Ja toiseksi, sen 12h siirtämisen aikana oli kerennyt siirtää 50Gb "muuta" joita en löydä mistään ja en tiedä miten saan ne pois..
Apu kelpaisi..
Viesti Kirjoittaja dirty »
Viesti Kirjoittaja Jasca »
Viesti Kirjoittaja dirty »
Kiitos, tätä en onneksi tuossa kertonut että olen jo kokeillut.Jasca kirjoitti:Applen oman ohjeen Siirtymisapurin käyttöön löydät täältä:
http://support.apple.com/fi-fi/HT5872
Viesti Kirjoittaja atheos »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Olen jo nähny painajaisia -osin johtuvat lääkityksestä- jos/kun mun iMAc early 2008 sippaa ja pitää kaikki siirtää uuteen macciin, jonka hankin kyllä. TM siksi käytössä- mutt aapua löytyy varmaan silloinkin..dirty kirjoitti:Noniin hommasin airin tilalle uuden pron ja nyt pitäisi saada tuo 100Gb tavaraa uuteen macciin. Ongelmana ei ole nuo ohjelmat vaan kuvat, jos siirrän kuvat vaan siirtämällä iphotosta tikulle niin se siirtää ne kaikki yhteen tapahtumaan uudessa iphotossa, kun nimenomaan haluan kaikki 6k kuvaa niin että ne on tapahtumien perusteella tuolla.Ja toiseksi yritin siirtoapurin kautta tehdä siirtoa mutta arvioi ajaksi 60h niin katkaisin virran koneesta 12h jälkeen kun tarvitsin tehdä töitä sillä.. Eli miten saan kuvat viisaasti siirrettyä ilman että ostan 30e thunderbolt johtoa väliin.
Ja toiseksi, sen 12h siirtämisen aikana oli kerennyt siirtää 50Gb "muuta" joita en löydä mistään ja en tiedä miten saan ne pois..
Apu kelpaisi..
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”