Intel-Mac buuttaa Windowsiin NYT!
-
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mites... onko sulla tuo iMac toiminu normaalisti. Eli onko ollut niitä lastentauteja?
Oon itse aikeissa hankkia tuon, mutta kun...
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Juu, mutta tuo ei ole se kaikkein legitiimein tapa hoitaa hommaa. Jos laddaa pelkän winxponmac -hackin, ja iskee itse ostamansa XP:n koneeseen, toimii lain kirjaimen mukaan. Jokainen tyylillään.titityyana kirjoitti:No onhan tuo jo puolen vuorokautta ollut koko hackattu XP jaossa... Eli ~700megan image.
Minulla ei ole ollut mitään häikkää. Näytössä ei kuolleita pikseleitä, valo jakautuu upean tasaisesti ja on pirun kirkas. Hiiri & näppis toimii, vaikka kuinka iskisi konetta uneen ja näytönohjaimessa ei ole ollut ongelmaa. Kaikki tämän mallin tyyppiviat on tullut siis vältettyä ja olen koneeseen älyttömän tyytyväinen. Mutta ei sitä ikinä tiedä, millaisen sieltä saa. Siksi ostin hyvältä jälleenmyyjältä, saa nopeasti huoltoon ilman turhaa vänkäystä jos ongelmia ilmenee.Erño kirjoitti:Mites... onko sulla tuo iMac toiminu normaalisti. Eli onko ollut niitä lastentauteja?
-
Viesti Kirjoittaja A.J. »
Itseasiassa msoftin lisenssi on tässä suhteessa ymmärtääkseni sen verran reilu, että jos omistat xp-lisenssin (se hologrammitarra) niin saat latailla xp.tä netistä ihan mielesi mukaan jos sen onnistut löytämään. Softan kehittäjät käyttävät kuulemma tätä hyväkseen. Eli lain kirjain ei kai rikkoudu, hengestä en sitten tiedä 8)joonahe kirjoitti:Juu, mutta tuo ei ole se kaikkein legitiimein tapa hoitaa hommaa. Jos laddaa pelkän winxponmac -hackin, ja iskee itse ostamansa XP:n koneeseen, toimii lain kirjaimen mukaan. Jokainen tyylillään.titityyana kirjoitti:No onhan tuo jo puolen vuorokautta ollut koko hackattu XP jaossa... Eli ~700megan image.
edit. Ja ei se tietenkään tarkoita että windowsin levittäminen, varsinkaan modatun, olisi erityisen laillista, mutta lataaminen ei käsittääkseni ole edes uuden lain aikana väärin. (Jos siis omistaa sen xp:n jo ennestään!)
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Minulla ei ole ollut mitään häikkää. Näytössä ei kuolleita pikseleitä, valo jakautuu upean tasaisesti ja on pirun kirkas. Hiiri & näppis toimii, vaikka kuinka iskisi konetta uneen ja näytönohjaimessa ei ole ollut ongelmaa. Kaikki tämän mallin tyyppiviat on tullut siis vältettyä ja olen koneeseen älyttömän tyytyväinen. Mutta ei sitä ikinä tiedä, millaisen sieltä saa. Siksi ostin hyvältä jälleenmyyjältä, saa nopeasti huoltoon ilman turhaa vänkäystä jos ongelmia ilmenee.[/quote]Erño kirjoitti:t;]Mites... onko sulla tuo iMac toiminu normaalisti. Eli onko ollut niitä lastentauteja?
Hyvä kuulla! Eli taidan iittekki ostaa jälleenmyyjältä kun aika koittaa..
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Lupasivat zipata pakettiin ajurit, kun saadaan kasaan kunnolla toimiva kokonaisuus. Aah, kohta pääsee ajamaan Windowsia uudessa iMacissa!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
edit. Jos kiinnostaa seurata kehitystä, macrumorsissa on selkeä, päivittyvä sivu aiheesta.
http://guides.macrumors.com/Booting_Win ... _Intel_Mac
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Näin on. Tällaiseen käyttöön (ja moneen muuhunkin) pitää olla VMware (tai vastaavat tiedot).NOx kirjoitti:Ei ole mielekästä boottailla konetta pitkin päivää tarpeen vaatiessa. Työtä ei voi kuin harvoin rytmittää käyttöjärjestelmän ja omien mielihalujen mukaan. Kun on justiinsa bootannut OS X:ään ja joku ryntää ovesta että katsotko sen tilauksen...ja taas bootti.
Miten niiden imutustenkin käy, kun buuttaillaan...!

Tästä huolimatta Winkkari-buuttaus on kivenkova juttu. Tosin mulla oli yksi sellainen ennestäänkin, joten tää olisi nyt toinen.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Minä yhdyn tässä ehdottomasti Repeen. Mikäli tuollainen VMware tyyppinen ratkaisu löytyy, niin luulisin, että w2k tulisi itsellekin asenneltua, sille kun kerran lisenssikin löytyy. Kyllä sille aina jotain käyttöä kuitenkin keksii, jos ei muuta niin vaikkapa www-sivujen testausta heikäläisten selaimilla.Repe Ruutikallo kirjoitti:Näin on. Tällaiseen käyttöön (ja moneen muuhunkin) pitää olla VMware (tai vastaavat tiedot).NOx kirjoitti:Ei ole mielekästä boottailla konetta pitkin päivää tarpeen vaatiessa. Työtä ei voi kuin harvoin rytmittää käyttöjärjestelmän ja omien mielihalujen mukaan. Kun on justiinsa bootannut OS X:ään ja joku ryntää ovesta että katsotko sen tilauksen...ja taas bootti.
EDIT: Piti tuosta buuttaamisesta tosiaan vielä se sanoa, että siinä on kyllä ihan liikaa vaivaa minun mielestä. Ellei sitten tosiaan aio sitä äkspeetä koko aikaa siinä ajella.
-
Muista että vain tässä, "senkin köriläs" (Homer Simpsonin äänellä).TheKraken kirjoitti:Minä yhdyn tässä ehdottomasti Repeen.
(Please check your mailbox.)
Ja sitten asiaan.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
---
-
Viesti Kirjoittaja Epe »
Eikös Jobs vielä pari viikkoa sitten uhonnut ettei xp tule olemaan macin raudassa?`tai ainakin jostain luin että rauta ei ole samaa intel pohjaa..
Onko kukaan foorumilainen ehtinyt asentaa homeista xp:tä, macbookkiinsa? ei taida vielä monella edes olla koko macbookkia mutta heti pitäs saada xp:llä.. voikohan kohta apple storesta mb:n ostaessakin valita käyttiksen..
-
Minä olen kyllä missannut ihan täysin tuollaiset uhoamiset. Päinvastoin. Silloin kun intelit julkaistiin, oli muistaakseni Applen mielipide aiheeseen: "Ei yritetä asiaa mitenkään estää".Epe kirjoitti: Eikös Jobs vielä pari viikkoa sitten uhonnut ettei xp tule olemaan macin raudassa?`tai ainakin jostain luin että rauta ei ole samaa intel pohjaa..
-
Ei muuten kellään tamperelaisella (tai lähes) olis lainata varmuuskopiointia varten InteliMacin asennusromppuja?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Tiedän, "se hukkaa nekin". Lupaan etten...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Not yet. We haven't found a video driver that works yet, however it is fully possible for it to work, as once the system is booted everything is run through Windows, not the custom EFI loader. Once we find one, you'll be pleased, especially with the MacBook, as it has an extremely advanced GPU, supporting such things as HDR and 4x Anti-aliasing, along with a host of other features. You'll be the coolest dude at the LAN party."
-
-
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Joku hassun hauska heppu iskenyt sivuille? Tai sitten kuvittelit koko homman?Repe Ruutikallo kirjoitti:Hassua. Kävin äsken sivulla [url]http://w%20iki.onmac.net/index.php/Main_Page[/url], ja siellä luki että SUCK COCK YOU MAC WHORES eikä juuri muuta. Muutaman sekunnin päästä kyseinen lemmenviesti oli jo korvaantunut sivun normaalilla annilla.
-
Se on noita wiki-järjestelmien hienouksia. User generated content on tasan yhtä fiksu joissain asioissa, kuin sen idiootein linkki.Repe Ruutikallo kirjoitti:Hassua. Kävin äsken sivulla http://wiki.onmac.net/index.php/Main_Page, ja siellä luki että SUCK COCK YOU MAC WHORES eikä juuri muuta. Muutaman sekunnin päästä kyseinen lemmenviesti oli jo korvaantunut sivun normaalilla annilla.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Näinhän asia taitaa olla. Se vielä puuttuisi, että eduskunta olisi tasan yhtä fiksu kuin sen idiootein linkki T. Halme. (Jonkun mielestä voi ollakin.)TheKraken kirjoitti:Se on noita wiki-järjestelmien hienouksia. User generated content on tasan yhtä fiksu joissain asioissa, kuin sen idiootein linkki.
OT: Jos eduskunnan pitää olla kansa pienoiskoossa, sinne tarvitaan Halmeen lisäksi vielä ainakin M. Nykänen jotta kuva täsmäisi.
Ja sitten takaisin asiaan.
–––
-
Eli alustavat (ja valitettavan hitaat) videoajurit on ilmeisesti saatu toimimaan. HL2 pyörii.
-
-
-
-
-
Gates on tähänkin saakka myynyt kohtalaisia läjiä Windowseja Virtual PC:n mukana Maceihin. Pian hän saattaa myydä niitä enemmän. Itte en tosin ajatellut ostaa...Erño kirjoitti:Hah. Veikkaan ettei Gates tykkää tästä ollenkaan

-
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka