Saisinko apua Office 2004:n lataamiseen
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Saisinko apua Office 2004:n lataamiseen
Viesti Kirjoittaja amaryllis »
Mulla on office 2004 student and teacher edition ollut käytössä. Nyt yosemiten asennuksen yhteydessä poistin sen koneelta (oli tiettyjä ongelmia ja toivoin ohjelmien poistamisen jouduttavan prosessia). Nyt pitäisi saada netistä päivitetty office, niitä avaimia on tuon kotelon takakannessa kyllä. Yritin netistä löytää paikan mistä ladata, mutta en löytänyt. Voisiko joku neuvoa osaamatonta? 

Viimeksi muokannut amanita, 28.10.2014 klo 22.03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikon hienosäätöä :=)
Syy: Otsikon hienosäätöä :=)
-
Re: vähän apua officen lataamiseen
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja pyrjola »
Niin, ei sieltä enää saa ladattua Office for Mac 2004:sta, vaan nykyisellään homma menee vuosilisenssillä. Jos olet opiskelija, saat 79 eurolla vuodessa hankittua ihan aidon Office365-paketin, jossa sitten on Office for Mac 2011 sekä mahdollisuus käyttää iOS-laitteissa Office -ohjelmia (siis nostin vain Applen laitteet tikun nokkaan). Muitakin etuja näyttää olevan (kuten tuo OneDrive 1 Tt...)
Itselläni on Office365 for Home Premium, jolla saan asentaa täyden Office-paketin viiteen eri tietokoneeseen, oli ne sitten Mäkkejä tai Windows-koneita. Kun perheessä on neljä eri käyttäjää ja itselläni sekä Mac että Win, ei tuo vuosihinta 100 euroa ole ihan huono.
Edit: korjataan sen verran, että varakkaille löytyy kyllä ihan "kertaostoksena" Mac -versiotkin. Kotikäyttäjälle 139 euros..
Itselläni on Office365 for Home Premium, jolla saan asentaa täyden Office-paketin viiteen eri tietokoneeseen, oli ne sitten Mäkkejä tai Windows-koneita. Kun perheessä on neljä eri käyttäjää ja itselläni sekä Mac että Win, ei tuo vuosihinta 100 euroa ole ihan huono.
Edit: korjataan sen verran, että varakkaille löytyy kyllä ihan "kertaostoksena" Mac -versiotkin. Kotikäyttäjälle 139 euros..
Viimeksi muokannut pyrjola, 28.10.2014 klo 17.24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Murphy's Rule - Never Argue With A Fool, People Might Not Know The Difference
-
Viesti Kirjoittaja kermit »
Office 2004 taisi olla ainoastaan PowerPC, joka toimi Intel-koneissakin Rosettan avulla. Rosettaa ei kuitenkaan enää ole nykyisissä OS X:n versioissa.
Eli Office 2011 kaupasta retail-paketissa kertamaksulla, tai Office 365 -tilauksella, joka on siis vuosimaksullinen. Home-versio 5 konetta ja 5 mobiililaitetta, Personal 1+1. Näiden listahintaa ei kannata maksaa, tarjouksia löytyy ajoittain, nyt esim. http://cdon.fi/search?category=1769&q=office+365
Eli Office 2011 kaupasta retail-paketissa kertamaksulla, tai Office 365 -tilauksella, joka on siis vuosimaksullinen. Home-versio 5 konetta ja 5 mobiililaitetta, Personal 1+1. Näiden listahintaa ei kannata maksaa, tarjouksia löytyy ajoittain, nyt esim. http://cdon.fi/search?category=1769&q=office+365
-
Viesti Kirjoittaja homenamsi »
Office 2008 pitäisi toimia vielä Yosemitessakin eli vähintään sellainen pitäisi olla. 2008 ei tue VBA:ta eli sovellusten sisäistä ohjelmointikiel, 2011 taas tukee. Tarvitsetko VBA-makroja?
Minulla olisi joutilaana tuollainen 2008 Upgrade paketti josta voisin luopua pikkurahalla. Tarkistan vielä illemmalla, että toimii Yosemitessakin - toimii ainakin Mavericksissa.
Minulla olisi joutilaana tuollainen 2008 Upgrade paketti josta voisin luopua pikkurahalla. Tarkistan vielä illemmalla, että toimii Yosemitessakin - toimii ainakin Mavericksissa.
-
Viesti Kirjoittaja tsehov »
Minulla toimii MS Office 2008 ihan normaalisti Yosemitessa.homenamsi kirjoitti:Minulla olisi joutilaana tuollainen 2008 Upgrade paketti josta voisin luopua pikkurahalla. Tarkistan vielä illemmalla, että toimii Yosemitessakin - toimii ainakin Mavericksissa.
-
Re: Saisinko apua Office 2004:n lataamiseen
Viesti Kirjoittaja amaryllis »
Kun minä olen jotenkin sitä office 2004 päivittänyt, niin että se kyllä toimi ihan hyvin kunnes sen poistin. Jos asennan sen levyiltä, voin kai sitten taas päivittää sen nykyaikaan? Jos ei onnistu siirryn NeoOfficeen.
-
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Ehkä kannattaisi kokeilla NeoOfficen asemesta LibreOfficea. Itse olen siihen ylen tyytyväinen.amaryllis kirjoitti:Kun minä olen jotenkin sitä office 2004 päivittänyt, niin että se kyllä toimi ihan hyvin kunnes sen poistin. Jos asennan sen levyiltä, voin kai sitten taas päivittää sen nykyaikaan? Jos ei onnistu siirryn NeoOfficeen.
-
Viesti Kirjoittaja Rodeo Clown »
Ja kyllähän myös iWork on pätevä ja huokea vaihtoehto. Käyttötarve toki määritttää, mikä toimii. Jos tarvitsee kirjoitustyökaluja, niin niitähän Macille piisaa, Bywordista, Ulysseksesta Scriveneriin.Juhani L kirjoitti:Ehkä kannattaisi kokeilla NeoOfficen asemesta LibreOfficea. Itse olen siihen ylen tyytyväinen.amaryllis kirjoitti:Kun minä olen jotenkin sitä office 2004 päivittänyt, niin että se kyllä toimi ihan hyvin kunnes sen poistin. Jos asennan sen levyiltä, voin kai sitten taas päivittää sen nykyaikaan? Jos ei onnistu siirryn NeoOfficeen.
9 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka