Jussi68 kirjoitti:Ennakointi on tärkeää liikenteessä AINA, liikuttiin sitten böndellä tai isolla kirkolla..
Ennakointi ei vaan auta liikkeelle lähdössä ellet sitten tarkoita sitä, että jättää auton toisele kohdalle pihassa kun tietää tiettyjen kohtien olevan liukkaita. Sähköllä ajaa vaan porvarit. Ei köyhällä sellaiseen ole varaa ellei sähköautot yleistä siinä tonnin parin luokassa.
thoug kirjoitti:Taitaa olla vain huonosti hoidettu piha.
Ei piha ole huonosti hoidettu. Minä en koko tonttia jaksa hiekoittaa kun sitä on enemmän mitä jollain kaupungin taloyhtiöllä. Ei tuo piha ole vieläkään sula jäästä. Kulkuväylät tulee kyllä kolattua, koska koko tontin nuoleminen vaatisi enemmän kalustoa.
Millä muka saat jäät pois? Tuo normi suolaus ei tule kyseeseen, koska tämä pohjavesialuetta. Maalla ei olla vaan niin avuttomia kuin kaupungissa missä pääkadutkin on lämmitettyjä. Liukkauden kanssa on opittu elämään, koska se on pakko. Siksi nastoja tulee käytettyä. Vaikka piha vedetään nuolemalla kolan ja lingon yhdistelmällä niin silti sitä jäätä tulee keväällä kun ympäristö lähtee sulamaan.
Jussi68 kirjoitti:Niin huonosti hoidettua pihaa ei ole keksittykään, etteikö jokainen täysijärkinen lähtisi vauhdilla Ämppärin pihasta...
Noh.. Yövuoron jälkeen pihalle tulevassa liittymässä on kyltti 10 eri kielellä
"Ei saa häiritä, koska olen nukkumassa" Miksi joku lähtisi vauhdilla pihastani? En minä jokaista häädä tiehensä ellei kyseessä ole kaksipyöräiset, mönkijät tai moottorikelkat. Sä taidat vain olla kateellinen kun mun pihassa käy naisia hevosineen.
Jussi68 kirjoitti:Muistithan hymyillä?
Valokuvissa ollaan vakavia. Hymystä pitää antaa extra korotus.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.