AdiumX tökkii
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
21 viestiä
• Sivu 1/1
-
AdiumX tökkii
Viesti Kirjoittaja Reckless »
Mikähän mahtaa olla Adiumissa vikana, kun joka viestin jälkeen tuppaa ilmoittamaan:
Could not send; a connection error occurred.
Onko vika ohjelmassa? Yhteydessä vai vastapuolessa?
Olin mielettömän tyytyväinen kun sain vaihdettua MSN Messengerin Adiumiin, mutta nyt tämäkin alkaa tökkiä samaan malliin.
Neuvoja, ajatuksia?
edit. Jaahas, nyt kaatuilee vähän väliä.
Olin mielettömän tyytyväinen kun sain vaihdettua MSN Messengerin Adiumiin, mutta nyt tämäkin alkaa tökkiä samaan malliin.
Neuvoja, ajatuksia?
edit. Jaahas, nyt kaatuilee vähän väliä.
Ihmisellä on kaksi kättä työntekoa varten, ja kaksi jalkaa, jotta voi lähteä kävelemään kun työ ei kiinnosta.
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Scorp »
aMSN voi kokeilla jospa se toimisi. Adiumin kanssa ei ole ongelmia, eikä myöskään aMSN kanssa.
aMSN löytyy tästä http://www.cmq.qc.ca/4w/amsn/
aMSN löytyy tästä http://www.cmq.qc.ca/4w/amsn/
Mac Mini 1.5 GHz/1 Gt muistia/40 Gt kovoa/Combo/Linux
iBook G4 1.33 GHz/1 Gt muistia/60 Gt kovoa/Combo/Mac OS X 10.5.8 Leopard
iPhone 5
iPhone 5
-
-
-
-
-
Hm mulla toimii videoneuvottelua molempaan suuntaan. Tais sulla oo joku muu webkamera. Itelläni iSight.koomatooma kirjoitti:Kokeilin AMSN:ää pc-kaverini kanssa. Hänen kuvansa näkyi itselleni, mutta minun ei hänelle.
Muuten toimi ihan hyvin, rumannäköinen vaan minun mielestäni.
iPhone 5
iPhone 5
-
-
Viesti Kirjoittaja koomatooma »
Minulla on tuo integroitu IMac Core duon isight-kaaamera.Scorp kirjoitti:Hm mulla toimii videoneuvottelua molempaan suuntaan. Tais sulla oo joku muu webkamera. Itelläni iSight.koomatooma kirjoitti:Kokeilin AMSN:ää pc-kaverini kanssa. Hänen kuvansa näkyi itselleni, mutta minun ei hänelle.
IMac Core Duo 20"
PowerBook 12"
PowerBook 12"
-
Aijaa... aMSN:ssa joutuu klikata pari kertaa hyväksyä kaverin webkuvaa näkyviin. En osaa sanoa miksei sun kuvasi ei näy kavereillesi.koomatooma kirjoitti:Minulla on tuo integroitu IMac Core duon isight-kaaamera.Scorp kirjoitti:Hm mulla toimii videoneuvottelua molempaan suuntaan. Tais sulla oo joku muu webkamera. Itelläni iSight.koomatooma kirjoitti:Kokeilin AMSN:ää pc-kaverini kanssa. Hänen kuvansa näkyi itselleni, mutta minun ei hänelle.
iPhone 5
iPhone 5
-
Viesti Kirjoittaja Nojani »
Ns. bugi se ei valitettavasti ole. Jos olisi, niin kuulema ongelma olisi hoidettu jo aikoja sitten. Ongelmana on, että tiedostonsiirto lähettää tiedostot ensin jonnekkin (taisi olla vieläpä microsoftin) serverille ja toimitus tapahtuu sen kautta. Se ilmeisesti olisi korjattavissa rahan avulla, jota luonnollisesti ei avoimella ohjelmalla ainakaan liikaa ole.vom kirjoitti:Samaa erroria pukkaa välillä, satunnaista takkuilua.
Saisivat korjata vihdosta viimein Adiumin siirtonopeudet.. harmittava bugi.
Nyt täytyy vielä loppuun sanoa, että tarkkoja eivät tietoni ole. Sen vaan voin sanoa että ihan heti tuota ei valitettavasti olla korjaamassa. Hyvää ja tuoretta informaatiota löytyy varmaankin adiumin kotisivujen (http://adiumx.com/) FAQ osiosta.
edit. Niin itse asiasta: Itsellänikin tulee sillointällöin tuo samainen virheilmoitus. Yleensä vastapuolen viestit tulevat minulle, mutta omat viestini eivät lähde minnekkään. Sekään ei tosin koskaan ole kaikille kavereille, vaan yhdelle kerrallaan. Eräällä kaverilla on onneksi kaksi osoitetta. Jutellaan adiumien kesken normaalisti, mutta jos pukkaa erroria, niin kirjoitan viestini kaverin toisella ohjelmallaa käyttämään osoitteeseen. 8)
-
Re: AdiumX tökkii
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Toi ilmoitus tulee silloin, kun aidolla MSN:lläkään ei saa viestejä perille. MSN-serverit Mikkisoftan päässä taitaa takkuilla, jota tapahtuu nykyään liian usein.Reckless kirjoitti:Mikähän mahtaa olla Adiumissa vikana, kun joka viestin jälkeen tuppaa ilmoittamaan:
Joo muistaakseni tiedostot menee samoja reittejä pitkin kuin kirjoitetut tekstit, eli hidasta on. Adiumin kunnollinen tiedostonsiirto on tilassa "is not implemented _yet_", eli sopii vaan toivoa, että joku nörde jaksais sen koodata joskus.Ns. bugi se ei valitettavasti ole. Jos olisi, niin kuulema ongelma olisi hoidettu jo aikoja sitten. Ongelmana on, että tiedostonsiirto lähettää tiedostot ensin jonnekkin (taisi olla vieläpä microsoftin) serverille ja toimitus tapahtuu sen kautta. Se ilmeisesti olisi korjattavissa rahan avulla, jota luonnollisesti ei avoimella ohjelmalla ainakaan liikaa ole.
-
Viesti Kirjoittaja Reckless »
Eli tämä tarkoittaa sitä, että voisin huoletta siirtyä takaisin Adiumin puolelle?spiidi78 kirjoitti:Toi ilmoitus tulee silloin, kun aidolla MSN:lläkään ei saa viestejä perille. MSN-serverit Mikkisoftan päässä taitaa takkuilla, jota tapahtuu nykyään liian usein.Reckless kirjoitti:Mikähän mahtaa olla Adiumissa vikana, kun joka viestin jälkeen tuppaa ilmoittamaan:
Ihmisellä on kaksi kättä työntekoa varten, ja kaksi jalkaa, jotta voi lähteä kävelemään kun työ ei kiinnosta.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Lyhyesti sanottuna: Jep!Reckless kirjoitti: Eli tämä tarkoittaa sitä, että voisin huoletta siirtyä takaisin Adiumin puolelle?
Pidemmin sanottuna: Vaihda Skypeen
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Joo siis jos Mikkiksen serverit jumittaa, niin ei paljoa auta oliko Adium vai MSN käytössä, siis jos käytät Adiumista MSN-protokollaa 
Skype on muuten tosi jees, mut viesti-ikkunan ulkonäkö suksii äässiä. Tosi ärsyttävän näköinen. Muutenkin ois kiva nähdä millon toinen on kirjottamassa ettei mee senat kokoajan sakasin. Muuten softa kyl on mainio. Customointia vaan lisää kiitos.

Skype on muuten tosi jees, mut viesti-ikkunan ulkonäkö suksii äässiä. Tosi ärsyttävän näköinen. Muutenkin ois kiva nähdä millon toinen on kirjottamassa ettei mee senat kokoajan sakasin. Muuten softa kyl on mainio. Customointia vaan lisää kiitos.
-
21 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka