Ongelmani on,että laitoin melkein 2 vuotta vanhan IPhone4s:ni normaalisti illalla lataukseen. Akkua oli jäljellä 20% ja luuri alkoi latautua normaalisti, ja itse menin nukkumaan. Joskus yöllä katsoin kelloa, ja huomasin,että akku on 100%. Kuitenkin aamulla herättyäni huomasin, että akuua oli vain 59% jostain syystä (oli siis laturissa koko ajan). Ja kun katsoin tätä tarkemmin, akku putosi äkkiä 42%. Nyt lataa normaalisti, mutta hivenen hitaasti. En tiedä, olisiko syynä,että olin saanut yli 500 whatsappviestiä yön aikana :/ Vaikka on kyllä "älä häiritse"- tila päällä, mutta se nyt ei varmaan vaikuta juuri yhtään akun käyttämiseen. Kännykkä myös väitti,etät sitä oli käytetty yön aikana 5h ja oli ollut valmiudessa 5h = ei ole kyllä totta, tai itse en ainakaan käyttänyt xD
Voisiko kyseessä olla jokin mekaaninen ongelma vai mikä tuossa voisi olla? "Vanhuus"? Ja onko muilla ollut tällaista iPhonejen kanssa? Akku on kyllä latautunut ihan normaalisti aikasemmin - tosin se kuluu aika nopeasti, mikä ei ole kovin yllättävää

Mulla ei ole sijaintipalveluita päällä, datan käyttöä oon rajoittanut sovelluksissa ja iCloudinkin laitoin pois päältä (akku alkoi heti kestää paremmin). Kiitoksia vastauksista