mitähän...?
iski
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
(selvin mahdollinen vastaus)
Viesti Kirjoittaja titityyana »
Avaa vaikka omastasi ne ruuvit. En minäkään niitä kiristä. Sen pään, joka menee näytöön, kiristän, sitä toista en kovinkaan usein. Onhan siinä ne pinnit jotka uppoavat näyttiksen vastaaviin reikiin. Ja hyvin pysyy.Tuurihaukka kirjoitti: Mä oon 11 vuoden aikana käyttänyt n. 20 erilaista, eri paikoissa olleita tietokoneita: Ala-asteella: ensin jotkin macit, vaihtoivat iMacit tilalle. Yläasteella vanhat ja uudet koneet käytössä. 10-luokalla vanhoja ja uusia koneita, eli jo 6. Kauppiksella vanhoja ja uusia koneita, jo 8 erilaista konetta. Sitten kaverien luona, neljällä kaverilla puuceet. Niitä tuli joskus käytettyä.
Nyt päästään omiin koneisiin. Ensimmäinen oli vitsi verrattuna nykyisiin. Samoin toinen ja kolmas, ne olivat kannettavia. Ostin kaverin vanhan koneen, 2 kk sen jälkeen uuden tietokoneen. Se on edelleen käytössä. Kolme kuukautta sitten ostin taas uuden koneen.
Sitten vielä mun pikkusiskon tietokone ja isäukon kannettavat (2). Siinä on n. 20 erilaista tietokonetta.
Koko tän jutun pointti on se, että kaikissa niissä koneissa, mitkä eivät olleet kannettavia, oli johdot, mitkä piti kiristää. Enkä ole koskaan kuullutkaan näytön johdoista, joita ei pysty tai tarvitse kiristää ruuveista. Jos olisi kuvia todisteeksi tällaisista johdoista, niin laita ihmeessä tänne.
Viesti Kirjoittaja Tuurihaukka »
Viesti Kirjoittaja titityyana »
Viesti Kirjoittaja freemem »