Jaahasnolifer kirjoitti:http://store.apple.com/fi/buy-mac/macbook
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja samantan »
Jaahasnolifer kirjoitti:http://store.apple.com/fi/buy-mac/macbook
Viesti Kirjoittaja hulkki »
Viesti Kirjoittaja kimppikoo »
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Ehkäpä se vaatii jotain linsiltäkin, jotta saahaan se kuva isommalle kennolle.hulkki kirjoitti:Mitä väliä sillä on? Jos on olemassa uudempaa ja parempaa tekniikkaa niin miksi käyttää vanhaa?
Viesti Kirjoittaja exlex »
Viesti Kirjoittaja kahvikuppi »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja jca »
Viesti Kirjoittaja Kauppalopo »
Viesti Kirjoittaja Mac Classic »
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Viesti Kirjoittaja kahvikuppi »
Enemmänkin ostajan tyhmyyttä jos maksaa liikaa. Itse olen ainakin tyytyväinen jos joku edes huolii vanhan tietokoneen, ettei sitä tarvitse heittää pois. Hinta on aika toissijainen juttu, olipa kyse osto tai myynti.IIIMacci kirjoitti:Applella vahvasti suunta on julkistaa tämmösiä luxus-markkinoille suunnattuja namuja, jos ei oo massii ni turha itkee meinkingillä osta karvalakki sit. Sinäänsä huolestuttavaa mutta toisaalta Applen tuotteet pitää arvonsa eikä vanhene ihan hetkessä. Nm. 2006 IIIIMac kotikoneena jokapäiväses käytösSiihen verrattuna jos miettii niin joku pari hunttia sinne tänne on ihan sama kun laiteesta saa hyvin omia takaisin ja muutenkin vuosia näitä on tarkotus käyttää niin siihen sit suhteutettuna niin - kerran se kirpasee
En todellakaan usko, että Apple on tässä yrittänyt säästää. Olen lähes varma, että syynä on kameran fyysinen asennuskoko tai optiikka.kahvikuppi kirjoitti:Parempi olisi ettei koko kameraa olisi. Lisämaksusta saisi tuon ominaisuuden.
Niinku millä kilpailijoilla? Kuinka monta windows-konetta on joka on fyysisesti tuon kokoinen, samalla laadukkailla materiaaleilla, kuten lasilla, alumiinilla, yhtä hyvällä kosketustasolla (force touch jne.), retina resoluutiolla, toimivalla käyttöjärjestelmällä (os x) jne...jca kirjoitti:Hintaa on n. 500€ enemmän kuin Windows-kilpailijoilla. Täytyy sanoa, että nyt on Apple-vero kohdallaan.
Mielestäni uusi Macbook on kallis, mutta rahalla saa myös paljon vastinetta. Eli en ainakaan sanoisi, että joku joka haluaa itselleen pienen, tyylikkään, toimiva tietokoneen peruskäyttöön olisi tyhmä. Ennemminkin laatutietoinen.kahvikuppi kirjoitti:Enemmänkin ostajan tyhmyyttä jos maksaa liikaa. Itse olen ainakin tyytyväinen jos joku edes huolii vanhan tietokoneen, ettei sitä tarvitse heittää pois. Hinta on aika toissijainen juttu, olipa kyse osto tai myynti.IIIMacci kirjoitti:Applella vahvasti suunta on julkistaa tämmösiä luxus-markkinoille suunnattuja namuja, jos ei oo massii ni turha itkee meinkingillä osta karvalakki sit. Sinäänsä huolestuttavaa mutta toisaalta Applen tuotteet pitää arvonsa eikä vanhene ihan hetkessä. Nm. 2006 IIIIMac kotikoneena jokapäiväses käytösSiihen verrattuna jos miettii niin joku pari hunttia sinne tänne on ihan sama kun laiteesta saa hyvin omia takaisin ja muutenkin vuosia näitä on tarkotus käyttää niin siihen sit suhteutettuna niin - kerran se kirpasee
Viesti Kirjoittaja matrisfi »
Viesti Kirjoittaja jca »
http://www.laptopmag.com/reviews/laptop ... book-ux305exlex kirjoitti:Niinku millä kilpailijoilla? Kuinka monta windows-konetta on joka on fyysisesti tuon kokoinen, samalla laadukkailla materiaaleilla, kuten lasilla, alumiinilla, yhtä hyvällä kosketustasolla (force touch jne.), retina resoluutiolla, toimivalla käyttöjärjestelmällä (os x) jne...
Mielestäni markkinoilla ei ole lähellekkää mitään tuon tasoista PC-läppäriä / notebookia. Tehojen puolesta kyllä muissa asioissa koneet häviää 100 - 0.
Itse tuota käyttäneenä en kyllä vertaisi sitä edes macbookkiin laadullisesti. Zenbookin resoluutio on selkeästi huonompi, kuin macbookin. Asus Zenbook 1920x1080 ja Macbookin 2304 x 1440.jca kirjoitti: http://www.laptopmag.com/reviews/laptop ... book-ux305
TouchPad on varmasti heikompi, mutta alumiininen on, resoluutio on macbookkia korkeampi. Windows toimii kyllä sekin.
Esim. Air ei ole ollut kilpailijoita kalliimpi vaan suunnilleen saman hintainen. Nyt sekin alkaa jäädä jälkeen kun karvalakissa yhä roikotetaan 4Gb keskusmuistia ja 128Gb ssd:tä.
Viesti Kirjoittaja jca »
Viesti Kirjoittaja KB7s »
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Viesti Kirjoittaja KB7s »
Viesti Kirjoittaja nsamppa »
Viesti Kirjoittaja kaulahuivi »
Viesti Kirjoittaja jones5763 »
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”