![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Itse ihmettelen tätä mielensäpahoittajien määrää kun foorumin ulkonäkö muuttuu.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Sillä on toinenkin sana ja se on sarkasmi. Molemmat tarkoittavat ihan samaa asiaa. Ennen internettiä tuota ei esiintynyt niin paljoa.Noksu kirjoitti:Haistan piilo vittuilua.
Kaupoissakin on muutoksia ja ne on miltei aina suunta huonompaan. Ilman muutosta ei tule kehitystä, mutta ikävä kyllä muutos on harvoin suunta parempaan. Itseäni harmittaa kun kaikki tehdään tablettien näkökulmasta. Minullakin on 21,5 näyttö iMac:issa ja tyhjää tilaa on molemmissa puolissa kahvipaketin verran. Muorpakettikin muuttui ja mielestäni kehnompaan suuntaan. Jopa suomi24 muutokset on olleet floppeja.Erño kirjoitti:Saa muuttua, kunhan ei muutu huonompaan suuntaan, niin kuin tämän viimeisimmän kanssa kävi. Tämä nykyinen ottaa kovasti silmille ja foorumin lukeminen kiinnostaa entistäkin vähemmän.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Nykyäjan "muotivaatteet" ei mahdu päälle, koska vaatteet suunnitellaan läskeille ja tikku-ukoille. Toki itsekin olen melkoinen tikku-ukko, mutta olkapäissä ja hartioissa on sen verran muotoa, että laihojen poikien paidat jäävät heti hihoista lyhyiksi ja repeävät helposti olkapäistä ja selästä. Yksi lempipaidoistani onkin arviolta 30 vuotta vanha Jackson's Guitars -collegepaita.M.P.T kirjoitti:...
Miesten muotikin on järkyttävää. Mallimiehetkin rumenee vuosi vuodelta. Ei niitä voi enää miehiksi sanoa. Miehen mallikin on järkyttävä. Nykyiset farkutkin on täysin sopimattomat. Nykyisellä ihmisellä pitäisi olla sormet kuin suolatikut ja kalleudet kuin da Capo patukka. Kädet kuin pakkasen raiskaamat narut.
Meille tulee Erno hyvä kovat ajat eteen. Veikkaan, että sinunkaan kätöset eivät ole mitkään pienet. Ei minukaan lapiot ole, mutta sormet on paksumman mitä duopiolin myymät makkarat.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Mulla oli yhteensä viisi.arisel kirjoitti:Mikähän mahtaa olla ennätysmäärä hompputunnuksia samalla jäsenellä?![]()
Siis bannattujen tai porttikiellossa olevien "rinnakkaistunnuksia"?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja jakovski »
, niin voin sanoa että mistään ei löydy tietoa, kuin ameriikan kielellä ameriikkalaisista tuotteista, jotka vievät hienon metallipölyn pois, joka tukkii keraamisen puikon pinnan ja "lasittaa" sen.kuinka putsaan keraamisen teroituspuikon?
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Tammermaticin pesukoneeseen ei tuollainen laitteisto mahdu millä ajellaan. Kyse ei ole siis minun Joystick vaan laitteiston. Toisaalta koneessani ei ole suihkua. Kun joutuu rassailemaan välill ties mitä ja kantelemaan osia niin hiki tulee.tosikko kirjoitti:^^ Eikö ne "Joystick hommelit" voi hoitaa suihkussa, niin ei pääse hiki niin pahasti yllättämään?
Jos se tuo reiättömät hampaat loppuelämäksi niin olen valmis uhraamaan ne hyvätkin.Erño kirjoitti:Entä jos tappaa suusta ne hyvätkin paksteerit?
Viesti Kirjoittaja Baggot »
Homman juju on hyvien ja pahojen bakteerien %-suhde, bakteereja suussa on aina ja ikuisesti (toki dynamiitilla lähtee lopullisesti...).M.P.T kirjoitti:Jos se tuo reiättömät hampaat loppuelämäksi niin olen valmis uhraamaan ne hyvätkin.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »