Kyllä poliisit joutaisivat mielentilatutkimuksiin.
http://yle.fi/uutiset/lue_aidin_koskett ... si/7505758
Olen aina sanonut, että poliisi on kuin kilo kakkaa. Mitään ne eivät osaa ja käytöstavatkin on useammalla hukassa. Minua suorastaan ärsyttää poliisin käytös tuossakin jutussa. Poliisi toimii liian heppoisin keinoin tuossa tapauksessa. Vaikka kouluampumiset yms saataisiin 0% sillä keinoin, että muutama syytönkin menee siinä sivussa niin keino on huono. Ihmiset eivät erota reinoja aseesta. Kyllähän sillä kengälläkin voi lyödä, mutta ampuminen ei vielä onnistu. Toinen tapaus missä oli jonkun Jaguaarin takaikkunalla leikkiase. Sekin herätti ihmisten kauhun ja poliisit perään. Soittajakin pitäisi laittaa mielentilatutkimukseen. Vaikka joku alkaakin kohta itkemään tuosta ylen uutisesta, että ei saisi katsoa punaisten lasien läpi niin tuo poika on 100% syytön. Poliisi ei puutu koulukiusaamiseen, mutta harrastaa kiusaamista itse.
Nettipoliisi Markokin yrittää vaan kiillottaa poliisin kehää monessa asiassa. Poliisi sitten nyt sanoo, että nimilistojen levittäminen on rikos. Kuulemma ei saa mennä itse kouluttamaan noita hakkaajia. Väitetään, että jengiytymistä ei ole. Kyllä muuten on. Toinen sankari sanoi, että 80-luvulla potkittiin mummoja. Niin potkittiin, mutta potkitaan edelleen. Väitti, että meno on nykyään lievempää.... Öööh... En oikein sanoisi niinkään. Nykyään kokoontumiset saadaan aikaan somen avulla. Sellaisia ei ollut ennen. Eipä juuri niitä maahanmuuttajataustaisiakaan näkynyt. Ylen uutiseen vedotan nekin kaikki voisi laittaa mielentilatutkimukseen ja pidättää epäiltynä rikoksesta, koska tilastojen mukaan heidän on suurempi mahdollisuus syyllistyä siihen prosenteissa.
Poliisi yrittää turhaan rauhoitella ihmisiä. Pidättää syyttömiä ja nyt suojelee rikollisia. Mitä pahaa siinä on, jos vähän antaisi niille isänkädestä? Rikosnimike se voisi olla, mutta ei se ole niin paha rike mitä poliisi harrastaa kiusaamalla.
Don MC kirjoitti:Ja ei alkoholisti juo vähempää jos viinan hintaa nostetaan.
Se on totta. Oikea alkoholistu juo vaikka mainostus olisi kielletty 1990 lähtien. Vaikka alkoholi kiellettäisiin ja humalassa esiintymisestä tulisi putkaa niin alkoholisti juo. Siinä lähtee omakotitalot ja perheet kävelemään. Toisaalta nuo ei niin pahojen alkoholia käyttävät nolasivat itsensä. Miksi siitä suuttumaan? Minuakin ärsytää verorahojen käyttö, mutta menee sitä muuhunkin turhaan. Miksi siis välittämään? Ruuanhinnasta kukaan ei itke vaikka alvia nostettaisiin 50% luokkaan. Siitä ei nousisi mitään erikoista paitsi, jos kasvisruokapäivä poistetaan koulusta. Alkoholilla ei ole mitään väliä. Kyllä minun mielestäni suurempi merkitys on ruualla, mutta alkoholisoituneet suomalaiset eivät välitä.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.