InkNarrative kirjoitti:Luulisi tavaran liikkuvan viikonloppunakin. Maanantaikin on ihan mahdollinen ...
Kyllä se sinne Arnhemiin näyttää nyt jämähtäneen...
Rekkakyydillä liikkuisi myös viikonloppuna.
Toisaalta UPS yritti muutama viikko sitten toimittaa iPhone 6 Plus- pakettia UK:n Borderlinxiin vanhaan osoitteeseen myös viikonloppuna. Väärän osoitteen lisäksi kuriirin toiminta olisi ollut turhaa, koska Borderlinx (www.borderlinx.com) ei vastaanota paketteja viikonloppuisin.
Puolitoista vuorokautta se on nyt ollut tuolla Arnhem hubissa liikkumatta minnekään. Viikolla näyttäisi joidenkin aikaisempien viestien perusteella liikkuneen sieltä eteenpäin muutamassa tunnissa, mutta nyt ei tapahdu mitään. No, kai se sieltä maanantaina alkaa liikahtaa kun työviikko alkaa.
iPhone 6+ 64 Gb avaruusharmaa ja iPad with Retina display 64G valkoinen
Minä suorastaan toivoisin, että minunkin ongelmat olisivat luokkaa "Mun puhelin on ollut jo 1,5 vuorokautta UPS:n hubissa Habsheimissa"... Minä pistän nyt kertaluokkaa paremmaksi: minun puhelin on ollut pian 1,5 kuukautta Saunalahden hubissa ja paremmasta ei ole toivoa. Te joilla on oikeasti tracking code ja venaatte liikkeellä olevaa puhelinta, niin olette etuoikeutetussa asemassa. Te olette jo voiton puolella tässä s-tanan sekasotkussa...
//iso avautuminen: Itseltä oikeasti leikkaa ihan just kiinni.//
"Ai, mikä ihmeen iTunes ?", Soneran asiakaspalvelu 1.9.2009 (iPhonen oltua heidän valikoimassaan yli vuoden)
Eilen oli Kuopion Päivärannana Citymarketin denalla spacegray 128gb kutonen, mutta jätin väliin. Alkaa olla jo liikaa hintaa puhelimesta se 899€ Ihan jo periaatteessa. 64 gigaista edelleen etsien...
TPV kirjoitti:Eilen oli Kuopion Päivärannana Citymarketin denalla spacegray 128gb kutonen, mutta jätin väliin. Alkaa olla jo liikaa hintaa puhelimesta se 899€ Ihan jo periaatteessa. 64 gigaista edelleen etsien...
No ei tuossa nyt hirveästi ole järkeä. Se satasen hintaero on aika pieni, jos meinaa sen sijaan viettää aikaa etsiessä ja kauppoja kierrellessä. Itse ainakin pidän omaa aikaani suuremmassa arvossa. Ostin itse tosiaan samanlaisessa tilanteessa 128 gigasen, eikä ole harmittanut. Keskinkertaisella palkalla laskettuna tuo 100€ on päivän tai parin palkka. Kauanko tuota kannattaa vatuloida?
TPV kirjoitti:Eilen oli Kuopion Päivärannana Citymarketin denalla spacegray 128gb kutonen, mutta jätin väliin. Alkaa olla jo liikaa hintaa puhelimesta se 899€ Ihan jo periaatteessa. 64 gigaista edelleen etsien...
No ei tuossa nyt hirveästi ole järkeä. Se satasen hintaero on aika pieni, jos meinaa sen sijaan viettää aikaa etsiessä ja kauppoja kierrellessä. Itse ainakin pidän omaa aikaani suuremmassa arvossa. Ostin itse tosiaan samanlaisessa tilanteessa 128 gigasen, eikä ole harmittanut. Keskinkertaisella palkalla laskettuna tuo 100€ on päivän tai parin palkka. Kauanko tuota kannattaa vatuloida?
Johonkin se raja on vedettävä tai ainakin itse vedän, vaikkei rahasta ole kiinni. Eikä lopulta ole kauppoja kierreltävänäkään kuin 1 kpl tässä kylässä. Satuin vain tuonne ohi ajaessani. 64 gigainen puolustaa muistin määrän puolesta paikkansa 16 gigaiseen verrattuna, mutta 128 gigaa alkaa olla jo itselleni ihan turhaa puhelimessa. Kyllä se 64 gigainen löytyy enemmin tai myöhemmin vielä kouraani eli tuskin olen maailman ainoa ihminen, joka ei ko. luuria saa ja tuo 128 gigainen olisi ollut ainoa mahdollisuus.
chrome kirjoitti:Onko tietoa missä pääkaupunkiseudulla olisi 6 plussaa 64:sena ?
No nyt loppui vaimolla 6 plussan 64 Gb:n odotus kun Soneran pisteeltä Jumbosta löytyi kultainen ja vieläpä ruskealla Leather Casella kuin omani perus kutonen. Kyllä nyt kelpaa.
iPhone 11 Pro Max 256 Gb Gold
Watch Series 4 Cellular 44 mm black
iPad Pro 12.9" 32 Gb Silver
MacBook Pro 13" Retina late-2014
DNA:lla on kuulema kultaisia 128GB kutosia useampi satanen varastossa. Että jos vaan mahdollista niin kannattaa käydä jättää yhteystiedot lähimpään liikkeeseen, niin ilmoittavat milloin saa hakea, Näin ainakin Joensuussa. Tilasin kaupan kautta hopeisen, 128GB. Niitä on tulossa, muttei osannut sanoa tarkkaa päivämäärää, mutta ilmoittaa heti kun uutta tietoa on saatavilla. Pidän kyllä varaukseni siellä oli mikä oli.
Siltä varalta, että jotakuta sattuisi kiinnostamaan, niin meikäläisen kännykkä tuli Kiinasta Arnhemiin perjantaina iltapäivällä, ja nyt se on näköjään skannattu uudelleen maanantaina puoliltapäivin täsmälleen samassa paikassa. Toimitus on siis melkein kolme vuorokautta ollut paikallaan, toki viikonloppuna.
No, eivät ole ainakaan hukanneet sitä. Ja toimituspäiväksikin on luvattu vasta keskiviikko 15.10. Ja jos menee kauemmin, niin sitten menee. Kyllä sen ehtii.
iPhone 6+ 64 Gb avaruusharmaa ja iPad with Retina display 64G valkoinen
Perjantaina tilasin DNA:lta netistä 64gb silverin ja tänään on postitettu. Näyttää DNA olevan selvästi toimituksissa muita edellä. Tavaraa tuntuu riittävän sekä nettiin, että liikkeisiin.
Rewes kirjoitti:Perjantaina tilasin DNA:lta netistä 64gb silverin ja tänään on postitettu. Näyttää DNA olevan selvästi toimituksissa muita edellä. Tavaraa tuntuu riittävän sekä nettiin, että liikkeisiin.
Miten sait tilattua, itsellä kun yrittää niin tulee vain että tuote väliaikaisesti loppunut?
iPhone 15 pro Watch Ultra MacMini iPad Air 2 iPad Pro M1
Tv4 + Tv4K MacBook Pro M1
HomePod mini x4 + HomePod
Rewes kirjoitti:Perjantaina tilasin DNA:lta netistä 64gb silverin ja tänään on postitettu. Näyttää DNA olevan selvästi toimituksissa muita edellä. Tavaraa tuntuu riittävän sekä nettiin, että liikkeisiin.
Miten sait tilattua, itsellä kun yrittää niin tulee vain että tuote väliaikaisesti loppunut?
samaa tarjoaa minullekin, tilaisin kyllä kun mistään ei tunnu löytyvän...