Seuraavana vuorossa olisi sodomiitti
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja nin »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja pallo »
Liki 5kk myöhemmin pitää varmaan pyyhkiä pölyt kirjan päältä...pallo kirjoitti:Eiji Yoshikawan Musashi, jos lukemiseksi lasketaan 2 kuukaudessa irtokansien poistaminen...
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja fuel »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja fuel »
Saitko hyvät kiksit?Lihapipo kirjoitti:Antakaa viipymättä kirja takaisin Joonalle, ja hankkikaa oma.
Minä luin viimeksi liimatuubin käyttöohjeen.
Viesti Kirjoittaja mommmmi »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
On myönnettävä, että petyin hieman. Alussa annettiin ymmärtää päähenkilön olevan hyvin voimakas ja tarttuva, mutta lopulta kiinnostus loppui pitkäveteiseen odotteluun. Tarina ei oikein lähtenyt liikkeelle, vaan oli jotenkin tahmainen ja liian tekninen, ja lopulta jouduin toteamaan, että alun lupaukset eivät alkuunkaan pitäneet paikkaansa.fuel kirjoitti:Saitko hyvät kiksit?Lihapipo kirjoitti:Antakaa viipymättä kirja takaisin Joonalle, ja hankkikaa oma.
Minä luin viimeksi liimatuubin käyttöohjeen.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
En ihan saanut eilen luettua, nyt illalla ahmin viimeiset viitsenkymmentä sivua chilisen broileririsoton ja oluen kera!arisel kirjoitti:..lähti iltapäivällä rullaamaan Johanna Sinisalon Auringon ydin.
Viesti Kirjoittaja JHA »
Viesti Kirjoittaja To_Ok »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja To_Ok »
Ooh, luettu pariinkin otteeseen. Pitäisköhän taas alottaa alusta :parttula kirjoitti:Dan Simmons: Hyperion/Endymion -saga. Jälleen kerran. Mutta juuri hetki sitten sain luettua viimeisen osan loppuun![]()
Viesti Kirjoittaja peku »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Minulla taisi olla jo kolmas kerta, kun kuin tuon.To_Ok kirjoitti:Ooh, luettu pariinkin otteeseen. Pitäisköhän taas alottaa alusta :parttula kirjoitti:Dan Simmons: Hyperion/Endymion -saga. Jälleen kerran. Mutta juuri hetki sitten sain luettua viimeisen osan loppuun![]()
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »