Mäklaren
Sana on (melkein) vapaa.
-
Re: Mäklaren
Viesti Kirjoittaja Tuurihaukka »
Mut jos Kimi on ratissa, niin eikös se oo jo muutenkin helppoo?ERA kirjoitti:Ei niinkuin että ketään kiinnostaisi, niin Kimi Räikkösen F1 -talli on näköjään aikeissa antaa taasen alkukauden hyvää muille tiimeille, ettei menisi Kimin kausi liian helpoksi...
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Siis muille...
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Tuurihaukka »
Mä vähän ihmettelin, sitä kun Kimi nous viimesestä ruudusta kolmanneks.bloof kirjoitti:Kimi on kovanaama joka nousee vikasta lähtöruudusta kärkikahinoihin. Siitä on muuten yritetti tehdä Nykäsen tyylinen kohujulkkis, antaisivat nuoren miehen juhlia jos mies niin haluaa.
Joko Jumala on olemassa tai Kimi on saanu viime yönä.

-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Reckless »
Mä olen tullut siihen tulokseen, kaikkien Mäklaren-Kimi-keskeytysten suhteen, että vika on itse Kimissä. Miksei näitä sitten koskaan satu kolumbian pojalle?
Luulen, että Kimi ei osaa kommunikoida tallin väen kanssa. Puhuminen tuntuu muutenkin olevan liian vaikeaa hänelle. Tämä on vain minun mielipiteeni.
Tai sitten joku tiputtaa aina sokeripalan Mäklarenin moottoriin,
Luulen, että Kimi ei osaa kommunikoida tallin väen kanssa. Puhuminen tuntuu muutenkin olevan liian vaikeaa hänelle. Tämä on vain minun mielipiteeni.
Tai sitten joku tiputtaa aina sokeripalan Mäklarenin moottoriin,
Ihmisellä on kaksi kättä työntekoa varten, ja kaksi jalkaa, jotta voi lähteä kävelemään kun työ ei kiinnosta.
-
Viesti Kirjoittaja NOx »
McLaren siirtyy kauden kuluessa kävelyurheilun pariin. Autojen kyljessä lukee enteellisesti Keep Walking. Asiantuntijoiden mukaan vaihto lajista toiseen tehdään mahdollisimman suurella mediahuomiolla kesken jonkin osakilpailun. Kimi heittää kävelyvaihteen päälle parkeerattuan johtotähden radan reunakiveykselle ja ottaa hanskalokerosta mukaansa tukevan pullollisen Johnnie Walker WSOP sporttijuomaa.Reckless kirjoitti:Tai sitten joku tiputtaa aina sokeripalan Mäklarenin moottoriin,
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Rewes »
Selittäkää mulle tämä Suomen median Nico palvonta? Jätkä ei a) puhu suomea, b) aja Suomen lipun alla c) ole kaiketi ikinä edes asunut Suomessa ja silti sitä pidetään Suomalaisena.kallekilponen kirjoitti:Hienosti ajoi kimi...eikä Nicokaan huonosti pärjännyt. 8)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Designed by a Brit, built in China - Apple
-
Viesti Kirjoittaja NOx »
Siinä onkin selittämistä. En ainakaan minä keksi mitään hyvää syytä. Armaani olikin Germaani sanotaan jossain Sleepy Sleepersin biisissä. Näinköhän joudutaan toteamaan kun Nico Rosberg ekan kerran pitää lehdistötilaisuutta. Tai sitten se on pelimies ja muistaa lähettä tärveisiä suomi. Voi kuinka siitä sitten ollaan onnellisia, meidän poika maailmalla.Rewes kirjoitti:Selittäkää mulle tämä Suomen median Nico palvonta? Jätkä ei a) puhu suomea, b) aja Suomen lipun alla c) ole kaiketi ikinä edes asunut Suomessa ja silti sitä pidetään Suomalaisena.
Positiivista on ettei se ehkä sano "kar vas goot ant tiim wörked and i had tires too".
-
-
Viesti Kirjoittaja Reckless »
Muistelisin, että jossain GP2 kisoissa Nicon auton toisella kyljellä nimen perässä koreili Suomen ja vastaavasti toisella taas Saksan lippu.Rewes kirjoitti:Selittäkää mulle tämä Suomen median Nico palvonta? Jätkä ei a) puhu suomea, b) aja Suomen lipun alla c) ole kaiketi ikinä edes asunut Suomessa ja silti sitä pidetään Suomalaisena.kallekilponen kirjoitti:Hienosti ajoi kimi...eikä Nicokaan huonosti pärjännyt. 8)
Äfykkösistä en enää tiedä, tuskimpa.
Ihmisellä on kaksi kättä työntekoa varten, ja kaksi jalkaa, jotta voi lähteä kävelemään kun työ ei kiinnosta.
-
Viesti Kirjoittaja power »
No, onhan se Suuren Suomalaisen F1-mestarin poika. Ja virallisesti myös suomalainen (kaksoiskansalaisuus).Rewes kirjoitti:Selittäkää mulle tämä Suomen median Nico palvonta? Jätkä ei a) puhu suomea, b) aja Suomen lipun alla c) ole kaiketi ikinä edes asunut Suomessa ja silti sitä pidetään Suomalaisena.
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
-
Viesti Kirjoittaja khalima »
Itse odotan sitä koska Nicoa ruvetaan hehkuttamaan Maailman parhaaksi F1-kuljettajaksi, kuten Kimiä hehkutetaan nyt.. Uskalias arvioini on että ennen kauden puolen väliä.. 

Some day, following the example of the United States of America, there will be a United States of Europe.
-George Washington
-George Washington
-
Viesti Kirjoittaja Ensenada »
Tuo Niko -juttu todella on mysteeri. Jätkä kun vaan on suomalaisen entisen autokuljettajan jollain kisamatkalla hutaistu vahinko. Ei siinä mitään että se on Rosberg ja ajaa kilpaa, mutta se Suomen lipun alla paapominen on niin kummallista, vaan siks että se nyt on Keijon poika.
MIhinhän maahan Palenderin Kallen lapsi on syntynyt? Norjaan? Sekin on varmaan seuraava suuri "suomalianen" alppihiihtäjä.
MIhinhän maahan Palenderin Kallen lapsi on syntynyt? Norjaan? Sekin on varmaan seuraava suuri "suomalianen" alppihiihtäjä.
-
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Nicon äitihän on saksalainen, Sina Rosberg. Nico puhuukin sujuvaa saksaa, englantia ja taitaa se vielä ranskaakin puhua, Monacossa kun asuu. Tuo väärä luulo ruotsalaisesta äidistä on ihmeen yleinen, mutta siis väärä.bloof kirjoitti:Ja Nicohan vissiin puhuu sujuvasti ruotsia muttei ollenkaan suomea.
Ja Palanderiin ja lapseensa rinnastaminen ei oikein käy, eihän Nico mikään äpärä ole.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Voi olla, mutta miehekkäästi Keke on ollut yli 20 vuotta naimissa tuon vahingon äidin kaa. Näin vastuuntuntoinen on vain suomalainen mies!Ensenada kirjoitti:Tuo Niko -juttu todella on mysteeri. Jätkä kun vaan on suomalaisen entisen autokuljettajan jollain kisamatkalla hutaistu vahinko.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Mac Classic »
Äpärä? Äpärä? Millä vuosisadalla herra Maza oikein elää? Nyky-Suomessa kun jo yli puolet pariskuntien ensimmäisistä lapsista syntyy avioliiton ulkopuolella, noita "äpäriä" on kohta enemmistö kansasta.Maza kirjoitti:Ja Palanderiin ja lapseensa rinnastaminen ei oikein käy, eihän Nico mikään äpärä ole.
Mutta mitä "Nicoon" tulee niin tämä kansahan on kautta aikojen erikoistunut sen omaa kieltä taitamattomien heebojen lapsenuskoiseen palvomiseen; Ruotsin kuninkaat, Venäjän keisarit, Friedrich Karl Ludwig Konstantin von Hessen-Kassel (jonka eduskunta valitsi Suomen kuninkaaksi 1918), Mannerheim...
Otan innolla hetkeä, kun "NIco" lausuu televisiossa paperista lukien: "Olen somalaanen. Mina raakastan Somea".
-
Viesti Kirjoittaja SamuliS »
Vai formuloita? En ymmärrä koko jonossa ajamista vaikka sydän sykkiikin kaikkien moottorilaitteiden perään. F1 menetti hohtonsa kun turbot kiellettiin. Onneksi moottoripyöräilyä tarjotaan nykyään, siinä sentäs tapahtuu. Tylsää ja niin turhaa. Odottelenkin F1 tallien omaa sarjaa...
Nico vaikuttaa positiiviselta, yritteliäältä ja kovalta kuljettajalta, olkoot kansalaisuus mitä tahansa. Ja mitä Kimiin tulee, kaveri narisee, rikkoo autot ja perinteiseen Suomalaiseen tyyliin puhu saati pukahda. En ole kuullu kenenkään fanittavan Kimiä samalla lailla kuin Kekeä, ZeiZeitä tai Häkkistä dikkailtiin.
Nico vaikuttaa positiiviselta, yritteliäältä ja kovalta kuljettajalta, olkoot kansalaisuus mitä tahansa. Ja mitä Kimiin tulee, kaveri narisee, rikkoo autot ja perinteiseen Suomalaiseen tyyliin puhu saati pukahda. En ole kuullu kenenkään fanittavan Kimiä samalla lailla kuin Kekeä, ZeiZeitä tai Häkkistä dikkailtiin.
MBA 13" ::EX:: MBP 17", iPad 2018, MBA 11", MBP 15", MBP 13", MBP 17", iPhone 3G, PowerBook 17", iBook 14"
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka