olen ostanut loppuvuodesta 2008 noin kaksi viikkoa käytettynä. Hienosti kone on kyllä palvellut, ja palvelee yhä.
Kaikki on toiminut pääsääntöisesti ongelmitta. Ainoat pienet ja käytännössä merkityksettömät ongelmat ovat liittyneet näyttöön, joka saattaa ehkä keskimäärin kerran parissa–kolmessa kuukaudessa olla pimeänä koneen käynnistyksen jälkeen tai lepotilasta herätettäessä. Samoissa tilanteissa näytöllä on ehkä pari kertaa vuodessa esiintynyt hieman eri sävyä olevia "pystyjuovia", tavallaan ikään kuin varjostuneita alueita. Kumpikin näistä ongelmista on kadonnut, kun koneen kannen on laskenut alas ja sitten nostanut uudestaan ylös - siis käyttänyt konetta "nukkumassa". Ongelmat ovat esiintyneet jo ainakin kolmen vuoden ajan, eivätkä ne ole sen aikana pahentuneet.
Hinta: 180 € + mahdolliset postikulut (hintaa tarkistettu alaspäin). Tarjouksia voi jättää ketjuun.
Tietoja:
MacBook Pro 15" (early 2008)
Keskusmuisti: 4 GB
Kovalevy: 200 GB HDD
Käyttöjärjestelmä: OS X 10.6.3 (mukana alkuperäinen asennuslevy & Snow Leopard 10.6.3 päivityslevy, jonka asentamisen jälkeen voi päivittää netin kautta uudempaan versioon. Itselläni oli 10.6.8)
Kone on siis hyvässä kunnossa. Mitään kolhuja ei ole, eikä suurempia naarmuja. Kannessa on yksi pieni jälki ja pohjassa parissa kohtaa pientä naarmua. Näppäimistön alue on käytännössä virheetön. Näyttö on naarmuton enkä löydä siitä kuolleita pikseleitä. Akun kapasiteetti Coconut Batteryllä on 69 %, lataussyklejä 188. Olen uusinut akun kerran.
Kovalevykin on Levytyökalun mukaan kunnossa. Aika harvoin olen konetta kuljettanut mukanani, eli pääasiassa se
on ollut kotikäytössä.
Näppäimistössä on itse asiassa kyrillisten kirjainten tarrat liimattuina näppäinten päälle. En ole
koittanut niitä irroittaa, mutta epäilemättä ne irti lähtevät.
Mukana tulee alkuperäinen myyntipakkaus ja (puhdistusliinaa lukuun ottamatta

Maksutapa: tilille, postiennakko (paketin avaus ok), käteinen
Toimitustapa: posti, postiennakko, ostaja noutaa, myyjä tuo (Turun lähiseudulla)
Lisää kuvia voin lähettää pyynnostä.