iOS 8
-
Re: iOS 8
Viesti Kirjoittaja Vklnuppi »

-
Viesti Kirjoittaja Ihaa_78 »
Joskus kun ei jaksa selata kaikkia kansioita niin käytän iphonen omaa etsi-toimintoa, mutta sepä ei toimi enää. Ei ehdota eikä etsi yhtään mitään, mikäs sitä vaivaa?

Kun avaa viestin sovelluksen päällä ns pikaviestinä ja alkaa vastaamaan siitä, ensimmäinen rivi näkyy, mutta sit kirjotetaankin sokkona ja rivit näkyy viiveellä, muilla samaa?
Viestin sanelu toimii yllättävän hyvin, siitä plussaa

Macbook Pro 13"
-
Viesti Kirjoittaja Mepi »
http://s190.photobucket.com/user/Mepi86/library/Phone
## Taloudessa kokemusta iPhone 4, 5, 5S, 6, 6S, 7+, X, 11 Pro, 12 Pro, iPad FIRST, Air 2, Apple Watch Series 0, 3, 4 ##
-
Viesti Kirjoittaja c72367 »
Lucky you. Minä hullu meniin asentamaan tuon vaikka yleensä aina olen ollut tosi skeptinen näihin päivityksiin. Vehje hidastui reippaasti ja wifi meni täysin solmuun. Mulla soft bootin jälkeen pysyy 4S wifissä sen verran, että ehtii mailit lataamaan. Sen jälkeen tippuu wifistä ja asetuksista se ei suostu menemään uudestaan päälle muuta kuin buutin kautta.KuusPlussa kirjoitti:Eipä ollut 8.0.2:n kanssakaan mitään Wi-Fi ongelmia joten paha sanoa
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Viesti Kirjoittaja Inotti1 »
Olen siirtymässä Galaxy S5:sta iPhone 6:een ja siksi kiinnostaa.

-
Viesti Kirjoittaja Inotti1 »

Voisko joku IOS8:n omaava kokeilla, tajuaako puhelin sanellessa tekstiä esimerkiksi komennot "piste" , "pilkku" ja "huutomerkki" vai pitääkö teksti kirjoittaa yhteen pötköön kuten Androidilla jos suomeksi haluaa sanella. Itselle tuo olisi todella tärkeä ominaisuus esimerkiksi autoa ajaessa.
-
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
Kun artikuloi selvästi ja sanoo sanat selkeästi yksitellen, niin toimii kyllä hienosti.
Kannattaa varmistaa, että taustamelu jää autossa riittävän alhaiseksi puheeseen verrattuna. Myös radio kannattaa sulkea sanelun ajaksi.
-
Viesti Kirjoittaja tth78 »
Air 13.3" MD760
Kauppiastilastot: http://www.matkapuhelinfoorumi.fi/members/tth78.15328/
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Sirin kun pyytää lähettämään viestin, niin se haluaa itselleen puhuttavan englantia, miten hitossa kerron sille että ei kun nyt vaan se sanelumoodi päälle, tai että lähettää ääniviestin?
-
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
Edit.
Voit käskyttää Siriä esim. "open messages", sitten painaa sanelunappia ja sanella, mutta pelkällä puheella ei onnistu. Sikäli kun netistä katselin suomi-tukea Sirille, näyttäisi ettei suomi ole edes ensimmäisen 22 -kielen joukossa.
-
Viesti Kirjoittaja Vklnuppi »
Eilen viestit-ohjelma veti niin jumiin että ainoastaan hard reset auttoi.
-
Viesti Kirjoittaja piampk »
Eli kun iPhone 4S:ssäni on tekstiviestiketju, jossa viimeisimmät viestit on lähetetty 20.9. ja 10.10. Niin kun poistan ketjun viimeisimmän viestin, niin puhelin lajittelee tuon kyseisen ketjun yhä kaikkien viestien alkupäähän, ja näyttää viimeisimmäksi päivämääräksi 10.10. Kun avaan viestiketjun, niin siellä kuitenkin viimeisin viesti on lähetetty (poiston jälkeen) 20.9.
Poistan usein yksittäisiä viestejä ketjuista, ja tiedän ettei tämä mennyt näin iOS7:ssa. Viestiketju hyppäsi automaattisesti oikealle paikalle viestinpoiston jälkeen. Mikä oli varsin kätevää ja asiansa ajavaa.
Puhelimessani on päivityksen jälkeen ollut paljon pieniä outoja omituisuuksia, joten saattaa olla että tämänkin vain minun ongelmani, mutta kuulisin mieluusti teiltä muiltakin asiasta!
-
Viesti Kirjoittaja jkoodari »
Auttaako verkkoasetusten nollaaminen (Asetukset > Yleiset > Nollaa > Nollaa verkkoasetukset)?c72367 kirjoitti:Vehje hidastui reippaasti ja wifi meni täysin solmuun. Mulla soft bootin jälkeen pysyy 4S wifissä sen verran, että ehtii mailit lataamaan. Sen jälkeen tippuu wifistä ja asetuksista se ei suostu menemään uudestaan päälle muuta kuin buutin kautta.
-
Viesti Kirjoittaja Ihaa_78 »
piampk kirjoitti:8-päivityksen jälkeen tekstiviesteissä tapahtui muutos, josta en nyt tiedä onko se tarkoitettu niin olevaksi, vai onko se joku häikkä minun luurissani (/iOS8:ssa).
Eli kun iPhone 4S:ssäni on tekstiviestiketju, jossa viimeisimmät viestit on lähetetty 20.9. ja 10.10. Niin kun poistan ketjun viimeisimmän viestin, niin puhelin lajittelee tuon kyseisen ketjun yhä kaikkien viestien alkupäähän, ja näyttää viimeisimmäksi päivämääräksi 10.10. Kun avaan viestiketjun, niin siellä kuitenkin viimeisin viesti on lähetetty (poiston jälkeen) 20.9.
Poistan usein yksittäisiä viestejä ketjuista, ja tiedän ettei tämä mennyt näin iOS7:ssa. Viestiketju hyppäsi automaattisesti oikealle paikalle viestinpoiston jälkeen. Mikä oli varsin kätevää ja asiansa ajavaa.
Puhelimessani on päivityksen jälkeen ollut paljon pieniä outoja omituisuuksia, joten saattaa olla että tämänkin vain minun ongelmani, mutta kuulisin mieluusti teiltä muiltakin asiasta!
Huomasin omassani saman ja se sapettaa, koska on henkilöitä joiden kanssa joudun välillä olemaan tekemisissä, mutta en halua katsella sitä nimeä viesteissäni aina niin kauan kun olen tekstannut muille tarpeeksi. Joten olen poistanut viestit niin että jätän vain ns. "pakolliset". Nyt se jäpittää siellä kärjessä vaikka poistais uusimmat viestit.

Macbook Pro 13"
-
Viesti Kirjoittaja Nukkuski »
Ios8 päivityksen jälkeen ilmestyi 1 asetukset "nappulan" päälle. Mikä se on ja miten sen saa pois?
Laite on ipad air.
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Asetukset
Yleiset
Ohjelmiston päivitys
ja
Asetukset
iCloud
Perhe
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka