Ei mulla iPad 3:ssa iOS8.1 töki eikä softat kaatuile. Olen pahoillani, jos se lisää teidän tuskaa.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Alter-ego »
Sherukka kirjoitti:Uskaltaako vieläkään päivittää 4S:ää?
Viesti Kirjoittaja eeroj »
On. Ei kannata vielä päivittää. Seiskalla 4S toimii paljooon jouhevammin. Harmi, kun en enää pääse peruuttamaan.Alter-ego kirjoitti:Sherukka kirjoitti:Uskaltaako vieläkään päivittää 4S:ää?
Samaa tiedustelen minäkin. Onko palstalla näin vanhan iphonen omistajia jotka olis ladanneet 8,1? Toimiiko miten asennuksen jälkeen?
Viesti Kirjoittaja Sarkka0666 »
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja Pippin »
Missä onkaan kerrottu, että iOS 8 ei toimisi ongelmitta laitteissa jossa on giga keskusmuistia? Onko joku valittanut iPad 3:sta? Tai iPhone 5:stä? Ongelma koskee drastisesti laitteita jossa sitä muistia on puolet vähemmän. Eli esim. iPad 2:ta.MacFinn kirjoitti:Mullon Favopticin lasit, nää toimii ihan hyvin ja oli halvat.Ei mulla iPad 3:ssa iOS8.1 töki eikä softat kaatuile. Olen pahoillani, jos se lisää teidän tuskaa.
Viesti Kirjoittaja avei »
Viesti Kirjoittaja Jesukka »
Viesti Kirjoittaja pasihil »
Viesti Kirjoittaja Appletyyppi123 »
Viesti Kirjoittaja jee408 »
Viesti Kirjoittaja Laza »
No niin, kiitoksia, hyvä tietää. Selasin 7 sivua sonnanjauhantaa macrumorsin palstalla ja koitin löytää vastaavaa tietoa, mutta eihän siellä ollut mitään älyllistä keskustelua. Nyt pitää heti ladata tuo omiin laitteisiin, josko vihdoin saisi tämän usean kuukauden wifi-käyttökatkon korjattua (eivät vieläkään näemmä tunnusta ongelmaa, ei ainakaan release noteissa ole mitään mainintaa wifistä)jee408 kirjoitti:Täällä Iphone 5s nopeutui huomattavasti ja Wifi ei enää katkea/ole hidas. Tämä siis ladattuani ios 8.1.1.
Viesti Kirjoittaja jee408 »
Viesti Kirjoittaja matsalo »
Viesti Kirjoittaja Sendaa »
Ei pystymatsalo kirjoitti:Pystyykö 8.1 päivityksen myötä padilla lähettämään/vastaanottamaan tekstiviestejä käyttäen padin matkapuhelinliittymää?
Viesti Kirjoittaja tonyyqi »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”