Punppasin työntökärrien kumeksiin ilmaa, nin kynsi katkesi ihan nilelle. Nyt sormi on kipee ja näyttää ihan perunalle, kun siinä on lyhyt kynsi. Nyt suututtaa kyllä!!!

Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Alastonmallina olemisestakin tienaa enemmän. Tietenkin se vaati, että pystyy olemaan naisten edessä alasti ja pokka pitää. Tästä tulikin mieleen, että aikuisfilmeihin on liikaa mieshakijoita. Näin minulle sanottiin kun kysäisin töihin. Se muuten ei ole pettämistä vaikka olisit naimisissa ja olisit tuollaisella alalla töissä. Tämä on vain näyttelyä ja taidetta jota voi kutsua työksi. Naisille on vapaat markkinat tälläkin alalla. Naisista on pulaa ja miehistä liikatarjontaa. Vaikka omaisit 50cm CV:n niin ei auta. Näissäkin leffoissa on huono käsikirjoitus ja minä olen tehnyt parempia stooreja. Jopa pelialalle on tullut väännettyä tarinaa ja kuukausi idean lähetyksen jälkeen tuli Shenmue Dreamcastille.jakovski kirjoitti:niin palkka olisi jotain naurettavaa. 10e tunnilta ja VR varastopoikana. Terve.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Ettet vaan sotke supistuksiin oireita?hatey kirjoitti:Tuskaa!
Infernaalinen närästys, tuntuu kuin sisukset syöpyisi, kauhea poltto. Tavallaanhan näin käykin, kun vatsahapot liuottaa ruokatorvea. Ei auta käsikauppalääkkeet. Toivottavasti helpottaisi, ettei taas tulisi yötä myöten sairaalakeikkaa.
Ei ole nautinto tämä.
Vaikuttaa refluksilta. Mummo valitti aikoinaan samasta vaivasta samalta kuulostavilla kuvauksilla. On muuten kettumainen oire. Oireiden helpotukseen mummo keksi vaikka millaisia itsehoitomenetelmiä.hatey kirjoitti:Tuskaa! Infernaalinen närästys, tuntuu kuin sisukset syöpyisi.
Nyt kuvauksessa oli se toinen aukko kyseessä. Toisaalta olihan South Park jaksossakin kerran missä ruoka kulki vastakkaiseen suuntaan. Alhaalta syötettiin ja ylhääältä tyhjennettiin.Lare kirjoitti:Ettet vaan sotke supistuksiin oireita?
itse supistutte, Te senkin Te.Lare kirjoitti: Ettet vaan sotke supistuksiin oireita?
Sepä se varmaan. Minulla oli joskus joku helicoil tms johon oli kammo vahva lääkekuuri, niin sitä tutkittaessa, todettiin moinen lievä. Läppäventtiili vuotaa. Ja se on tuskallista.M.P.T kirjoitti: Vaikuttaa refluksilta. Mummo valitti aikoinaan samasta vaivasta samalta kuulostavilla kuvauksilla. On muuten kettumainen oire. ....
.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja Apple II »
Viesti Kirjoittaja Apple II »
Viesti Kirjoittaja To_Ok »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Elä muuta sano. Kaikesta verotetaan niin tolkuttomasti. Kyllä nuo tilauksetkin on jäänyt taas hetkeksi vähemmälle.Mailia kirjoitti:Vieläkin keljuttaa että ulkomaantuonnin minimikanto arvolisänverolle laskettiin kymmenestä eurosta viiteen euroon..
M.P.T kirjoitti:Pitäisi hommata sihteeri. Olisi kotona taas paperitöitä, mutta ei vaan jaksa. Postissa odottaa taas paketteja hakemista. Miksei voi olla kuukauden sääntöä, että nuo ehtisi joskus noutamaan. Postikin voisi olla kaikkialla 24h auki, mutta ei. Suomessa postissa lorvitaan kun lauantaisin paketit eivät kulje ja kaikkialla posti ei ole 24h auki.
Kiinteistövero ketuttaa. Taas saa maksaa, että vuokralaiset voivat rellestää. 2x noin 200€ alkaa ketuttamaan. Tämä, jos mikä on kateusverotusta. Miksei samalla veroteta tilillä olevaa omaisuuttakin. Kiinteistövero pitäisi muuttaa samaksi jokaiselle. Tuon maksaisi mielellään silloin vaikka 3 x 200€ kun jokainen sen maksaisi.
Elä muuta sano. Kaikesta verotetaan niin tolkuttomasti. Kyllä nuo tilauksetkin on jäänyt taas hetkeksi vähemmälle.Mailia kirjoitti:Vieläkin keljuttaa että ulkomaantuonnin minimikanto arvolisänverolle laskettiin kymmenestä eurosta viiteen euroon..
Kuullostaa mukavan rentouttavalta. Nyt vain alat tekemään kuten minä nyt. Alat harjoittelemaan laulamista ilman taustamusiikkia. Erityisesti biisi kuinka saisin rikki kookospähkinän tai peltoniemen kukko (Laula kukko) on sellaisia millä ne lopettavat tuon. Ai, että mie olen kade tuosta avokonttorista.To_Ok kirjoitti:Jeps, avokonttori missä tällaisia neljän hengen lasikuutioita. Eniten ärsyttää noi kaksi selän takana istuvaa heppua kuin tuo vieressä oleva..
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Hanki sitä mustikkapiirakkaa, jospa se helpottaisia raivio-oloa.hatey kirjoitti:Raivio!!!![]()
Sukkiin tuli rikku, eteisen kynnyksessä olevasta messinkiruuvinkannasta tai jostain. Miksei noissa ruuvien kannoissa voisi olla vaikka pientä samettipehmustetta? Tuostakin kynnyksestä olen maksanut satoja tuhansia, ja on tuollainen huono, jossa ruuvinkannat näkyvissä. Suututtaa tämmönen ihmistä.
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Kieltämättä itselläni on sama fiilis. Useampia aloja on koettu ja nähty, mutta oman alan hommia ei ole tehty virallisesti olevalla sopparilla koskaan. Nuo taideteokset ja logot on myös monesti niin hemmetin rumia. Amatöörit suunnittelee niitä, mutta onneksi kouluaikoinani eräs rinnakkaisluokkalainen sai suunnitella kaupungille vaikka mitä. Kilpailuja yms oli useasti.theinonen kirjoitti:Buhahaaa, olen selvästi väärällä alalla...
Tässä maassa ei osata tehdä mitään. Ikävä tosiasia. Syyttäkäämme insinöörejä jotka tekevät arjesta vaikeita. He saavat siitä suurta tyydytystä kun suunnittelevat kaikki tahalleen pieleen.hatey kirjoitti:ja on tuollainen huono, jossa ruuvinkannat näkyvissä. Suututtaa tämmönen ihmistä.