Mitä olen tehnyt ansaitekseni tämän?
-
Mitä olen tehnyt ansaitekseni tämän?
Viesti Kirjoittaja bandha »
Eikö tämä toimikkaan yhtä hyvin kuin duunin win2000?
-
-
Viesti Kirjoittaja tgynther »

Ja jos sitten vakavasti puhutaan niin miksi tälläisiä threadeja avataan mäkkipalstalle? Muustakin syystä kuin selkääntaputtelun toivossa. Jos mummoni ostaa Windowsilla varustetun PC:n niin en tosiaankaan tule tänne siitä kertomaan.
-
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Kyllähän esim. varsin anoppiystävällisen iMacin mukana tulee samassa paketissa niin kone, monitori, näppis, hiiri kuin webbikamerakin - ja kotiin toimitettuna..tgynther kirjoitti:Meinaatko että jos anoppis ois ostanu mäkin niin monitoimilaite, webbikamera ja uusi näppis olisivat tulleet kaupasta itsekseen kotiin ja vielä samana päivänä. Huikeita laitteita nää mäkit

Huikeita laitteita, tosiaan!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tgynther »
Pahan pistitmatteus/2 kirjoitti:
Kyllähän esim. varsin anoppiystävällisen iMacin mukana tulee samassa paketissa niin kone, monitori, näppis, hiiri kuin webbikamerakin - ja kotiin toimitettuna..
Huikeita laitteita, tosiaan!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Mutta siinähän olis kehitysideaa jokaisen mamman koneeksi kun nappia painamalla monitorin kyljestä tulostuisi kymppikuva jos toinenkin vielä niin että se sujahtaisi suoraan sukualbumin sivujen suojaan
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Re: Mitä olen tehnyt ansaitekseni tämän?
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Et sitten tullut sanoneeksi, että hommaa Mac, ja jos et noudata neuvoja niin ei auteta? Että et yksinkertaisesti osaa Windowsia (the easiest way)?bandha kirjoitti:Anoppi sitten jäi eläkkeelle ja hankki kotikoneen, että pääsee lukemaan sähköpostia. Ei ollut Mac. Duunissa ehkä kerran kuussa joutuu kajoamaan windowsiin, joten tuska on ollut kova. Käyttiksen asennus, sähköpostin asennus, opetus, jatkuvat häirintää lähentelevät yhteydenotot... MIksi tämä tekee näin, voisitko hakea kaupasta monitoimilaitteen, webbikameran, uuden näppiksen. Ei kerralla, vaan kaikki eri päivinä. Ja opettaa käyttämään, asentaa asentaa uudestaan vaihtaa sähköpostiosoite... Miksi se nyt kaatui?
Tiedän, tuo saattaisi olla poliittinen itsemurha jos anoppi on kamala huuhkaja ja tytär hänen puolellaan, mutta ei lammasmaisuuskaan johda mihinkään muuhun kuin siihen että kaikki odottavat lampaan määkivän kuuliaisesti aina kun yskäistään. Tiedän sen kun olen ollut lammas puolen ikääni. Itte en enää tue yhtäkään PC:tä... paitsi tätä omaani joka on iMacissa sekä muita vastaavia kokeiluja Macissa, jos apua kysytään ja jos osaan auttaa (ei mitenkään varmaa).
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Olen tuon saanut hoidettua aika pitkälle niin, että suvulla on Macit. Vielä kun Polarin softan saisi toimimaan Macissa, saatais se viimeinenkin sieltä pois. Toisaalta, sitä PC:tä mun ei tarvii tukea.bandha kirjoitti:Anoppi sitten jäi eläkkeelle ja hankki kotikoneen, että pääsee lukemaan sähköpostia. Ei ollut Mac. Duunissa ehkä kerran kuussa joutuu kajoamaan windowsiin, joten tuska on ollut kova. Käyttiksen asennus, sähköpostin asennus, opetus, jatkuvat häirintää lähentelevät yhteydenotot... MIksi tämä tekee näin, voisitko hakea kaupasta monitoimilaitteen, webbikameran, uuden näppiksen. Ei kerralla, vaan kaikki eri päivinä. Ja opettaa käyttämään, asentaa asentaa uudestaan vaihtaa sähköpostiosoite... Miksi se nyt kaatui?
-
Mie luulen jot täs miu iimäkis hää kyl toimis.MacFinn kirjoitti:Olen tuon saanut hoidettua aika pitkälle niin, että suvulla on Macit. Vielä kun Polarin softan saisi toimimaan Macissa

