Pitäiskö toimia ihan heittämällä win-mac koneiden välillä? Itse en saanut ääntä pelaamaan kun sisäisen mikrofonin kautta vaikka käytössä oli normaali sankakuulokkeet ja siinä mikki.
Nyt on käytössä toi Sightspeed 4.6 versio
"on olemassa kolmenlaisia ihmisiä, ne jotka osaavat laskea ja ne jotka eivät osaa"
d-cel kirjoitti:Pitäiskö toimia ihan heittämällä win-mac koneiden välillä? Itse en saanut ääntä pelaamaan kun sisäisen mikrofonin kautta vaikka käytössä oli normaali sankakuulokkeet ja siinä mikki.
Niih. Kuten on moneen kertaan sanottu, Macissa ei ole mikkiliitäntää vaan line-in. Mikkiliitännän saa sovittimella USB:hen tai sitten voi suoraan käyttää USB-headsettiä.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Asentelin juuri 6.0 version sightspeed:stä ja sama ongelma on kuin jucillakin, eli iSight ei sammu ollenkaan, ainoastaan ohjelman lopettamalla. Eihän tuo iso vika ole, mutta tulee vaan näin vainoharhaisena hiukan sellainen olo, että joku tarkkailee, kun tuijottaa tuota kameran vihreätä valoa. Onkohan kukaan löytänyt tähän ongelmaan mitään ratkaisua?
-pasi-
Edit: Typoja
Edit 2: Näköjään kameran sammutus toimii sittenkin, kun painaa liikennevaloista punaista. Kokeilin ensin vain omppu-h ja ikkunan pienentämistä dock:iin. Olin vain turhan hätäinen, olisi pitänyt testailla ennen postaamista.
iMac i7, MacBook 2.4GHz, iPad Air 16GB Wi-Fi+Cellular
Kuinka paljon täytyy tietää, ennenkuin tietää, ettei tiedä mitään!