En nyt sanoisi että olisi rautainen joukko. Edellisessä iOS 7.x JB:ssä oli sen verta paljon ongelmia ihmisillä, lisäksi PPsync ja Cydian JB päivityspelleilyt kyllä vei uskoa pois porukasta että osaavat homman. Paljon paremmin toimi Evadersin JB työkalu, ei tarvitse lamppua käyttää ettei iPhone mene bootlooppiin.
Ilmeisesti tässä dev JB:ssä on sellainen ongelma kuin pääsykoodi-bootlooppi. Joillakin luuri menee bootlooppiin jos on pääsykoodi käytössä. Luulisi tähän mennessä olevan jo toimiva JB, ainoa mikä jää on kehittäjille päivittää softansa.
No rupee olee niin kinkkistä hommaa toi murtaminen niin tuskin nyt voi aikasempiin aikakaan suoraan verrata.. Muutenhan olisivat julkaiseet omansa ennnen.... Mulla ei ollu mitään omakohtaisia ongelmia pangun kanssa niin olen huono sanomaan, lähtee väittelee enempää. Mitä tulee aikasempiin työkaluihin niin ekat versiot on ollu enemmän tai vähemmän bugisia... Esim seiskan pandubreikki kun tuli niin siin vaihees oli jengi odottanu tosi pitkään niin siinä sit hätäset joutu maksaa lastentautien testaajina....
Parissa päivässä tulee usempi korjauspäivitys niin kyl tänkin kanssa kansa kannattaa malttaa vähän. Selkein ero kiinalaisiin on selkeesti se et nää ei ujostele julkaista hiomatonta kamaa kun muut tiimit hieroo niitä turhankin kauan ja lopputulos on sama - untethered jb. Ainakin mun kokemuksen mukaan tietMättä syvemmin teknisiä juttuja aiheeseen liittyen. IPhone 1sesta asti näit on vapauteltu.
Itsekin ajattelin eka odottaa, no en sitten malttanut kuitenkaan. Prosessi oli täynnä säätöä, ja vaikka itse jailbreikkaamiseen ei mennyt varttia pidempään kului cydian asentamiseen pari tuntia. Ei meinannut Windowsin ja iOS:n yhteispeli toimia SSHn kautta. Lopulta sain Cydian ja kaikki toimi hyvin, kunnes Phantomin (myötähäpeää...) asennettuani se ei toiminut, ja päätin kokeilla rebootin avulla. No tästähän puhelin ja syystä tai toisesta bootlooppiin ja nyt sitten palautellaan takaisin normaaliksi kapulana siis iP6 feat iOS 8.1
Kuulostaa vähän siltä ettei kannata vielä asentaa.... Täs vaan puntit tutisee silt kantilta et jos Apple kerkee paikkaa kolon ennenkun nää saa ton hierottuu kuntoon... Silt kantilta kannattais ainakin päivittää laitteet 8.1seen, niin ei käy vanhanaikasia
Itse asensin iPhone 6 Plussaan jailbreakin ja cydian. Asennukset meni ilman suurempia ongelmia, mutta kun päivitin cydian mobile subtraten ja uudelleenkäynnistin puhelimen niin bootlooppiinhan se jäi. Nyt palautin sit ennalleen enkä ihan hetkeen jailbreikkaa ennen kuin saavat toimivammaksi.
Mites noi bootloopit, onko joku saanu onnistuneesti Pangun ja Cydian asennettua ilman et jää junnaa. Jotenkin ei malttais, vaik tosiaan puhutaan varmasti päivistä jos ei tunneista että tulee ekaa cydia-bundletettu Pangua.
Ei ainakaan lue, että tulisi Cydia mukana. Muutenkin toi sivu vähän epäilyttää, täällä on nyt näkynyt kolme eri Pangun sivustoa suosittelen lataamaan noi ohjelmat vaikka jostain luotettavalta uutissivustolta (esim. idownloadblog jne..)
TR8 kirjoitti:Ei ainakaan lue, että tulisi Cydia mukana. Muutenkin toi sivu vähän epäilyttää, täällä on nyt näkynyt kolme eri Pangun sivustoa suosittelen lataamaan noi ohjelmat vaikka jostain luotettavalta uutissivustolta (esim. idownloadblog jne..)
Okei, sitä odotellessa
iPhone 12iPad iPad wifi 9. Gen 2021 Apple TV 4k Macbook pro 2017 2xHomepod mini magsafe wallet
TR8 kirjoitti:Ei ole vieläkään Cydiaa tossa mukana. Tuon päivityksen voi ladata ainoastaan suoraan puhelimeen, eikä itse Pangu ohjelmaa ole vielä päivitetty.
Cydiaa odotellessa
Ennen en raaski päivittää systeemiä.
iPhone 12iPad iPad wifi 9. Gen 2021 Apple TV 4k Macbook pro 2017 2xHomepod mini magsafe wallet