![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Viesti Kirjoittaja Ler »
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja Ler »
Kiitos paljon! Osaisitko vielä sanoa että onko tässä vaiheessa vielä jotenkin mahdollista varmuuskopioida kun en sitä ole pitkään aikaan tehnyt niin häviää sitten ihan kaikki?egoste kirjoitti:Koita saada DFU tilaan ja sitten palauttaa ohjelmisto iTunesissa.
Piuhalla kiinni koneeseen. Sammuta jos voit. Napit alas kunnes omena vilahtaa, pidä vielä muutama sekunti (n. 10sek yhteensä) ja päästä virtanappi. Pidä vielä home nappia alhaalla n. 7-8sek kunnes iTunesin pitäisi havaita palautettava iLuuri ja sen näyttö on musta. Palauta ohjelmisto...
Viesti Kirjoittaja Ler »
Ei katoa takuu. Siitä vaan. Varmistus toki ensin, jos saat siten käyntiin ja iTunesiin.Ler kirjoitti:Ja vielä... Nyt sain toimimaan niin että pystyisin palauttamaan tuon ohjelmiston, mutta jos sekään ei nyt auta, niin eihän mulla mene sitten takuu kokonaan umpeen, joka siis vielä onkin voimassa?
Viesti Kirjoittaja mECH »
Viesti Kirjoittaja jare624 »
Siis mulla on sillai et toi 5s ei enää mene ees apple logoon asti.egoste kirjoitti:Palauta ohjelmisto ja ota uutena käyttöön. Kokeile tekeekö ilman varmistuksen palautusta samaa.
Viesti Kirjoittaja KB7s »
Viesti Kirjoittaja jare624 »
En oleKB7s kirjoitti:Oletko itse availlut ja korjaillut sitä?
Tuo on yleensä USB virhe. Myös hosts filen editointi voi auttaa. Kokeile toisella koneella ja toisella piuhalla.jare624 kirjoitti:Siis mulla on sillai et toi 5s ei enää mene ees apple logoon asti.egoste kirjoitti:Palauta ohjelmisto ja ota uutena käyttöön. Kokeile tekeekö ilman varmistuksen palautusta samaa.
Pysyttäytyy tossa tummassa näytössä .
Error 3014 tulee kun yrittää päivittää.
Koska iPhonen näyttöön ei ilmesty mitään! Ja muutenkin toi puhelin ei Lähr käyntiin enää normaalisti vaan verkkovirrassa ja satunnaisesti ku koneessa kiinni.
iTunes tunnistaa laitteen mut ei näytä esim sarjanumeroa! Hjelp
Palaa sivulle “Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?”