Mun Epson C82 levisi taas. Tämä oli nyt kolmas kerta, aina kesti vuoden ja melko tarkasti päivälleen hajosi.
Eli etsin uutta mustesuihkaria. Käyttö on melko pientä, lähinnä maileja ja muita dokumentteja tulostelen (käyttöikä tunnista kahteen viikkoon) ja väliin aina valokuvia.
Hintaluokka sais olla 50-100 euroa.
Olen katsastanut Epson D68, Canon Pixma iP1600, joitain HP malleja. Lexmarkilla ei oikein tunnu olevan.
Suositelkaa muistesuihkaria
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Suositelkaa muistesuihkaria
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
Outo hiljaisuus
Eikö täällä kellään tosiaan ole mitään mielipidettä nykyisistä mustesuihkareista?
No, taidan hakea uuden Epsonin, siinä on ainakin erilliset väripatruunat väreille.
No, taidan hakea uuden Epsonin, siinä on ainakin erilliset väripatruunat väreille.
-
Re: Outo hiljaisuus
Viesti Kirjoittaja iCook »
Vähän samaa tässä minäkin ihmettelen. Monitoimikonetta pyysin suosittelemaan ja yhden vastauksen olen saanut...MacFinn kirjoitti:Eikö täällä kellään tosiaan ole mitään mielipidettä nykyisistä mustesuihkareista?
Onko tuo muuten iso etu, että väripatruunat ovat erillisiä. Tuota olen tässä pähkäillyt monitoimikoneen kohdalla... Mitä mieltä muuten olet Epsonista? Ilmeisesti pidät, koska olet jo ties monetta hankkimassa.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
En mä nyt erityisesti pidä Epsonista, edellinen oli surkea. Kesti vuoden korjausten välillä.
Mutta toisaalta, töissä on yksi HP, sen väreistä en pidä, meidän logo on 25 % punaista 75 % keltaista ja HP tunkee tähän sinistä. Epson ei.
Mutta mulla ainakin kuluu eri värejä kovin epätasaisesti ja siksi haluan erilliset väripatruunat.
Canonin Pixma iP1600 mallia olen vähän miettinyt, mutta en vielä edes tiedä onko siinä erilliset värit vai ei.
Mutta toisaalta, töissä on yksi HP, sen väreistä en pidä, meidän logo on 25 % punaista 75 % keltaista ja HP tunkee tähän sinistä. Epson ei.
Mutta mulla ainakin kuluu eri värejä kovin epätasaisesti ja siksi haluan erilliset väripatruunat.
Canonin Pixma iP1600 mallia olen vähän miettinyt, mutta en vielä edes tiedä onko siinä erilliset värit vai ei.
-
Viesti Kirjoittaja ApplePower »
Tutulla on käytössään Canon PIXMA iP4200 tulostin jota hän on kehunut ->
http://www.canon.fi/For_Home/Product_Fi ... MA_iP4200/
On erillisvärit, CD/DVD levylle tulostus yms...
Tuolla 93 ekee ja rapiat nyt...http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=11586
Tuolla 93 ekee ja rapiat nyt...http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=11586
iPhone 14 Pro Max
-
Tuo hinta oli sen verran aggressiivinen, että menin ja ostin sen. Saa nähdä miten kauan tilaus kestää ja varsinkin, millainen tuo nyt sitten on.ApplePower kirjoitti:Tutulla on käytössään Canon PIXMA iP4200 tulostin jota hän on kehunut ->
-
Tuossa toi nyt on pöydällä. Keskiviikkona tilasin ja tänään tuli.
Ensivaikutelma oli vähän kehno, asennus-CD ei suostunut edes aukeamaan koneessa. Toisaalta, olisin vain katsonut, että mitä siellä on ja ladannut kuitenkin uusimmat ajurit Canonin sivuilta.
Samoin värikasettien asennus oli vähän työläänsorttinen, mutta kerrantehtynä eivät tuota enää vaikeuksia.
Ensimmäinen tuloste oli hyvä ja valokuvat erinomaisia. Saa vaan nähdä miten laite kestää ja mitä tulostus sitten oikeasti maksaa.
Ensivaikutelma oli vähän kehno, asennus-CD ei suostunut edes aukeamaan koneessa. Toisaalta, olisin vain katsonut, että mitä siellä on ja ladannut kuitenkin uusimmat ajurit Canonin sivuilta.
Samoin värikasettien asennus oli vähän työläänsorttinen, mutta kerrantehtynä eivät tuota enää vaikeuksia.
Ensimmäinen tuloste oli hyvä ja valokuvat erinomaisia. Saa vaan nähdä miten laite kestää ja mitä tulostus sitten oikeasti maksaa.
-
Viesti Kirjoittaja iCook »
Minä kävin hakemassa Epsonin Stylus DX4850 Monitoimivärpyttimen. Hyvin pelaa. CD:tä en käyttänytkään asemassa vaan latailin kaikki suoraan Epsonin sivuilta. Hetken testailtuani voin sanoa, että huomattavasti mukavampi käyttää kuin aikaisempi HP ja valokuvat tulostuvat hienosti.
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka