani uskota. Tässä DNA:n kuittaus tilauksestani ja tässä postin lähteysseuranta. Jos nämä eivät riitä, niin aivan sama uskotko. Minähän nautin uudesta puhelimestani joka tapauksessa.nouspa kirjoitti: Kuulostaa sen verran epäuskottavalta että uskon
EDIT: Luin väärin. Sinähän uskoit alusta asti. Anteeksi.
-
niksu_
Viesti Kirjoittaja niksu_ »
Tänään onnistui noin 13:30 normi 6 64GB space grayn tilaus DNA:lta, seurantakoodia ei oo kyllä vielä näkynyt..Laterix kirjoitti: Joo, jostain syystä eilen oli pieni väli kun tilaus onnistui. Aikaisemmin ja nyt taas ei näytä onnistuvan. Olin selvästi oikeaan aikaan liikkeellä.
-
Manninen
-
niksu_
Viesti Kirjoittaja niksu_ »
-
Aslan
Viesti Kirjoittaja Aslan »
Home/virta? Kannattaa niistää se palkokasvi sieraimesta ennenkuin menee petiin.frankh kirjoitti:Täysin turha näsäviisastelu/v*ttuilu kommentti, en tiedä onko huono päivä menossa mutta v*tuttaa lukea tän tyylisiä täysin turhia piikittelyjä jotka ei palvele ketään millään tavalla.Aslan kirjoitti:Mikähän erikoispainos sulla on jos siinä vain yksi nappi on?Pelle kirjoitti: Ajattelin, että kyllä tässä nyt pari viikkoa kärvistelee rikkinäisen (ainoa nappi ei toimi) luurin kanssa. Nyt alkaa olla parit viikot jo ajat sitten mennyt ja tilanne on edelleen täysin auki.
Minä ainakin ymärrän heti mikä nappi alkuperäisen kirjottajan puhelimessa on rikki ja niin varmasti kaikki muutkin, kaikkeen ei aina tarvitse tarttua.
-
Manninen
Seurantakoodi tuli klo 15:52. Lähetys tuli näkyviin postin sivuille klo 16:20 ja siinä luki silloin vasta "Tieto tulevasta lähetyksestä on saapunut Itellalle". Ajattelin, ettei ehtinyt eilisen postiin, mutta aamulla katoin tilanteen ja klo 01:26 olikin jo lajiteltu logistiikkakeskuksessa. Paketti olisi ollut omasta postista noudettavissa jo klo 8:20 aamulla.niksu_ kirjoitti:Mihin aikaan Manninen ja Laterix saitte seurantakoodin? Mietin vaan oiskohan toi oma tilaus jo huomenna postissa.
-
oooam
Viesti Kirjoittaja oooam »
-
JLuu
Viesti Kirjoittaja JLuu »
Mie laitoin ruutukaappauksen ja hyvä että oli hyötyäoooam kirjoitti:Itse löysin eilen 64gb normikutosen space greynä työreissulla pikkukaupungin DNA kaupasta. Joku oli tänne ottanut ruudunkaappauksen kauppojen saldosta. Varmistin asian asiakaspalvelusta ja samantien painuin hakemaan. Yksi oli tullut edellisenä päivänä ja ei ollut jostain syystä kelvannut kellekkään!
-
oooam
Viesti Kirjoittaja oooam »
Oli kyllä! Hämmästytti hiukan varsinkin kun oli varaus useammassa paikassa ja rupesi vaikuttamaan että ei ihan heti ole kapulaa odotettavissa!JLuu kirjoitti:Mie laitoin ruutukaappauksen ja hyvä että oli hyötyä
-
frankh
Viesti Kirjoittaja frankh »
Aslan kirjoitti:Home/virta? Kannattaa niistää se palkokasvi sieraimesta ennenkuin menee petiin.frankh kirjoitti:Täysin turha näsäviisastelu/v*ttuilu kommentti, en tiedä onko huono päivä menossa mutta v*tuttaa lukea tän tyylisiä täysin turhia piikittelyjä jotka ei palvele ketään millään tavalla.Aslan kirjoitti:Mikähän erikoispainos sulla on jos siinä vain yksi nappi on?Pelle kirjoitti: Ajattelin, että kyllä tässä nyt pari viikkoa kärvistelee rikkinäisen (ainoa nappi ei toimi) luurin kanssa. Nyt alkaa olla parit viikot jo ajat sitten mennyt ja tilanne on edelleen täysin auki.
-
Aslan
Viesti Kirjoittaja Aslan »
-
Levzu
Viesti Kirjoittaja Levzu »
oooam kirjoitti:Itse löysin eilen 64gb normikutosen space greynä työreissulla pikkukaupungin DNA kaupasta. Joku oli tänne ottanut ruudunkaappauksen kauppojen saldosta. Varmistin asian asiakaspalvelusta ja samantien painuin hakemaan. Yksi oli tullut edellisenä päivänä ja ei ollut jostain syystä kelvannut kellekkään!
Voinko tiedustella mistä löysit?
-
Laterix
Tilasin kahden maissa ja seurantakoodi tuli 15.41.niksu_ kirjoitti:Mihin aikaan Manninen ja Laterix saitte seurantakoodin? Mietin vaan oiskohan toi oma tilaus jo huomenna postissa.
-
lasteferih
Viesti Kirjoittaja lasteferih »
Itse laitoin tilaukseen 2vk sitten..Laterix kirjoitti:Omat kokemukseni eivät vastaa sitä, mitä olen täällä lukenut. Tilasin DNA:n verkkokaupasta eilen iPhone 6 64Gb mustan ja tänään sain hakea sen postista. En tiedä mitä ohituskaistaa tilaukseni sattu menemään, mutta 64Gb versio tuli päivässä käteen.
-
Claptrack
Viesti Kirjoittaja Claptrack »
Heinola, Kauppakatu 13
Tuotetta saatavilla
Kauppakatu 13, 13100 HEINOLA
Oulu, Arkistokatu 4
Tuotetta saatavilla
Arkistokatu 4, 90100 OULU
Rovaniemi, Revontuli, Koskikatu 27
Tuotetta saatavilla
Koskikatu 27 LH26, 96200 ROVANIEMI
Turku, Prisma Länsikeskus, Viilarinkatu 3
Tuotetta saatavilla
Viilarinkatu 3, 20320 TURKU
Varkaus, Prisma, Käsityökatu 21-27
Tuotetta saatavilla
Käsityökatu 21-27, 78200 VARKAUS
Heinolaan siis!
edit:
Linkin lisään vielä: http://kampanja3.dna.fi/kaupantarjonta/valikoima
iPhone 7 128 GB - iPhone 6S Plus 64 GB - iPhone 6 64 GB - iPhone 5 64 GB - iPhone 4 32 GB - iPhone 3GS 32 GB - iPod touch 16 GB 1st gen. - Apple TV 3 - Apple TV 4K
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka