Elikkä tämä edellisen sukupolven härpäke myynnissä hintaan 150,- tai paras tarjous. Vajaa 2 vuotta vanha.
Myllyllä ei ole käytetty kuin testimielessä, sillä se ei soveltunut käyttööni, koska käytössäni on vain mobiilinettiyhteys. Back-upia tehtäessä ei voi samanaikaisesti selata mobiiliyhteydellä nettiä saati roikkua Hompussa, siksi myyn pois. Sopii hyvin sellaiselle jolla on kiinteä nettiyhteys. Vain nouto Kouvolasta.
http://www.bhphotovideo.com/c/product/8 ... e_2TB.html
M: Time Capsule 2T
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
M: Time Capsule 2T
Viesti Kirjoittaja lsippu »
Viimeksi muokannut Anghorn, 13.11.2014 klo 21.10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: M. -> M:
Syy: M. -> M:
-
Re: M. Time Capsule 2T
Viesti Kirjoittaja jt.syrja »
Voithan myös hommata 3G-reitittimen, joka jakaa sekä nettiyhteyden, että lähiverkon laitteillesi. Sen perään voit liittää verkkolevyt, tulostimet, appletv:t ynnämuut ja toimii kuten "kiinteä" yhteys sillä erolla, että on usein adsl yhteyksiä nopeampi 

-
Höpöhöpö. Mun mobiililiittymä on Sonyn puhelimessa Saunalahden 4G, joka toimii tässä tukiaseman vieressä jatkuvasti lähes 50 megan nopeudella pekkällä hotspot-jaolla. Millä minä sitten soittelisin jos tuota simmiä pitäisi puhelimesta jatkuvasti vaihdella johonkin typerään mokkula-aparaattiin? Eli ostatko sen, vai et?jt.syrja kirjoitti:Voithan myös hommata 3G-reitittimen, joka jakaa sekä nettiyhteyden, että lähiverkon laitteillesi. Sen perään voit liittää verkkolevyt, tulostimet, appletv:t ynnämuut ja toimii kuten "kiinteä" yhteys sillä erolla, että on usein adsl yhteyksiä nopeampi
Lisään vielä että tänne ei saa yli 5 megan kiinteää liittymää, joten ei tarvitse sitä seuraavaksi tyrkyttää.
-
Viesti Kirjoittaja jt.syrja »
Itse ainakin reissussa käytän nettiä iphonen yhteyspisteellä usb:n yli ja yhtä aikaa olen yhteydessä airport expressiin, jonka perässä kaiuttimet..
Eli macbookin verkkoasetuksissa vetää iphonen usb yhteyden ylimmäksi, jolloin kone tajuaa käyttää sitä ensisijaisesti internetyhteytenä ja toissijaisesti roikkuu yhtä aikaa netittömässä wifissä.
En kyllä tiedä onnistuuko sama muiden puhelimien yhteyspisteiden kanssa?
Eli macbookin verkkoasetuksissa vetää iphonen usb yhteyden ylimmäksi, jolloin kone tajuaa käyttää sitä ensisijaisesti internetyhteytenä ja toissijaisesti roikkuu yhtä aikaa netittömässä wifissä.
Viimeksi muokannut jt.syrja, 13.11.2014 klo 21.08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Ei se vain noin toimi, kun menee nettiin niin TimeCapsule keskeyttää kopioinnin, koska TimeCapsulessa on eri verkko kuin nettiyhteydellä.jt.syrja kirjoitti:Itse ainakin reissussa käytän nettiä iphonen yhteyspisteellä usb:n yli ja yhtä aikaa olen yhteydessä airport expressiin, jonka perässä kaiuttimet..
Mutta mieluummin tarjouksia tähän ketjuun, kuin jonnenjoutavia lörinöitä joistain toisista kokoonpanoista mistä tässä on kyse.
-
Re: M: Time Capsule 2T
Viesti Kirjoittaja homenamsi »
Kulkeutuisiko tuo Helsinkiin lähiaikoina/-viikkoina - pyyntihintaan?
-
Ensi viikolla olisi tarkoitus tulla maalikylille. Laita yv niin otan yhteyttä kun olen liikenteessä.homenamsi kirjoitti:Kulkeutuisiko tuo Helsinkiin lähiaikoina/-viikkoina - pyyntihintaan?
-
Viesti Kirjoittaja homenamsi »
yv lähetetty.lsippu kirjoitti:Ensi viikolla olisi tarkoitus tulla maalikylille. Laita yv niin otan yhteyttä kun olen liikenteessä.homenamsi kirjoitti:Kulkeutuisiko tuo Helsinkiin lähiaikoina/-viikkoina - pyyntihintaan?
-
9 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka