PERUTTU: Genelec 6010A pari + 5040A sub & 9000A
Muut kuin Applen valmistamat tuotteet. Huom! Myös Applen koneissa tehtaalta tulleet muistit ja kovalevyt tänne.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
-
Re: M: Genelec 6010A pari + 5040A sub & 9000A
Viesti Kirjoittaja uuvatti »
Jjepp ja tulee myös piuhat, pituus 1,5m. Mikä tahansa kivijalka myy tuon parin 399€:llä kun vain kysyy. Ei niitä leluja kannata hilloja siellä hyllyssä jos ei kauppa käy. Hyvät kaupat teki myyjä(ostaja myös, asialliset pöntöt imo), itse luovuin vastaavasta setistä 6010x2+5040 jokunen vuosi sitten 500 rahalla ja käsittääkseni molemmat osapuolet olivat kauppaan tyytyväisiä.
-emmäosaasanoamitään-
-
Viesti Kirjoittaja ale2000 »
ale2000 kirjoitti:Tarjotaan 300e subbarista ja volasäätimestä.
-
Viesti Kirjoittaja pobbamies »
Kyllä ainakin itselläni kuuluivat. Käyttäjä pakko_p sanoi löytäneensä "ilman lisävarusteita" kaiutinparin noin 400e hintaan. Oletan että noihin viittasi, en tiedä. Itse ennen myyntiin laittamista en löytänyt muuta kuin uusia G1 malleja, ja ne olivatkin sitten muistaakseni 270e/kpl.andythewhale kirjoitti:Eikö nuo tarvikkeet (jos puhe on kiinteästä seinäkiinnikeraudasta - ei säädettävästä seinätelineestä) kuulu 6010:n myyntipakkaukseen..? Ainakin noin vuonna 2010 tuli kun vastaavat hankin.pobbamies kirjoitti:Tässä tulee 2rca-3,5mm piuha, seinäkiinnikkeet ja isopodit uudenveroisten kaiuttimien mukana.
Oli miten oli, lupauduin myymään nämä 350 eurolla Pippin:lle.
-
Viesti Kirjoittaja Pippin »
Oh, shame on me, mutta kyllä -12 % on vedätystä yhä. -20 % on alin mahdollinen käytetyn alennus. Lisäsälälle ei lasketa juurikaan hintaa, tai tyyppiä - 90 %. Seinäkiinnikkelillä en esim. tee mitään en halua tarvikkeita pyörimään nurkkiin, piuhan olen hankkinut itse, isopodista en ihan ole varma, sopiiko hyllyyn. Menee nyt liian monimutkaiseksi ja aikaavieväksi tämä, vetäydyn kaupasta. Hyvä hinta subbarista ja pelkistä kaiuttimista ilman mitään sälää kiinnostaa yhä, mutta tuskin sellaista tulee.andythewhale kirjoitti:Matalin tarjoushinta minkä 6010:lle nopeasti löysin oli 199eur/kpl eli 398eur/pari. Juurikin se aiemmin esiintuotu 12% hintaero siihen hintaan millä tässä kaiketi on tehty kauppoja.
PS. Pahoittelen sähellystä, en ole siihen itsekään syytön, olisi pitänyt jaksaa tarkistaa uuden hinta.
Viimeksi muokannut Pippin, 10.3.2015 klo 12.24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Sulla on mielenkiintoinen käsitys vedätyksestä. Mulla on hintapyyntö ilmoitettu paketille, ja suostuin siitä tinkaamaan joskaan ei taidettu päästä yhteisymmärrykseen hinnasta. Erikseen kyseltiin sitten kaiuttimille hintaa, ajattelin että 350e voisi toimia. Sinä sanoit hyväksyväsi ko. tarjouksen. Se, tarvitseko sitä ja sitä kauppaan kuuluvaa varustetta, ei henkilökohtaisesti jaksa minua kiinnostaa pätkääkään. Jos nyt luistat tuosta niin kaikin mokomin, kaiuttimet edelleen myynnissä ja kuuntelen toki tarjouksia.Pippin kirjoitti:Oh, shame on me, mutta kyllä -12 % on vedätystä yhä. -20 % on alin mahdollinen käytetyn alennus. Lisäsälälle ei lasketa juurikaan hintaa, tai tyyppiä - 90 %. Seinäkiinnikkelillä en esim. tee mitään en halua tarvikkeita pyörimään nurkkiin, piuhan olen hankkinut itse, isopodista en ihan ole varma, sopiiko hyllyyn. Menee nyt liian monimutkaiseksi ja aikaavieväksi tämä, vetäydyn kaupasta. Hyvä hinta subbarista ja pelkistä kaiuttimista ilman mitään sälää kiinnostaa yhä, mutta tuskin sellaista tulee.andythewhale kirjoitti:Matalin tarjoushinta minkä 6010:lle nopeasti löysin oli 199eur/kpl eli 398eur/pari. Juurikin se aiemmin esiintuotu 12% hintaero siihen hintaan millä tässä kaiketi on tehty kauppoja.
PS. Pahoittelen sähellystä, en ole siihen itsekään syytön, olisi pitänyt jaksaa tarkistaa uuden hinta.
-
Viesti Kirjoittaja Hauberi »
320 € voisin ostaa subbarin jos se vielä on myynnissä!
-
Kiitos mutta myyn pakettina.
Palaa sivulle “Myydään muuta tietotekniikkaa”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka