hatey kirjoitti:Siivostelin ja järjestelin vähän paikkoja, kun joku on sotkenut täällä.![]()
Nyt pitää vielä pynttää itseni kuosiin.
Eikun toimeksi. []
Muokkasin vähän sinulle sopivaksi

Viesti Kirjoittaja jakovski »
hatey kirjoitti:Siivostelin ja järjestelin vähän paikkoja, kun joku on sotkenut täällä.![]()
Nyt pitää vielä pynttää itseni kuosiin.
Eikun toimeksi. []
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja jepsfrost »
Tuohan on vielä sitä kolmanneksi helpointa aikaa. Sitte se meno vasta alkaa kun ne rupeaa käveleen, kaikki tavarat on nostettava metrin korkeuteen. Toiseksi helpoin aika alkaa kun he lähtevät kouluun. Ja helpoin aika alkaa kun he muuttavat kotoavinouma kirjoitti:Olin tutustumassa kaverin 1kk vanhaan pentuun. Kaksi tuntia ja olin aivan poikki. Onneksi ei ole omia...
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
HAH! Tuo nyt mitään ole. Arvaa, mitä on seuran pitäminen vireälle, mutta alkavasta muistihäiriöstä kärsivälle vanhukselle parin tunnin ajan?vinouma kirjoitti:Olin tutustumassa kaverin 1kk vanhaan pentuun. Kaksi tuntia ja olin aivan poikki. Onneksi ei ole omia...
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Huh. Toivotaan että en!jepsfrost kirjoitti:Ja luulempa että melko varmasti myös itse olet vielä samassa tilanteessa...
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Itse en voi sietää noita sinappikoneita. Ovat äänekkäitä ja haisevat. Koira tai kissa on mukavempi samassa tilassa. Minua oikein ärsyttää kun jotkut alkaa esittelemään niitä lasten kuvia tai millainen sonta on pottaan tullut. Tuollainen pitää oikein ikuistaa kamerallla. Kyllä. Noitakin äitejä on. Noh... Kaksplus tai vauva palsta saa vapaasti lainata tätä osiota. Lapsista vapaa kaupunki olisi minun mieleen. Ei meteliä eikä haisua.vinouma kirjoitti:Olin tutustumassa kaverin 1kk vanhaan pentuun. Kaksi tuntia ja olin aivan poikki. Onneksi ei ole omia...
Isi... Lainaa tonni. Takaa mun laina. Lainaa sun autoa. Se siitä helppoudesta. Toivottavasti ei ikinä tarvitse lasten kanssa olla enemmän tekemisissä. Ennemmin HIV kuin isyys.jepsfrost kirjoitti:Ja helpoin aika alkaa kun he muuttavat kotoa
Tonni vetoa, ettet käy painamassa pirihoroa, jolla tiedät että on HIV ja että tiedät 100% tarkkuudella saavasi sen.M.P.T kirjoitti:Tänään tehtyä. Ennemmin HIV kuin isyys.
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Viesti Kirjoittaja Kauppalopo »
Molemmissa asioissa isot ihmiset ovat vielä pahempia.hatey kirjoitti:Se on kyllä totta, että pienoisihmisistä lähtee yllättävän paljon pahaa ääntä. Lisäksi niiden suusta valuu kaikenlaista epämiellyttävää.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Minua taas ärsyttää kun toiset eivät osaa ymmärtää sitä, että kaikki ei tahdo niiden kersojen kanssa olla tekemisissä. Miksi vihata mitään? Eikös vihaaminen ole aina huono juttu? Minua ärsyttää jo leikkimisestä syntyvä ääni. Moni lapsiperhe vain saa syyttää itseään, jos kaikki ei muksuista tykkää. Lapsivapaat lennot on ihana keksintö kuten lapsivapaat hotellit. Olisipa Suomessa vielä lapsivapaat kaupat olemassa. Ikävä kyllä Seksivälinekaupassa ruokatarjonta on heikko ja yleensä rajoittuu pastaan, suklaaseen ja muutamiin hedelmäkarkkeihin. Mistäkö tiedän? Minulle ei ole ongelmaa vierailla noissakaan paikoissa.Kauppalopo kirjoitti:Pidän käsittämättömänä sitä vihamielisyyttä, jota jotkut kokevat lapsia kohtaan. ei lapsista tarvitse tykätä, mutta onko niitä vihattava
Voi olla, etten käy panemassa kun ei ole tarve. Itse en lapsia tahdo ja kummiksikaan en rupea vaikka monesti kysytään. Lapsenvahdiksikaan ei rupea. Toisaalta kuolema houkuttelee enemmän kuin lapsi. Toisaalta, jos vahinko kävisi niin lapsi tulisi sairastumaan jo nyt samaan kuin minä suurella todennäköisyydellä. Eli kyllä se HIV on parempi vaihtoehto. Tiedä sitten tappaisiko se nopeammin kuin nykyinen etenevä sairaus. Vertaus oli kyllä huono. Sanotaan vaikka, että myyn taloni ja lahjoitan rahat vegaaniliitolle ennemmin kuin rupean isäksi.jakovski kirjoitti:Tonni vetoa, ettet käy painamassa pirihoroa, jolla tiedät että on HIV ja että tiedät 100% tarkkuudella saavasi sen.Joten totean sanasi p*skapuheeksi.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Samaa mieltäthoug kirjoitti:No ompas taas puheet, mutta ehkä se on myös hyvä ettei kaikkien geenit jatka tällä planeetalla.
thoug kirjoitti:No ompas taas puheet, mutta ehkä se on myös hyvä ettei kaikkien geenit jatka tällä planeetalla.
Paremmat kuin teillä yhteensä, mutta toivotaan ettei jatku teidänkäänJussi68 kirjoitti:Samaa mieltä
Eikä pelkästään suusta. Jotkut sanoo, että ne on suloisia, mutta itse en näe niissä mitään suloisuutta.hatey kirjoitti:Se on kyllä totta, että pienoisihmisistä lähtee yllättävän paljon pahaa ääntä. Lisäksi niiden suusta valuu kaikenlaista epämiellyttävää.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja kuriton »