arisel kirjoitti:Aika paljon kyllä on niitä aikuisiakin, jotka tarvitsisivat paimennusta...
Kyllä minua pelättiin aika hyvin kun kaupan punaisessa työasussa kävin jakelemassa mainoksia ikkunoihin. Kaikki luuli minua parkkipirkoksi. Paimennusta kaivataan, mutta kaupasta saa loparit, jos huonosti käyttäytyvää asiakasta vähän koulii. Myymälävastasta saa estellä, mutta ei koskea. Niistä kylläkin sai aikoinaankin päänahka rahan.
Hyvin muuten sai kunnioitusta kun oli ykköset yllä jumbossa asioidessa. Minulla oli siis arkivaatteissa ne ykköset yllä. Minua luultiin vartijaksi ja muutamat tulivat jopa kyselemään ties mitä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014033 ... 8_uu.shtml
Kauppiaat voimattomia myymälävarkaiden edessä
Kauppiaiden mitta alkaa täyttyä entistä röyhkeämmiksi ja aggressiivisemmiksi käyneistä myymälävarkaista.
Vanha uutinen, mutta voin lainata tuohon Ariselin uutiseen. Täällä suunnalla jopa aikuiset varastaa. Tiedän, että sitä tapahtuu jopa muilla paikkakunnilla.
Asiat muuttuu paljon paremmiksi, jos kuria lisätään. Kakka kun lapsia ei saa edes komentaa. Lapset saa huudella ihmisille mitä vain ja heidän vanhemmat pitää sitä hauskana. Huonosti kävelevää ihmistä matkitaan ja katsotaan. Lentokoneessa potkitaan penkkiä, ravintolassa juostaan pöytien ympäri, kaupassa hypitään jäätelöaltaassa (on tapahtunut täällä) ja ties mitä.
Meno tulee vielä joskus muuttumaan kun tämän maan lampaat kasvaa henkisesti. Eihän tässä maassa ole kuin kaksi poliittista kantaa. Kokoomus ja Lampaat. Mitään ei kummassakaan uskalleta tehdä.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.