Mulla PowerBook G4 15".
Löytyykö em. tietokoneelle telinettä (ja mistä?), jota voisi pitää sylissä (ja joskus myös pöydällä)?
Ongelma on se, että kone kuumenee pohjasta sen verran, että ei ole kiva tehdä töitä koneella, kun reidet alkaa hikoilla
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
mun syliteline on yksinkertaisuudessaan siinä, että pätkäsin lastulevystä iBookin kokoisen kappaleen. tuli halvaksi, kun autotallista löytyi pala levyä ja saha.
Kakku kirjoitti:Mulla PowerBook G4 15".
Löytyykö em. tietokoneelle telinettä (ja mistä?), jota voisi pitää sylissä (ja joskus myös pöydällä)?
Ongelma on se, että kone kuumenee pohjasta sen verran, että ei ole kiva tehdä töitä koneella, kun reidet alkaa hikoilla
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Pöh..kyllä se on kiva ku lämmittelee syliä hyvin +60c:nä
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
Ranteille ja hartioille ois ergonomisesti parasta, jos kannettava on mahdollisimman litteänä reisillä. Minusta paras temppu on ostaa pari kolme sellaista rautalangasta tehtyä pannunalusta jostain halpistavaraliikkeestä ja sitoa ne toisiinsa vierekkäin matoksi. Päälle sitten "pistemäisesti" putki-/roudariteippiä useampaan kohtaan korokkeiksi, ettei kannettava naarmuunnu pohjasta. Vapaasti hengittävä ja halpa ratkaisu.
Itte tein pleksistä syli alustan. Taitoin molemmista päistä ja laitoin pehmusteiks lovetut harjan varren pätkät. Ihan hyvin toimii vaikka takaa jäi vähä liian korkeeks, mutta sekin hoituu sirkkelillä kun seuraavan kerran käyn kotona. Hinnaks tuli 5€.
iLapia on tullut käytettyä vuoden verran eikä ilman voisi olla. Se on eniten pöytäkäytössä ilman sitä etupehmustetta. Toimii kuin junan vessa. Hinta oli suolainen, mutta parempaa en ole löytänyt. Hommasin arktis.de:stä.
itse itselleni vastaten, ihan mainio peli tämä bilteman tellinki. Hinta oli huikeat 4,5€.
Toimii myös sylissä. Pyörivä jalusta on kätevä pöydällä. Eihän tämä nyt samalla tavalla laatua ja tyylikkyytä uhku kuin nuo edellä mainitut, mutta kuten sanottua ajaa asiansa.