Tosi ärsyttävää ja mä en tajua noita ohjeita ollenkaan. Kun löysin nuo FO systeemit niin ne ei aukea vaan firefox vastaa ettei tajua millä ne avataan. Korjaakohan tät kukaan tuolta AA:n puolesta vai ollaanko me applelaiset ihan oman onnemme nojassa?
Kiitos! Nyt toimii mutta toi on tosi syvältä
Hirveä homma etsiä sopivia servoja ja ottaa numeroita ylös, ahterista! Luulisi että joku hoitaisi hommaa AA:lla!?
Otit servun ip:n ylös, käynnistit pelin... mitäs sitten? En löytänyt mahdollisuutta laittaa ip-osoitetta ja yhdistää siihen...
Olen vissiin sokea, mutta kun ei vaan löydy...
Joo, eli ensin siis mulla on se ip mihin haluan tiedossa. Sitten käynnistän pelin. Klikkaan deployment eli se mistä kaikki servut ennen löytyi. Sitten klikkaan "server name" hiiren oikealla painikkeella ja aukeaa pikkuvalikko "open ja new ip tai jotain ja valitsen sen "syötä ip" ja sitten kirjoitan sen ip:n aukeavaan ikkunaan.
Äsken kokeilin päästä sisään servereille niin parissa vähän takkusi sisäänkirjautuminen. Yhdellä se päivitti Bunkbusteria pariminuuttia kun yleensä se menee ihan hetkessä. Mutta niin homma toimii kuitenkin.
taidettiin äsken pelata samalla serverillä. Sä olit enrjo88 vai mitä? Ainakin välillä heitit jotain suomeksi. Siitä arvasin.
Mulla siis välillä kummasti takkusi se homma. En opäässyt välttämättä kävelemään huoneen toiseen päähän!! Luulisin että serveristä johtuisi vaikka ei tämä mikään pelikone olekaan tämä mini.
Mullakin muuten pätki ihmeellisesti. Ping näytti kokoajan n. 50! Saattaa johtua siitä että kone ei ole mikään paras mahdollinen.
Saa nährä miten core duolla pyörii AA
Kiva kuulla sitten tosiaan miten se coreduo pyörittää sitä peliä. Mutta ei mulla aina tuolla lailla jumita, eli kyllä se on siitä serveristä. Mulla on 8megaa/1megaa laajakaistan nopeus että kyllä sen pitäisi riittää.
Täällä 5/5 VDSL, ja kyllä se vähän nykii. En ole edes pelannut vielä tällä suihkukoneella tuota. Jos olisi vaikka joku suomalainen servu, voisi kokeilla miten sujuu tällä rakkineella.
Ja yhteys ei saisi pätkiä jotta saisi jonkun kuvan miten pyörii tuo AA...
Taitaa olla niin että urban assault on liian kova pala mun minin näyttikselle, taitaa olla vain 64mb. Ei vaan ehdi mukaan kun kuva etenee hyppäyksittäin ja vastustaja on ampunut sut kauan ennen kuin saan edes tähdättyä. Kokeilin huvikseni tyhjällä serverillä missä ei siis ollut muita pelaajia ja kaikki toimi huomattavasti nopeammin. Se silta kartta toimii huomattavasti paremmin. Siinä on paljon pienemmät ympyrät ja kartta.
Sain eilen 20`Philips näytön. IHANA! Suuri ero kun vaihtaa 17`putkesta 20`lcd:hen.