Lähetä mullehatey kirjoitti:Kassillinen kosmetiikkaa tavarantoimittajien korruptionäytteinä. Mihnä minä nämä kaikki mahdutan? Ei naamaankaan kaikkia saa tölättyä.

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Lähetä mullehatey kirjoitti:Kassillinen kosmetiikkaa tavarantoimittajien korruptionäytteinä. Mihnä minä nämä kaikki mahdutan? Ei naamaankaan kaikkia saa tölättyä.
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Kyllä mulla Note 3:sessa Spotify toimii free-versionakin, tosin shufflena.richidi kirjoitti:^ Que? Premiumin etuja lienee, että ylipäänsä toimii puhelimessa, korkeampi bitrate ja muistaakseni offline-listojen synkkaus laitteisiin. Eikä mainoksia tietty.. Itse saat valita biisit
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja arisel »
No tuota sopinee ihmetellä - mikä ihme on melassinen?Carde kirjoitti:melassisen lippuja
No joku Elastinen tjsparisel kirjoitti:No tuota sopinee ihmetellä - mikä ihme on melassinen?Carde kirjoitti:melassisen lippuja
Carde kirjoitti:Onkohan sitä tullut vanhaksi.
Mutta eräänä päivänä, Hanna on yhtäkkiä häviää. Vuosia myöhemmin, heidän polut kohtaavat jälleen..
Viesti Kirjoittaja hatey »
Otinpa ekan kuukauden käyttöön, saas nähdä. Onhan tässä tietenkin, joskus jokin tietty biisi soi päässä ja se on pakko kuulla - odota siinä sitten viikko että se tulee tai tuuripelillä niillä 6 biisinvaihdolla mitä freessä on.iDock kirjoitti:Se eka kuukausihan on ilmainen. Sittenhän sen parhaiten näkee, että viitsiikö käytännössä maksaa. Itse maksan tuon kymmenen egee kuussa, enkä enää voisi olla ilman.
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Viesti Kirjoittaja Erño »