Ostan käytetyn sim-vapaan iPhone 5/5S :n, 16-64Gb, värillä ei ole väliä. Myös takuuhuolletut ja pikkuvikaiset käy.
Tarjoa vain hinnan kanssa - vaihdossa voin antaa hyväkuntoisen 3v vanhan iPhone 4S (valk., 16Gb) ja rahaa tai vain rahaa. Tarjouksia voi tehdä ainakin 25.10 asti, kaupat mahdollisuuksien mukaan kasvotusten PK-seudulla.
O/V: iPhone 5/5S, PK-seutu
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
O/V: iPhone 5/5S, PK-seutu
Viesti Kirjoittaja Rupsu »
Viimeksi muokannut Rupsu, 7.10.2014 klo 13.02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: O/V: iPhone 5/5S, PK-seutu
Viesti Kirjoittaja Fisumies »
Moikka! Mulla olisi 5s myynnissä pk-seudulla. Pistä viestiä jesse.saarimaa@gmail.com jos kiinnostaa. Aloitetaan neuvotteleminen 500 eurosta.
-
Viesti Kirjoittaja kaha-60 »
Moro!
Mulla myynnissä 5s 32GB 3kk vanha! Kaikki tarvittava löytyy ja puhelin TOD hyvässä kunnossa!
Lähdetään 500€ .......ja yhteyksiä : kaha-60@luukku.com
Mulla myynnissä 5s 32GB 3kk vanha! Kaikki tarvittava löytyy ja puhelin TOD hyvässä kunnossa!
Lähdetään 500€ .......ja yhteyksiä : kaha-60@luukku.com
-
Viesti Kirjoittaja kauppias »
-
Viesti Kirjoittaja Joseppeh »
Moi,
Minulla on hyvässä kunnossa oleva musta IPhone 5S 16Gb myynnissä. Takuuta voimassa joulukuun loppupuolelle 2014. Puhelinta ei ole tiputeltu tai laseja jouduttu vaihtamaan. Mukaan tulee alkuperäiset tarvikkeet sekä applen alkuperäinen nahkasuojakuori. Hp. 430e / tarjoa!
Yhteydenotot numeroon: 040 5929749
Minulla on hyvässä kunnossa oleva musta IPhone 5S 16Gb myynnissä. Takuuta voimassa joulukuun loppupuolelle 2014. Puhelinta ei ole tiputeltu tai laseja jouduttu vaihtamaan. Mukaan tulee alkuperäiset tarvikkeet sekä applen alkuperäinen nahkasuojakuori. Hp. 430e / tarjoa!
Yhteydenotot numeroon: 040 5929749
-
Viesti Kirjoittaja Markm »
Löytyy iphone 5s 64gb Gold versio, takuuta jäljellä viitisen kuukautta. Tällä viikolle to-pe helsingissä eli silloin onnistuisi kaupat. Suoja tulee mukaan, takuukuitti. Pidetty etu ja takasuojaa päällä alusta asti
-
Viesti Kirjoittaja jarmo.piirainen »
Moikka
Mulla ois Iphone 5s 16gb Gray. Tänään juuri hain takuu huollosta uuden puhelimen,puhelimessa on vielä muovit päällä enkä ole edes käynnistänyt sitä. Dokumentit löytyy että on vaihdettu uuteen ja takuu kuitit löytyy puhelin ostettu 23.12-2013 että takuuta on vielä jäljellä. Mukaan tulee tietenkin kaikki mitä alkuperäisessä paketissa on kuulokkeita ei ole edes avattu!! Lähetään 450€ HINNASTA!!
Mulla ois Iphone 5s 16gb Gray. Tänään juuri hain takuu huollosta uuden puhelimen,puhelimessa on vielä muovit päällä enkä ole edes käynnistänyt sitä. Dokumentit löytyy että on vaihdettu uuteen ja takuu kuitit löytyy puhelin ostettu 23.12-2013 että takuuta on vielä jäljellä. Mukaan tulee tietenkin kaikki mitä alkuperäisessä paketissa on kuulokkeita ei ole edes avattu!! Lähetään 450€ HINNASTA!!
Viimeksi muokannut jarmo.piirainen, 15.10.2014 klo 13.21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ostetaan iPhone, iPad ja iPod”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka