![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ikäsi
Sana on (melkein) vapaa.
-
Re: Ikäsi
Viesti Kirjoittaja Sarcca »
Olen aina kuvitellut olevani nainen parhaassa iässä "juuri nyt", ja sitä olen taas tänäkin vuonna. Oikea ikä on jo 41 ja henkinenkin on jo noussut 26:sta 29:ään
Olen siirtynyt Macceihin vasta tänä vuonna, ja kotona hyrrää yhä Win98 terapiakoneena. Terapiaa tarvitaan aina sen jälkeen, kun on tehnyt pari yötä töissä macilla hommia ja on valmis kantamaan koneet roskiin (rahaa ja tehoja on kumpaakin aina liian vähän). Mutta kotona ei tarvitse muuta kuin avata PC ja arvata, mikä varoitus tänään iskee vai avautuuko kone ollenkaan ja jopa tuntuu taas imacci hyvältä!
Olen siirtynyt Macceihin vasta tänä vuonna, ja kotona hyrrää yhä Win98 terapiakoneena. Terapiaa tarvitaan aina sen jälkeen, kun on tehnyt pari yötä töissä macilla hommia ja on valmis kantamaan koneet roskiin (rahaa ja tehoja on kumpaakin aina liian vähän). Mutta kotona ei tarvitse muuta kuin avata PC ja arvata, mikä varoitus tänään iskee vai avautuuko kone ollenkaan ja jopa tuntuu taas imacci hyvältä!
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Njoo, 31 alkaa lähestyä muttei ole vielä lähellä. Ensimmäinen oire teinivuosista irtiottoon on havaittu, eli käsien iho on selvästi ylittänyt sen rajan jossa alamäki alkaa. Pelottava havainto tällaiselta kakaralta. Jostain muistan lukeneeni että 30 paikkeilla vasta solut alkaa vanhenemaan. Siltä vaikuttaa. Aika hyvä suoritus kumminkin, että tähänkin asti on tullut hengissä selvittyä.
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja Reckless »
Eh eh.
Henkinen ikäni oli muistaakseni 24, mutta todellisen ikäni saatte arvioida postauksistani.
Henkinen ikäni oli muistaakseni 24, mutta todellisen ikäni saatte arvioida postauksistani.
Ihmisellä on kaksi kättä työntekoa varten, ja kaksi jalkaa, jotta voi lähteä kävelemään kun työ ei kiinnosta.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Täällähän on vanhaa sakkia.
Itse täytin juuri 14, mutta henkineni on yhden mikälieolitestinnimi mukaan 32.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
-
Viesti Kirjoittaja MacAntti »
Toi on hauska toi "henkinen ikä". Tarkoittaakohan se sitä, minkä ikäinen vastaaja haluaisi olla? Kaikilla junioreilla "henkinen ikä" tuntuu olevan paljon oikeata ikää suurempi. Meillä senioreilla se varmaan olisi päinvastoin... ![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Tuurihaukka »
Jospa toi henkinen ikä on jotenkin yhteydessä omaan käyttäytymiseen eri tilanteissa. Joskus se saattaa olla ihan normaalia käyttäytymistä. Esim. mulla ei koskaan oo ollut tapana tehdä sellasia asioita, mitä "normaalit" 17-vuotiaat tekee.MacAntti kirjoitti:Toi on hauska toi "henkinen ikä". Tarkoittaakohan se sitä, minkä ikäinen vastaaja haluaisi olla? Kaikilla junioreilla "henkinen ikä" tuntuu olevan paljon oikeata ikää suurempi. Meillä senioreilla se varmaan olisi päinvastoin...
Monet onkin varmaan huomannu mun kirjoitustyylin. Mua jostain syystä häiritsee jonkin verran se, että tekstissä on kirjoitusvirheitä. (paitsi puhekieltä käytettäessä)
Sen takia mä yritän kirjoittaa mahdollisimman virheetöntä, asiallista ja puolueetonta tekstiä. (sellaista "raporttityylistä", mitä vois lähettää vaikka jollekin tärkeälle henkilölle esim. työnantajalle tai koulun rehtorille)
Henkinen ikä saattaa myös vaihdella tilanteesta ja ympäristöstä riippuen (ehkä)
Edit: esim. ensin liikut 16v hullujen kanssa (henkinen ikä vaikka 17 sillon) ja sitten siirryt 80v fossiilien seuraan pitkäks ajaks, niin henkinen ikä muuttuu aika varmasti.
Jos otat, niin et aja. Ja jos ajat, niin ilman valoja ja jalkakäytävällä.
-
Viesti Kirjoittaja scratsin »
Varmaan nuorin tällä foorumilla,
14 vuotta olen![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
14 vuotta olen
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viimeksi muokannut scratsin, 17.3.2006 klo 21.11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mac Mini M1 2024 | MacBook Pro 2016
iPhone 13 mini | Apple Watch 41mm series 9 | AirPods Pro 2
iPhone 13 mini | Apple Watch 41mm series 9 | AirPods Pro 2
-
Viesti Kirjoittaja since86 »
Juu Läjälle terveisiä!![;)] Me oltiin joskus Läjän kanssa Oulun Adamissa ja joku tytsy tuli jutteleen ja kysy jossain kohtaa että minkäs ikäisiä te mahdatte olla johon Läjä et: 18! Mä vähä katoin et mitä kolomekymppisiähän me kohtapuolin ollaan, niin Läjä sano, et niin kauna ku tukka päässä pysyy niin kymmenenvuotta iästä pois[;)]vesku kirjoitti: Kattokaas muuten tänä iltana Kotikatsomosta Kahlekuningas (TV1 klo 21.20). Siinä pitäis näkyä torniolaista nuorisomuotia vm. 1978. Siellä meikäkin tuolloin vaikutti (ja vieläpä Terveiden Käsien roudarina...)
-
- Ylläpitäjä
-
-
-
-
-
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka