Keskustelua tavaroiden yleisestä hintatasosta ja ajankohtaisista tarjouksista. Tälle alueelle myös ilmoitukset varastetuista tavaroista ja mahdolliset kimppatilaukset.
laitoin tänne ilmoituksen että ostan iMac 24" stand:in.
Ilmoituksessa oli tarkkaan kerrottu että mitä haen. Tämä ei ollut sitä mitä ostin.
Maksoin hänelle rahat etukäteen.
Yksi tyyppi nimeltään mikkoman72 lähetti minulle täysin yhteensopimattoman standin.
Viimeksi muokannut Anghorn, 7.4.2015 klo 16.41. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Oletko keskustellut asiasta hänen kanssaan? Epäilen, että kukaan tahallaan myisi vääränlaisen jalan. Kuinka tarkat tiedot olit antanut koneesi mallista ja tarvitsemastasi jalasta? Poistan otsikosta maininnan huijauksesta, koska siitä tuskin on kyse.
egoste ehtikin jo kysymään samaa.
Ensisijaisesti kannattaa olla myyjään yhteydessä ja selvittää asiat asiallisesti. Virheitä sattuu.
Viimeksi muokannut Anghorn, 7.4.2015 klo 16.43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
ottaa päähän kun on odottanut jotain n. viikon ja sitten kun se tuli niin se onkin väärä tuote.
olisin ehkä ehtinyt jo ostaa muualta ja se olisi käytössä jo.
Kyllä minä ihan tarkkaan laitoin ilmoituksessa tiedot että mitä haen.
en ymmärrä.
oli miten oli, olen pettynyt.
tuote oli pakattu pampers pakettiin ja standi jossain vauva peitossa.
tuntuu ihan pelleilyltä minua kohtaan.
Viimeksi muokannut n1k, 7.4.2015 klo 16.59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tuskin on mitään merkitystä sillä, miten tuote oli pakattu, jos se tuli ehjänä perille. Aika harvalla on iMacin jalalle suunniteltuja pakkausmateriaaleja nurkissaan. Ei mulla ainakaan ole.
Kannattaa nyt ihan oikeasti keskittyä olennaiseen. Ei kai kukaan vittuillakseen pakkaa tuotetta johonkin tietyn merkkiseen pakettiin...
Oletko edes ollut myyjään yhteydessä? Kuulostaa siltä, että et ole.
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
ei tässä mitään hätää, mutta olen pettynyt tähän kauppaan. Syy tähän että en saanut mitä hain ja mitä oli sovittu.
Katsotaan mitä myyjä vastaa tähän.
Ko. ketjun aloittajalle vastattu yv:llä ja pyydetty kaiken epäolennaisen tauhkan ja kiroilun sijaan kuvailemaan, miltä osin ja miten lähettämäni jalka on väärä (mm. Sarjanro pohjasta) jotta voisi miettiä asian hoitamista. Vastauksena haistattelua. Että näin...
palauta rahat tililleni minkä annoin sinulle.
Tule hakemaan väärä tuote minkä lähetit minulle.
asia on loppuunkäsitelty osaltani.
Kaveri alkaa selittämään taustaansa.
Menetkö sinä kauppaankin selittämään taustaasi.
Tässä nyt ollaan tehty kaupat tietyn tuotteen suhteen ja tietyn malliseen.
Et toimittanut sitä. Minua ei kiinnosta taustasi.
Minua kiinnostaa se että miksi minulle tuli väärä tuote.
Sekään ei kiinnosta enää, vaan palauta rahani tililleni ja tule hakemaan tavarasi minulla ei ole täällä tilaa säilytellä ihmisten romuja.
Viimeksi muokannut n1k, 7.4.2015 klo 18.01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse jos olisin myyjä antaisin raivota rauhassa ja katsoisin asian olevan loppuunkäsitelty... Tuollainen asenne ei mielestäni ansaitse yhtään enempää kunnioitusta.
Oxygen_Brain kirjoitti:Itse jos olisin myyjä antaisin raivota rauhassa ja katsoisin asian olevan loppuunkäsitelty... Tuollainen asenne ei mielestäni ansaitse yhtään enempää kunnioitusta.
tekisi mieli sanoa sinulle henk.koht tasolla mikä olet.
mut en sano ainakaan äänen.
Väärinkäsityksiä sattuu, kun ihmisiähän tässä vaan ollaan. Niitä voi käydä sekä myyjälle että ostajalle. Mitään huijausta ei kuitenkaan ole nähdäkseni tapahtunut.
Mikäli väärän tuotteen saanut taho ei ole kiinnostunut selvittelemään asiaa, niin tuskin on tällekään ketjulle tarvetta. Kaupan osapuolet osaavat varmasti jatkaa keskustelua keskenään, mikäli tarvetta ilmenee, mutta julkiseen ruotimiseen tuskin on enempää aihetta.
Ylläpidon vastuulla ei ole hankkia kenenkään rahoja takaisin. Etenkään, jos niitä halajava osapuoli sanoutuu itse irti ottamasta asiaan enempää kantaa.
Lukotan.
Viimeksi muokannut Anghorn, 7.4.2015 klo 19.11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuka maksaa? Ketä tässä oikeastaan on kusetettu? Miettikää ja laittakaa tapaus esim omalle kohdalle.
Koska tämä Anghorn niin kovasti pitää tuon toisenosapuolen puolta niin hän maksakoon.
Jollei käyttäjä halua tehdä yhteistyötä enää toisen osapuolen kanssa niin eikö se ole ihan ok?
Tässä suurinpiirtein pakotetaan n1k tekemään yhteistyötä ihmisen kanssa kenen kanssa hän ei halua olla tekemisissä.
Viimeksi muokannut Anniel, 8.4.2015 klo 16.16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy:Ketjut yhdistetty