-
-
-
Viesti Kirjoittaja SamuliS »
-
Ymmärrän, että juuri nyt tuntuu siltä että kadehdit kuolleita.Jamac kirjoitti:Pitikö tääkin nährä!
Repe leuhkii Windowsilla
Mutta on tää Winkkari melkoinen systeemi. Jos ohjelmat A ja B menevät toistensa tonteille, ohjelma C lakkaa toimimasta. Ei tulis kuuloonkaan OS X:ssä.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Tee-Rex »
Siinä vaiheessa laitetaan nuo ongelmat vaihtoon jos eivät opi tavoille, eikös? Kertaakaan en ole ankeaa/***tumaista tms. anoppia/anoppikokelasta+tytär -yhdistelmää joutunut sietämään enkä siedä. Mitä sitä elämäänsä sillä pilaamaan, kun täysjärkisiäkin on olemassa. Life is too short tai jotain muita latteuksia tähän perään.Repe Ruutikallo kirjoitti:Tiedän, tuo saattaisi olla poliittinen itsemurha jos anoppi on kamala huuhkaja ja tytär hänen puolellaan, mutta ei lammasmaisuuskaan johda mihinkään muuhun kuin siihen että kaikki odottavat lampaan määkivän kuuliaisesti aina kun yskäistään.
edit: Ai niin, pitää varmaan laittaa tähän näitä 8)

-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Hei siis toi pitää hoitaa kuntoon ennen sitä papin aamenta (tai mikä tässä tapauksessa osuus kohdalle). Jälkikäteen on turha valittaa. Eikä se vaihtamalla parane.Tee-Rex kirjoitti:Siinä vaiheessa laitetaan nuo ongelmat vaihtoon jos eivät opi tavoille, eikös? Kertaakaan en ole ankeaa/***tumaista tms. anoppia/anoppikokelasta+tytär -yhdistelmää joutunut sietämään enkä siedä. Mitä sitä elämäänsä sillä pilaamaan, kun täysjärkisiäkin on olemassa. Life is too short tai jotain muita latteuksia tähän perään.Repe Ruutikallo kirjoitti:Tiedän, tuo saattaisi olla poliittinen itsemurha jos anoppi on kamala huuhkaja ja tytär hänen puolellaan, mutta ei lammasmaisuuskaan johda mihinkään muuhun kuin siihen että kaikki odottavat lampaan määkivän kuuliaisesti aina kun yskäistään.
edit: Ai niin, pitää varmaan laittaa tähän näitä 8)palkokasvien estämiseksi.
-
Viesti Kirjoittaja Tee-Rex »
Koskaan ei ole liian myöhäistä ja ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.MacFinn kirjoitti: Jälkikäteen on turha valittaa. Eikä se vaihtamalla parane.
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Pakko nyt ottaa osaa tähänkin pohdintaan:Repe Ruutikallo kirjoitti:Kun on nähnyt yhdenn, on nähnyt ne kaikki.
Tietämykseltään suuresti kunnioittamani Herra Ruutipää , etpä ole nähnyt minua......., meitäpä on kaikenlaisia!!!
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Vieläkö joku muistaa, mikä oli tämän ketjun aihe?
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Yks pönttö anoppi pompotti vävyään , ja sitten käytettiin klisheitä viestikaupalla.........Repe Ruutikallo kirjoitti:Toki myönnän ensimmäisenä, että tuo siteeraamani sanonta, joka kukaan ei koskaan missään käytä kuten viisasta onkin, erehtyy rasvasesti. 8)
Vieläkö joku muistaa, mikä oli tämän ketjun aihe?

Lämpimät terkut kaikille vävyille- kestäkää!
Ja erikoisterveiset tähän viestiketjuun ansiokkaasti osallistuneille, eikä vähiten Herra Ruutipäälle!!
[8-] 8)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Saltikov »
Totta höpiset. Tämä on Off-topic ala wintoosa osioon siirretävää tavaraa. Mutta toisaaltä yhteisöllisyys kukoistaa ja kasvaa näin, joten annetaank sittenkin olla täällä.tgynther kirjoitti:Meinaatko että jos anoppis ois ostanu mäkin niin monitoimilaite, webbikamera ja uusi näppis olisivat tulleet kaupasta itsekseen kotiin ja vielä samana päivänä. Huikeita laitteita nää mäkit
Ja jos sitten vakavasti puhutaan niin miksi tälläisiä threadeja avataan mäkkipalstalle? Muustakin syystä kuin selkääntaputtelun toivossa. Jos mummoni ostaa Windowsilla varustetun PC:n niin en tosiaankaan tule tänne siitä kertomaan.
Onneksi iskä 74v. osti mäkin (vastoin suosituksiani). Nyt äiti halua pc:n kun ei tykkää mäkistä. Pappa sanoi että ostetaan vaan, kyllä taloon kaksi konetta mahtuu. Vastasin että vain kuolleen ruumini yli. Minulle riittää tukea vain yhdelle platformille per talous... ja siinä nykyisessäkin on liikaa aika ajoin.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka