Täydelllistä maailmaa tuskin saadaan aikaiseksi millään filosofialla, politiikalla tai talousjärjestelmällä.
Sen sijaan se voidaan tehdä, että tarkoituksellisesti pahaa tekevät poistetaan kirjoista tai ainakin laitetaan talteen jonnekin, minne aurinko ei paista.
Missään tapauksessa niitä ei saa päästää valtaan.
Valitettavasti juuri ne yleensä valtaan pyrkivät, ja koska ovat häikäilemättömiä valehtelijoita, valtaan myös pääsevät.
pallo kirjoitti:arisel kirjoitti:
Oikeastaan tuo viestisi onkin erinomainen esimerkki siitä, ettei viestejä ole luettu kuin korkeintaan osittain - toinen vaihtoehto olisi, ettei ymmärryksesi olisi riittänyt, mutta sitä en usko, joten kyse lienee värillisistä silmälaseista.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Sama vaiva tuntuu olevan kaikilla eri mieltä olevilla tai kysymyksiä esittävillä. Howstrangeisthat?
Kannattais keskittyä siihen mitä ite pystyy tekemään (ei sisällä tyhjänpäiväistä saman agendan toistamista) muitten arvostelun sijaan. <-tämä on vinkki, ei arvostelua.
Se, ettei näitä valehtelijoita saisi arvostella, on aika kummallista, sillä ainakin heillä tuntuu olevan oikeus arvostella ketä tahansa, eikä se tunnu häiritsevän niitä, jotka pyrkivät kieltämään valehtelijoiden arvostelun; takapuoli ei kestä oman suosikkipuolueen arvostelua kenties - sehän se yleensä on mikä kielen kannat kirvoittaa...
Ja näillä arvostelun kieltäjillä on itsellään oikeus arvostella mitä tahansa - yleensä kaiken lisäksi vielä mitenkään perustelematta, ja kuten tässä ketjussa nimenomaan on nähty, kun asiaperusteita ei löydy, heitelllään herjoja - tälle on oma nimikkeensäkin, siihen voi tutustua vaikka wikin argumentaatiovirheet-artikkelissa, esmes. Toki joskus itsekin heitän takaisin, kun minkäänlainen keskustelu ei onnistu - "vittuakos tässä itekään yrittämään"...
Sitä en jaksa lakata ihmettelemästä, että kun olen vain linkittänyt uutisen ja lainannut sitä kommentoimatta, on vaadittu kommentoimaan - sitten kun kommentoin, en saisi tehdä sitä?
Sitä näköjään täytyy taas kerran kummastella, että mitä mä niinkun teen tai en tee - vai pitäisikö ennemmin kysyä mitä mun luullaan tekevän tai ei-tekevän?
Aika paljon kyllä istun tietokoneen ääressä, mutta aikanaan kun en istunut koneen ääressä, vaan harrastin liikuntaa, tein sitäkin liikaa, ja olisi pitänyt enemmän olla kotona...
Käsittääkseni olen taustoittanut viestieni kirjoittelua jo useampaan kertaan, mutta sanottakoon nyt vielä, että tämähän on vapaa-aikaani.
Ja mitä virkaa foorumilla, jos ei sinne kirjoitella?
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)