Viime aikoina Mavericsin Mail app on jatkuvasti pois linjoilta iCloud-tililleni. Sähköpostit synkkautuvat silloin tällöin, mutta joskus menee pitkiäkin aikoja, että posti ei tule läpi. Sama ongelma on toistuu myös iOS 8 -laitteitteni kanssa. iPhone 6 postiohjelma saattaa joskus näyttää sähköposteissa, että synkronoitu eilen tai pari päivää sitten. Jos päivitän postit manuaalisesti, niin sekä Maverics että iOS 8 jää yrittelemään yhdistämistä ja postit tulevat sitten joskus jos tulevat. Hotmail-tilini toimii moitteettomasti samoilla ohjelmilla ja laitteilla koko ajan. Myös selaimen kautta iCloud toimii mainiosti.
Maverics mail-ohjelmassa on koko ajan iCloud-tilin vieressä "huutomerkkikolmio". Sitä painamalla saa auki yhteysapurin, joka tarjoaa iCloud-tilille punaisen pallon yritettyään yhdistää palvelimeen muutaman minuutin ("yhteyttä iCloud IMAP-palvelimelle ei voitu yhdistää ja sen jälkeen jotain höpötystä SSL-asioista").
Olen kertaalleen poistanut iCloud-tilin sekä puhelimesta ja Mavericsista ja avannut sen uudelleen molemmilla laitteilla. Ei auta.
Olen poistanut Mavericsin "keychain"-hakemiston ja käynnistänyt koneen uudelleen. Ei auta.
Olen käynnistellyt laitteita uudelleen useamman kerran. Ei auta.
Voiko tämä liittyä tähän iCloud drive -sekoiluun (Päivitin Driveen tajuamatta, että Maverics ei tue)? Jos näin, niin miksi vaikuttaisi myös iOS 8:n?
Kiitos gurut avustanne jo etukäteen.