Eli myynnissä PowerMac kotelo, josta sisuskaluista poistettu kovo ja muistit, kaikki muu sisällä.
Ko. kone on viallinen, eli toimii hetken ja sitten alkaakin tuuletimet pauhaamaan ja se on siinä.
Sijaitsee Helsingissä. Tästähän saa vaikka hienon baarikaapin, kun poistaa sisuskalut. Alunperin meinasin tehdä sen itse, mutta nyt se on seissyt pari vuotta, ja en ole saanut sitä tehtyä, joten tarjotaan muille.
Hinta 50€
MYYTY: PowerMac kotelo
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
MYYTY: PowerMac kotelo
Viesti Kirjoittaja rdahl »
Viimeksi muokannut amanita, 21.11.2014 klo 17.56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Sana "myyty" otsikon alkuun
Syy: Sana "myyty" otsikon alkuun
-
Re: M: PowerMac kotelo
Viesti Kirjoittaja Jeeves »
Kerro vähän detaileja, tai pistä kuva:
G3, G4 vai G5
(Vaikkei konetta saa käyntiin, niin yleensä takapaneelissa on tarra josta ilmenee ainakin mitä on sisältänyt tehtaalta lähdettäessä...)
Pekka
G3, G4 vai G5
(Vaikkei konetta saa käyntiin, niin yleensä takapaneelissa on tarra josta ilmenee ainakin mitä on sisältänyt tehtaalta lähdettäessä...)
Pekka
-
Aivan, ajatuksissa en muistanut kertoa. Eli kyse on G5 mallista jossa on 2x2,5Ghz prossut
-
-
Tämä selvä, sijaitsee Tapanilassa osoitteessa Kanervatie 21bJeeves kirjoitti:40 noudolla.
p. 0415004911
-
Viesti Kirjoittaja kruiik »
Tuliko kaupat onnistuneesti vai saisiko tänään yrittään outoa 40e hintaan?
-
Eipä kenestäkään ole kuulunut mitään, joten eka joka noutaa sen tuohon 40€ hointaan saa sen. Yhteystiedot löytyvät viestiketjusta
-
Ei pidä paikkaansa.rdahl kirjoitti:Eipä kenestäkään ole kuulunut mitään, joten eka joka noutaa sen tuohon 40€ hointaan saa sen. Yhteystiedot löytyvät viestiketjusta
Lähetin myyjälle YV:n, jossa tiedustelin millaiset noutoajat käyvät. Ei ole myyjä vastannut, eikä lukenut (status vieläkin "odottaa vastaanottajalla).
Pekka
-
En näemmä saa yksityisviesteistä mitään tietoa s-postin, joten tämä jäi huomaamatta. Ikävä kyllä käyn täällä niin harvoin, niin en myöskään bongannut noista YVstä kertovaa pientä merkintää sivun ylälaidassa. Kerrottakoon se nyt ihan julkisena tietona, että olen suurimman osan ajasta kotona.
Puhelinnumero on tuossa viestissä, josta voi tiedustella ja sopia aikaa, tänään olen nyt kuitenkin vasta iltapäivällä joskus viiden maissa kotona, mutta huomenna ainakin aamupäivän. Illat olen pääsääntöisesti kotona. En laittanut kuvia, koska olen laiska, mutta kaikki pellit ovat tallella, eikä mitään ihmeempiä naarmuja kotelossa myöskään ole.
Kiitoksia kaikille ostajakandidaateille kärsivällisyydestä.![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Puhelinnumero on tuossa viestissä, josta voi tiedustella ja sopia aikaa, tänään olen nyt kuitenkin vasta iltapäivällä joskus viiden maissa kotona, mutta huomenna ainakin aamupäivän. Illat olen pääsääntöisesti kotona. En laittanut kuvia, koska olen laiska, mutta kaikki pellit ovat tallella, eikä mitään ihmeempiä naarmuja kotelossa myöskään ole.
Kiitoksia kaikille ostajakandidaateille kärsivällisyydestä.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Hei,rdahl kirjoitti:En näemmä saa yksityisviesteistä mitään tietoa s-postin, joten tämä jäi huomaamatta. Ikävä kyllä käyn täällä niin harvoin, niin en myöskään bongannut noista YVstä kertovaa pientä merkintää sivun ylälaidassa. Kerrottakoon se nyt ihan julkisena tietona, että olen suurimman osan ajasta kotona.
Kiitoksia kaikille ostajakandidaateille kärsivällisyydestä.
kiitos selvennyksestä. Minulla on kanssa joskus MuroBBS:ssä käynyt niin, että spostia ei tule YV:istä.
Olen nyt ma-ti jumissa, enkä pääse hakukeikalle sinä aikana. Asia on sikäli kaikin puolin epäselvä, että jos kone on mennyt ennen keskiviikkoa en pahastu.
Pekka
-
11 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka