tuulis kirjoitti:Hmmmm... Huomenna tulis postissa kultainen kutonen 64 g dnalta ja tänään tuli ilmotus saunalahelta, että kultanen kutonen 128 lähtee tulemaan tänään. Kummankohan minä nyt ottasin? Hmmm..
Koskas tilasit saunalahdelta? Ilmeisesti noita 128-gigaisia on tullut varastoon? Olisi ehkä sittenkin pitänyt tilata sellainen. 64-gigaista space grey mallia saa nyt sitten ilmeisesti odotella sinne jouluun.
tuulis kirjoitti:Hmmmm... Huomenna tulis postissa kultainen kutonen 64 g dnalta ja tänään tuli ilmotus saunalahelta, että kultanen kutonen 128 lähtee tulemaan tänään. Kummankohan minä nyt ottasin? Hmmm..
Koskas tilasit saunalahdelta? Ilmeisesti noita 128-gigaisia on tullut varastoon? Olisi ehkä sittenkin pitänyt tilata sellainen. 64-gigaista space grey mallia saa nyt sitten ilmeisesti odotella sinne jouluun.
19.9 olikohan kello 00.24 suurinpiirtein. Neitin pari minuuttia aikasemmin tilattu space gray 64 giganen kuutonenhan on olu kotona jo kaks viikkoa sitten maanantaina.
Päädyin nyt tuohon 128 malliin, ajattelin että se harmittaa kuitenkin jos 64 otan. Tällä hetkellähän mulla on viitonen 64 gigasena, suurinpiirtein puolillaan kun loppukesästä tyhjensin kaikki kuvat koneelle.
Ennakkotilasin Soneralta 6 64gb muistilla heti ennakkotilauksen aloituksen jälkeen, en muista väriä, ei haittaa kun ei ole kuulunut mitäään, toivottavasti tulisi ennen S mallia, tai eipä ole kyllä kiirekään
Kävelin eilen ohikulkiessani extempore-mielellä Sanomatalon dna-myymälään. Hämmästykseni myymälä ei totuttuun tapaan ollutkaan täynnä kärttyisiä, milloin minkäkin ongelman kanssa jänkkääviä mummeleita vaan tiskiltä vinkattiin suoraan asioimaan ennen kuin ehdin edes jonotuslappua ottamaan. Kysäisin josko olisi 64-gigaisia iphone 6:ia saatavilla ja hyllystä löytyi yksi kultainen. No, ostin pois kuljeksimasta vaikka silveriä olin alun perin ajatellut - ja peruin applen online storessa reilun viikon verran odottaneen tilaukseni.
Tilasin Saunalahdelta 19.9. klo 00:13 iPhone 6 Space Gray 128gb eikä ole vieläkään näkynyt. Äsken huomasin että Saunalahden kaupassa on runsaasti kultaisia 128gb varastossa ja laitoin tilaukseen. 30 minuuttia myöhemmin tulikin jo tekstari lähetystunnuksesta!
nikkev kirjoitti:Tilasin Saunalahdelta 19.9. klo 00:13 iPhone 6 Space Gray 128gb eikä ole vieläkään näkynyt. Äsken huomasin että Saunalahden kaupassa on runsaasti kultaisia 128gb varastossa ja laitoin tilaukseen. 30 minuuttia myöhemmin tulikin jo tekstari lähetystunnuksesta!
Miten voi olla mahdollista? Itsellä aikaisemmin tilaus samasta puhelimesta mutta ei ole tullut mitään ilmoitusta mistään ja tilaus on edelleen vaiheessa missä ei tapahdu yhtään mitään. Ei päivänkakkara mikä pulju saunalahti on.
Ja minulla oli saunalahdelta tilaus kultaisena. Soitin puljuun ja peruutin koko varauksen. Hommaan puhelimen muuta kautta. Ihmettelivät tosin sitä miten toiset ovat päässeet jonon ohi.
Blackcape kirjoitti:Juuri äsken oli ainakin vielä DNA:n verkkokaupassa iPhone 6 64GB Space Gray:tä varastossa.
Jos tuo kapula tuolta nyt sitten lähtisi tulemaan, niin täytyy vastaava Saunalahden tilaus peruuttaa.
Huomasin saman, joten laitoin tilauksen Denalle tunti sitten ja peruin Saunalahdelta. Denalla kun tilauksen voi ilmeisesti tehdä vain jos puhelinta on varastossa toisin kuin Saunalahdella, jossa myivät ilmaa.
EDIT: Nyt on taas Denallakin varasto tyhjä ainakin perus-6:n spacegray 64GB:sta. Hyvä, että tuli tarkistettua.
Ainakin vielä neljän aikaan iltapäivällä pystyi tilaamaan tuota nimenomaista mallia ja väriä.
Joo, näköjään sinne saadaan varastoon luureja koko ajan. Nytkin voisi tilata.
Ihmetyttää edelleen, miten Saunalahti on onnistunut kusemaan homman täydellisesti ja jonkinlainen satsi luureja luvattu vasta viikolle 45...
rigge kirjoitti:Eilen illalla kymmenen jälkeen tilaus dna:lta 64gb Space Gray normikutosesta. Seurantakoodi tuli tuossa pari minuuttia sitten
Samoin. Nyt jännätään, ehtiikö perjantaiksi perille.
Jännintä omalla kohdallani oli se, kun sain luurin tuossa yhtenä perjantaina ja piti odotella sen kanssa viikonlopun yli, että sai firmalta maanantaina laitteeseen sopivan liittymän. Ilman simmiä ei pääse alkuasennushässäkästä ohi. Se lapsellinen joulumainen innostus ehti jo kuolla pois ennen kuin pääsi laitetta räpläämään.
Viimeksi muokannut Pelle, 15.10.2014 klo 10.49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Minulla sama homma myös siinä. Äsken tuli Saunikselta viesti, että uusi SIM-kortti on laitettu tänään postiin. Ehtii perjantaiksi tai ei ehdi. Vitkastelin uuden SIM-kortin kanssa, koska en uskonut saavani puhelintakaan lähiaikoina.
TPV kirjoitti:Minulla sama homma myös siinä. Äsken tuli Saunikselta viesti, että uusi SIM-kortti on laitettu tänään postiin. Ehtii perjantaiksi tai ei ehdi. Vitkastelin uuden SIM-kortin kanssa, koska en uskonut saavani puhelintakaan lähiaikoina.
Nopeiten olisit kortin saanut hakemalla Elisashopitista
Kortin voi myös hommata ennakkoon koska sen voi itse aktivoida netissä
TPV kirjoitti:Minulla sama homma myös siinä. Äsken tuli Saunikselta viesti, että uusi SIM-kortti on laitettu tänään postiin. Ehtii perjantaiksi tai ei ehdi. Vitkastelin uuden SIM-kortin kanssa, koska en uskonut saavani puhelintakaan lähiaikoina.
Ei ole tässä tuppukylässä enää Elisashopittia.
Jos kortti tänään postille ehtii, kyllä se ehtii perille jo huomenna.
Viimeksi muokannut TPV, 15.10.2014 klo 11.17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
No luulisi, että aika isolla osalla porukasta on työpaikalta vähintään liittymä ellei myös luuri. Itse ei voi aktivoida tai tehdä mitään liittymäjuttuja.