Nyt tää mummo ei pysy housuissaan enään!!!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Olen avautunut. Kiitos
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja mkp71 »
Viesti Kirjoittaja Ringmaster »
Viesti Kirjoittaja JLuu »
Tuota goldia näyttää jo olevan mukavasti saatavissamkp71 kirjoitti:Piti ihan rekata ittensä tänne ja kertoa että eilen tilasin saunalahelta 6+ 128gt , gold ja WAU!!! Sain aamulla seurantakoodin.
Nyt tää mummo ei pysy housuissaan enään!!!![]()
Ehdin jo yhen tilauksen saunikselta perua, kun dna.n tuttu kaveri lupas luurin aikasemmin. Pthyi sanon minä, ei näkyny luvattua luuria..joten unohin DNA.n . No eilen sattumalta kokeilin saunikselta ja oikeesti!! Huippista.
![]()
Maanantaina voi jo hymyilyttää ja leveästi
![]()
![]()
![]()
Olen avautunut. Kiitos![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja waldo52 »
Viesti Kirjoittaja peheta »
Viesti Kirjoittaja bustelo »
Viesti Kirjoittaja micqo »
Sitä, että sun luuri lähtee ihan just!Salzi kirjoitti:Tilasin Elisalta 6+ 64 silverin 27.9 ja tilana vielä eilen "jälkitoimituksessa". Tänään tilaksi oli vaihtunut "odottaa toimitusta". Onko laite jo suomessa vai mitä vaihtunut tila tarkoittaa?
Viesti Kirjoittaja niksu_ »
Mulle ainakin lähettivät pari viikkoa sitten samassa tilanteessaRingmaster kirjoitti:Sain tehtyä nyt 5 minuuttia sitten DNA:lle tilauksen i6 64gb, aamulla vielä herjasi ettei niitä ollut yhtään![]()
Saa nähä lähettääkö ne vai ei...
Viesti Kirjoittaja Omenavieras »
Viesti Kirjoittaja -skit »
Pistin YVOmenavieras kirjoitti:VINKKI: Kampin Sonera kaupassa on sunnuntaihin asti jäljellä ainakin 1 kpl iPhone 6 64 gb goldia.
(varasin kaksi viikkoa, enkä tarvitse enää).
Tänään aamulla soitin DNA-kauppaan nähtyäni netissä, että 64-gigaista kuutosta on kullanvärisenä kahdessa liikkeessä lähellä Helsinkiä. Matkalla kerrottiin, että enää 1 kpl 128-gb on jäljellä, sain sen varattua ja puoli tuntia myöhemmin olin onnellinen kuutosen omistaja. Ehkä tuo lisämuistiki tulee tarpeeseen vielä
Viesti Kirjoittaja Nawr »
Viesti Kirjoittaja Palstatiimi »
Viesti Kirjoittaja bivoo »
Viesti Kirjoittaja Sirena »
Viesti Kirjoittaja chrome »
Sehän menee näiden puhelinten kanssa kuin autoissa konsanaan, saa odotella ja laskea aamuja toimituspäivään.Sirena kirjoitti:19.9 klo 00:03 verkkokauppa.comista tilattu hopeinen 6+128 viimein kourassa ja käyttövalmiina..
Viesti Kirjoittaja Ilkka66 »
Käsitykseni asiasta, korjatkaa jos olen väärässä:waldo52 kirjoitti:- mikä ohjelmistoversio uusissa on, itsellä vitosessa 8.1?
- miten käyttöönotto vanhana laiteena (palautus iCloudista) tehdään oikeaoppisesti?
- jos uuden käyttönoton aloittaa "Palauta iCloud vamuuskopiosta" niin päivitääkö tai kysyykö päivitystä 8.1:een?
- vai pitääkö plussaan päivittää ensin uusi versio ja sitten palauttaa tehdasasetuksille?
- tämän jälkeen vasta palauttaa iCloud varmuuskopio
Uuden 6 plussan käyttöönotto onnistui hyvin noilla ohjeilla, kiitoksia opastajille.Ilkka66 kirjoitti:Käsitykseni asiasta, korjatkaa jos olen väärässä:waldo52 kirjoitti:- mikä ohjelmistoversio uusissa on, itsellä vitosessa 8.1?
- miten käyttöönotto vanhana laiteena (palautus iCloudista) tehdään oikeaoppisesti?
- jos uuden käyttönoton aloittaa "Palauta iCloud vamuuskopiosta" niin päivitääkö tai kysyykö päivitystä 8.1:een?
- vai pitääkö plussaan päivittää ensin uusi versio ja sitten palauttaa tehdasasetuksille?
- tämän jälkeen vasta palauttaa iCloud varmuuskopio
- uusissa puhelimissa on ohjelmistoversio iOS 8.0
- iOS 8.1 varmuuskopiota ei voi palauttaa iOS 8.0:aan
- joten uusi puhelin on ensin otettava käyttöön uutena puhelimena ja päivitettävä iOS 8.1:een omalla Apple-tunnuksella
- tämän jälkeen uusi puhelin resetoidaan ja otetaan käyttöön toisen kerran iCloud (tai iTunes) varmuuskopiosta (ja nimenomaan sen vanhan puhelimen varmuuskopiosta, ei äsken uutena käyttöönotetun puhelimen varmuuskopiosta, jota toivottavasti ei ole ehditty edes tehdä
Viesti Kirjoittaja iNut »
Täytyy kyllä sanoa että Verkkokauppa on mielestäni muutamat viimeiset iPhone-ensimyynnit munannu. Itsellä oli tilattuna alunperin Silver 6/64gb. Sitten faija ilmoitti että haluaisi myös uuden ja juuri isommalla muistilla kuin 16gb. Noh, sitten kun julkaisupäivänä ei tilauksesta kuulunut mitään, ja kun ajattelin että ehkä tuo 16gb kuitenkin riittää minulle, niin marssin vain Verkkikseen suoraan, jossa oli hyllyssä 6/16gb -malleja kaikkia värejä. Ostin siitä myymälästä suoraan sitten. Näitä myymälässä olevia tuotteittahan ei pysty netistä varaamaan. Sitten seuraavan viikon tiistaina tuli faijalle tuo alunperin tilaamani 64gb-malli. Ja nyt kuulen että vieläkin täällä odotellaan Verkkiksen tilauksia. Ja myöskin Applen suojakuorien saatavuus Verkkiksestä on äärimmäisen huono.Brankkori kirjoitti:Morjens.
pitipä oikein rekisteröityä...
Itselläni sellainen tilanne, että kun ennakkotilaus tuli mahdolliseksi niin valvoskelin silloin yöllä ja klo. 00.16 sain tilaukseni sisään Verkkokauppa.com iin.
Eilen meni lopullisesti herne nenään odotellessa ja lueskellessa tätä foorumia ja tilasin "toisen" Gigantista. Noh, puhelin tuli tänään matkahuoltoon, eli vuorokausi tilauksesta! Malli siis 6 plus 64gt sg. Peruin tietenkin verkkiksen tilauksen. Taitaapi verkkiksellä jäädä "luu vetävän käteen" kun tuntuu, että kaikkia malleja alkaa saada kävelemällä sisään jonnekin muualle! Ensimmäinen I-Phoneni tämä on ja hyvältä vaikuttaa. Vuodesta 1994 olen matkapuhelinta mukana kantanut! mutten jostain syystä ole aiemmin omenaa "pureskellut"Pädi toki on löytynyt jo muutaman vuoden!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Blastbeat »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”