Ihmettelen minulle tehtyjä tyhmiä kysymyksiä.
Joku taas irroittaa sanan asiayhteydestä, mutta saapahan ihmetellä sitäkin.
- Löysin ruokalippuja kaapista kun siivosin. Ovat vielä voimassa ja niitä on 50kpl. Tuota muutamat kehtasi vielä ihmetellä, että miksen käy syömässä. Olen myös toisen ketjun aterialippuja työntänyt työkavereille kun en ehdi käymään syömässä työpäivänä. Sitäkin kehtaavat ihmetellä. Aika moni työkavereista on käynyt mun lipuilla syömässäkin. On hienoa, että ihmiset kiittää tuosta, mutta ruokalipuilla saa isommat kiitokset kuin antamalla 100€ setelin kouraan. Itse kyllä kiittäisin 100€ enemmän kuin ruokalippua.
- Jos lentokoneessa ei ole tilannut ateriaa (Norwegian yms) tai muissa yhtiöissä jättää aterian syömättä niin varmasti joku ihmettelee sitäkin. Mistä näitä tyhmiä ihmisiä sikiää kun tuollaista ihmetellään? Joku kehtaa vielä pällistellä ja kysyä.
- Jos et ota hienostoravintolassa viiniä ja pyydät vettä niin sitäkin ihmetellään. Ulkomaillakin tuolla saa enemmän ihmetystä kuin 25cm perhekalleuden iskemisellä pöytään. Edes homoja ei ihmetellä niin paljoa. Absolutismi ei ole niin paha sairaus toisin kuin homous. Auta armias, jos ihmettelet niitä niin saat vihat niskaasi joiltan. Tuntuu, että homo saa olla, mutta abso voisi poistua ravintolasta.
- Kun tuo juominen tuli puheeksi niin kahvittomuuskin herättää ihmetystä. Suomessahan tuo tuntuu olevan suuri synti ja sitten kun tarjotaan teetä vaihtoehtona. Jotkut tuntu närkästyvän siitäkin kun kumpaakaan ei ota.
Anniel kirjoitti:Tänne vaan katsomaan mitä kaikkea ihmiset kirpputoreilla yrittävät myydä
Kiitos tuostakin. Meni kahvi ja ruokatauot naureskellessa. Äijä porukka hirnuu työmaakopissa kun kuvia näyttelen kännykän ruudulta. Onneksi kukaan ei tukehtunut eväisiin. Moni ei voinut edes uskoa mitä roskaa siellä yritetään myydä. Noh... Möihän yksi entinen työntekijä työpaikan varastosta asitanpesuaineet, vessapaperit, mutterit, lankut, harjat yms. Jäi kiinni kun pomo tuli niitä ostelemaan. Pitäisi kyllä katsoa kenelle myy ja kenen numeron ilmoitukseen laittaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.