Huomaa, että kuvaa saatetaan olla nopeutettu, sekä tuossa saattaa olla giga rammia. Se tosissaan nopeuttaa konetta. Kaiken lisäksi PB:ssä on edelleen parempi näytönohjain kun Mac minissä...Reiko kirjoitti:Mutta eihän se nyt tehojensa puolesta pitäisi olla miniä parempi. Ainakaan paljoa. Minulla kestää esim. Firefoxin avaus n. 20 sekuntia ja muiden aukaisussa ties kuinka pitkään ja tuossa kaikki ohjelmat aukesi välittömästi klikkauksen jälkeen. Minulla Finderkin latailee mukavan kauan... 1.42 ghz ja 512 ram koneessa.MoonMac kirjoitti:PowerBook 12" kenties?Reiko kirjoitti:o_O mikäs mäkki siinä oikein on, tuo oli ainakin 10 kertaa nopeampi kuin minun Mac mini. Ja kiitti tuosta zoom vinkistä.titityyana kirjoitti:http://video.google.com/videoplay?docid ... 526&q=os+x
Itse oon repeilly tuolle taustaräpille jo aika kauan. Jotenkin huvittava.
hauska video
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
-
Viesti Kirjoittaja MoonMac »
-
Viesti Kirjoittaja titityyana »
Ja videotahan oli leikelty välistä, esim FireFoxin lataaminen oli zoomattaessa jo melkein lopussa, kun se juuri 5millisekuntia sitten oli ollut vasta alussa...MoonMac kirjoitti:Huomaa, että kuvaa saatetaan olla nopeutettu, sekä tuossa saattaa olla giga rammia. Se tosissaan nopeuttaa konetta. Kaiken lisäksi PB:ssä on edelleen parempi näytönohjain kun Mac minissä...Reiko kirjoitti:Mutta eihän se nyt tehojensa puolesta pitäisi olla miniä parempi. Ainakaan paljoa. Minulla kestää esim. Firefoxin avaus n. 20 sekuntia ja muiden aukaisussa ties kuinka pitkään ja tuossa kaikki ohjelmat aukesi välittömästi klikkauksen jälkeen. Minulla Finderkin latailee mukavan kauan... 1.42 ghz ja 512 ram koneessa.MoonMac kirjoitti:PowerBook 12" kenties?Reiko kirjoitti: o_O mikäs mäkki siinä oikein on, tuo oli ainakin 10 kertaa nopeampi kuin minun Mac mini. Ja kiitti tuosta zoom vinkistä.
-
Re: Toinen hauska
Viesti Kirjoittaja Jakke »
Haahahha.. Toi on ihan loistava, tulee ihan meidän koulun macit mieleen. (En yhtään ihmettele jos joku inhoaa maccejä sen jälkeen)Andy_D kirjoitti:Kaveri "hiukan" avautuu Maceistä: http://video.google.com/videoplay?docid ... 9868317794
Mut ei mikään huono toi NikoNurmi:n lähettämäkään ollu... But who hasn't experienced... Killing me softly with windows...

-
Viesti Kirjoittaja bloof »
Mitenkäs, tuossa napataan spotlightillä kuvat näppärästi katseluun, "näytä kaikki" ikkunan yläreunassa on jotain nappeja, on vaan sumea kuva eikä kunnolla näe. Vaatiikos tuo jonkun pluginin tms. kun mulla ei spotligtistä tollasia lyödy? Jotain mä nyt missasin!titityyana kirjoitti:http://video.google.com/videoplay?docid ... 526&q=os+x
Itse oon repeilly tuolle taustaräpille jo aika kauan. Jotenkin huvittava.
edit: ilmestyihän se nappipalkki sinne minullakin, aluksi sitä ei ollenkaan näkynyt. Kävin testaamassa finderissa spotlight hakua ja siellä se oli, tämän jälkeen se näkyy myös nopeassa spotlight käytössä ja tuossa "näytä kaikki" -ikkunassa.
Installed Windows to a black & white TV, the motherfucker gave me a bluescreen.
-
Viesti Kirjoittaja longinus »
Ja toinen kysymys nousi minullakin tässä mieleeni, tuossa videossa otetaan screenshotteja siitä elokuvasta niin ne tulevat työpöydälle ja niissä on esikatselukuvat.
Miten saisin itselleni esikatselukuvat? Ainoa tapaus missä ne tulevat on se kun tallennan jotain Photoshopilla.
Miten saisin itselleni esikatselukuvat? Ainoa tapaus missä ne tulevat on se kun tallennan jotain Photoshopilla.
Mieleni maalaa maailmani.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Niinpäs muuten onkin, nyt kun miettii.longinus kirjoitti:Ja toinen kysymys nousi minullakin tässä mieleeni, tuossa videossa otetaan screenshotteja siitä elokuvasta niin ne tulevat työpöydälle ja niissä on esikatselukuvat.
-
-
-
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka