Elikäs myyntiintulopäivänä ostettu iPhone 6, jossa alusta alkaen ollut verkon kanssa ongelmia, menettää koko ajan yhteyden ja tulee "Ei verkkoa", asetusten nollaaminen ei auttanut, ainoastaan lentokonetilaan ja takaisin kun venkslaa tarpeeksi monta kertaa niin hyvällä tuurilla lähtee hakemaan verkkoa. Selvä valmistusvirhe?
Toinen vika on se, että äänetön-näppäin on liian herkkä, taskussa elää omaa elämää ja värisee milloin sattuu, tämäkin valmistusvirhe.
Noh, kävi niin että iPhone putosi eilen n. 0.7 metrin korkeudesta lattialle ja kuinka ollakaan näyttö päivänkakkara päreinä

Enkös voi viedä puhelimen normaalisti huoltoon noiden kahden ensimmäisen vian takia ja rikkoutuneen lasin ei pitäisi vaikuttaa normaaliin takuun, elleivät he pysty todistamaan että ko. viet johtuvat putoamisesta? Eikös näistä ole jo aikaisemminkin riidelty ja asiakas aina voittanut riidan huollon kanssa? Eli miten on, kannattaako mennä riitelemään huoltoliikkeeseen
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
?
Toinen vaihtoehto on, että laitan laitteen kotivakuutukseen. Olen saanut laitteen työpaikalta itselleni ja kuitissa yrityksen nimi, mutta se on minun omistuksessa, joten eihän vakuutusyhtiön kanssa pitäisi mitään ongelmia tulla kuitin kanssa?